Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Τι συμβαίνει με το ΚΤΕΛ Κιλκίς;

Της Μέμας Τεμεκενίδου
Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015. Από το Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη αναχωρεί το δρομολόγιο των 9.15, κανονικότατα. Σε κάποιο σημείο της διαδρομής ο οδηγός μπαίνει σε ένα βενζινάδικο. Χωρίς να πει απολύτως τίποτα στους επιβάτες, κλείνει τη μηχανή, έχοντας κλειστές τις πόρτες του λεωφορείου και κατεβαίνει. 


Οι επιβάτες κοιτιούνται μεταξύ τους και προσπαθούν να καταλάβουνε τι γίνεται. Κάποιοι λένε για βλάβη, άλλοι για πρόβλημα στα λάστιχα, οι ψυχραιμότεροι μιλάνε για ανεφοδιασμό στα καύσιμα. Περνάνε 5-10 αμήχανα λεπτά και αρχίζουν ορισμένοι να διαμαρτύρονται. Μια κυρία παθαίνει πανικό και προσπαθεί να ανοίξει μια πόρτα για να κατέβει. 

Διαπιστώνει ότι όλες οι πόρτες είναι κλειστές και τρομοκρατείται. Αρχίζει να φωνάζει ότι αυτό είναι απαράδεκτο, σιγοντάρουν κι άλλοι επιβάτες και η κατάσταση γίνεται έκρυθμη. Ένας κύριος που αυτοσυστήνεται ως παλιός πρόεδρος του ΚΤΕΛ λέει ότι αυτά συμβαίνουν και να μην ανησυχούν οι επιβάτες.

Η κυρία λέει ότι αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα και ότι εφ όσον υπάρχει πραγματικός λόγος για την καθυστέρηση, οφείλει ο οδηγός να ενημερώσει τον κόσμο, να ανοίξει τις πόρτες για να κατεβεί όποιος αισθάνεται δυσάρεστα μέσα σε κλειστό χώρο και να ζητήσει συγνώμη από τους επιβάτες για την καθυστέρηση. Τουλάχιστον! 

Επεμβαίνουν κι άλλοι επιβάτες που μιλούν απαξιωτικά για το ΚΤΕΛ και λένε ότι αυτά συμβαίνουν σε πολιτισμένα μέρη και ότι στο δικό μας ή κουβαλάν ζώα για σφαγή, ή μεταφέρουν ανθρώπους, την ίδια συμπεριφορά έχουν, ότι μόνο τα χρήματα έχουν αξία για τους μετόχους, ότι ορισμένοι οδηγοί μιλάνε στα τηλέφωνα με κίνδυνο της ζωής των επιβατών, πως κάποιοι οδηγοί και βοηθοί έχουν να πλυθούν απ τη βάφτιση τους με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις με πνιγμό σε κάθε κίνηση του χεριού τους, λένε, λένε, ………….

Η καθυστέρηση φτάνει στα 20 λεπτά και ο δείκτης στη μηχανή του βενζινάδικου δείχνει 500 (λίτρα ή ευρώ;). Κάποιοι απειλούν με μηνύσεις, άλλοι αποφαίνονται ότι είναι προτιμότερο να περίμεναν τα εγγόνια να ξυπνήσουν στις 12 για να τους φέρουν στον τόπο τους, αφού την ίδια ώρα θα φτάσουν, κάποιοι επικαλούνται ραντεβού που κινδυνεύουν να χάσουν, άλλοι παραμένουν σιωπηλοί κι εκνευρισμένοι…. Με τα πολλά ο οδηγός χωρίς να απολογηθεί στους επιβάτες , ανεβαίνει, βάζει μπροστά τη μηχανή και ξεκινάει.

Αποτέλεσμα: 25 λεπτά καθυστέρηση στην άφιξη του λεωφορείου στον προορισμό του, πολλοί εκνευρισμένοι συμπολίτες μας, για μια ακόμη φορά άσχημα σχόλια για το ΚΤΕΛ μας και ένας ακόμη οδηγός (και μέτοχος άραγε;) που επιβεβαιώνει το κλασικό. Η επανάσταση του αυτονόητου….. δε θα ξεκινήσει από το Κιλκίς, ούτε από το ΚΤΕΛ μας.

Μήπως ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ πρέπει να μας εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει; και γιατί από τους ανθρώπους που εντέλλονται να μας εξυπηρετούν δεν έχουμε το σεβασμό που μας αξίζει; όχι απ όλους, ας μη γινόμαστε άδικοι, αλλά από αρκετούς. 

Κι αν ο εν λόγω κύριος είναι μέτοχος, μήπως πρέπει να τον μαζέψουν εκεί στο ΚΤΕΛ; κι αν είναι οδηγός η "ρεπαντζής" μήπως θα πρέπει να βγάλει η διοίκηση, τον δεκάλογο του καλού οδηγού και να τον διανέμει σ όποιον θέλει να δουλέψει στα λεωφορεία τους; Και να τον επιβάλει;

Επιτέλους δεν απαιτούμε να γίνουν όλοι οι οδηγοί επιπέδου ¨Φιλάκη¨ (θυμάστε εκεί στο ΚΤΕΛ τον οδηγό που ανεβαίνοντας στο αμάξι, μας καλημέριζε ή μας καλησπέριζε και ευχόταν καλό ταξίδι; ζήσαμε και τέτοιες μέρες ) ούτε οι βοηθοί επιπέδου "Κυριάκου" που ήταν υποδειγματικά ευγενής με τον μαθητή και με τον ηλικιωμένο.

Αξιώνουμε όμως σεβασμό και τον αξίζουμε! Και θα τον έχουμε, έτσι ή αλλιώς! Περιμένουμε εξηγήσεις πρωτίστως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.