Υπογράφει ο Δημήτρης Χ. Παυλακούδης
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ – ΜΑ Μεσαιωνικής και Βυζαντινής Φιλολογίας ΑΠΘ
Θα ήθελα με ιδιαίτερη χαρά να σας προσκαλέσω το ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ στη διάλεξή μου στα πλαίσια του Λαϊκού Πανεπιστημίου Παιονίας με θέμα: «Μοναχισμός και Μοναστική παράδοση στην Μακεδονία: Ιστορία και αφήγηση μέσα από τρία μοναστήρια».
Η εισήγηση-διάλεξη που θα επικεντρωθεί στη μακραίωνη ιστορία του μοναχισμού στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας θα πραγματοποιηθεί στις 6 το απόγευμα στο Δημαρχείο ΑΞΙΟΥΠΟΛΗΣ (Αίθουσα Δημ.Συμβουλίου-2ος όροφος).
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το Λαϊκό Πανεπιστήμιο Παιονίας για την πρόσκληση που μου απευθύνει γι’ ακόμη μια χρονία, τιμώντας με τόσο ως άνθρωπο όσο και ως επιστήμονα και να ευχηθώ καλή επιτυχία και καλή αρχή και φέτος καθώς με την εισήγησή μου ξεκινά το ακαδημαϊκό έτος 2015-16. Εύχομαι ολόψυχα οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Παιονίας να στηρίξουν το θεσμό του Λαϊκού Πανεπιστημίου και φέτος όπως κάνουν όλα αυτά τα χρόνια.
Η εισήγηση-διάλεξη που θα επικεντρωθεί στη μακραίωνη ιστορία του μοναχισμού στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας θα πραγματοποιηθεί στις 6 το απόγευμα στο Δημαρχείο ΑΞΙΟΥΠΟΛΗΣ (Αίθουσα Δημ.Συμβουλίου-2ος όροφος).
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το Λαϊκό Πανεπιστήμιο Παιονίας για την πρόσκληση που μου απευθύνει γι’ ακόμη μια χρονία, τιμώντας με τόσο ως άνθρωπο όσο και ως επιστήμονα και να ευχηθώ καλή επιτυχία και καλή αρχή και φέτος καθώς με την εισήγησή μου ξεκινά το ακαδημαϊκό έτος 2015-16. Εύχομαι ολόψυχα οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Παιονίας να στηρίξουν το θεσμό του Λαϊκού Πανεπιστημίου και φέτος όπως κάνουν όλα αυτά τα χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.