Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Ενδοσχολική επιμόρφωση στο Δημοτικό Σχολείο Χέρσου Κιλκίς

Στο Δημοτικό Σχολείο Χέρσου Κιλκίς σε συνεργασία με το Κέντρο ανάπτυξης εκπαιδευτικής πολιτικής (ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ) και στα πλαίσια του έργου: Πράξη: ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΑΠ 2 Ενέργεια: «Εξειδικευμένα Προγράμματα Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών» ξεκίνησε ενδοσχολική επιμόρφωση του προσωπικού με θέμα: «Ρατσισμός-ξενοφοβία».
Η επιμόρφωση γίνεται εντός του σχολικού χώρου σε ώρες εκτός μαθημάτων και πιο συγκεκριμένα κατά τις ημέρες Παρασκευή 20/3 (απόγευμα) Σάββατο 21/3 (πρωί) Παρασκευή 27/3 (απόγευμα) και Σάββατο 28/3 (πρωί) ενώ θα υπάρξει και συνέχεια με εκπαίδευση μέσω διαδικτύου.

Υπεύθυνη επιμορφώτρια για τη διεξαγωγή της διδασκαλίας του προγράμματος στην πράξη είναι η εκπαιδευτικός, διδάκτωρ παιδαγωγικής κ. Βλαχάκη Μαρία. Την επιμόρφωση παρακολουθεί όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου καθώς και εκπαιδευτικοί από γειτονικά σχολεία (Μουριές. Δροσάτο. Κιλκίς). Οι άξονες που περιλαμβάνονται είναι ζητήματα ταυτότητας, φαινόμενα ξενοφοβίας, διαχείριση εθνοπολιτισμικής ετερογένειας στην τάξη, ανάπτυξη διαπολιτισμικής ικανότητας κα

Τα μαθήματα είναι εξαιρετικά καθώς η κ. Βλαχάκη διδάσκει μεθόδους πρακτικές και επικεντρωμένες στην καρδιά του προβλήματος του ρατσισμού ενώ οι μετέχοντες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να εκπονήσουν και μια σχετική εργασία στο τέλος του προγράμματος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.