Δελτίο τύπου Τ.Ε. ΚΚΕ Κιλκίς
Δε θα χρειαζόταν πραγματικά να αναφερθούμε και να σχολιάσουμε καμία ανακοίνωση της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς, ή δηλώσεις και ανακοινώσεις στελεχών και υποψήφιών του. Εξάλλου η κριτική του ΚΚΕ στα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα είναι γνωστή και ξεκάθαρη.
Το να χρησιμοποιείς, όμως, λόγια του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Ν.Ζαχαριάδη (χωρίς να λες ότι το κάνεις) και λόγια του στελέχους του ΚΚΕ Ν.Μπελογιάννη, μόνο και μόνο για να «δείξεις» σε έναν αριστερό και προοδευτικό κόσμο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα με φιλολαϊκή κατεύθυνση, ψαρεύοντας σε θολά νερά εργατικές λαϊκές ψήφους, είναι τουλάχιστον προκλητικό και ντροπιαστικό αν όχι χυδαίο.
Πώς αλήθεια σκέφτεται ο ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του, όπως ο κ. Χρονόπουλος, να «φτιάξει έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων»;
o Με τη διατήρηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας και των διαλυμένων ΣΣΕ, τα 4ωρα ή τα 12ωρα (με απλήρωτες υπερωρίες) κ.ά.; Γιατί δε λέει κουβέντα για την κατάργηση των αντεργατικών νόμων.
o Με τη διατήρηση της ανεργίας ή στην καλύτερη περίπτωση με την ανακύκλωση των ανέργων, από 5μηνο σε 5μηνο; Γιατί, όχι για εξάλειψη αλλά ούτε για την αποφασιστική μείωση της ανεργίας λέει κάτι, ούτε για την αύξηση των επιδομάτων ανεργίας και το χρόνο παροχής τους.
o Με το 1,28 ευρώ αύξηση τη μέρα στους συνταξιούχους κάτω των 700 ευρώ; Με τα κουπόνια φαγητού και με τις 10 Kwh ρεύμα την ημέρα; Δηλαδή μια λάμπα να καίει και ένα πιάτο φαΐ για την κάθε οικογένεια; Γιατί τόσα ψίχουλα μοιράζει.
Πώς αλήθεια σκέφτονται να φτιάξουν «έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων»;
- Με τους «ανιδιοτελείς» που μάζεψαν από αριστερά και δεξιά; Με τους μνημονιακούς υποψηφίους τους, που πλέον δεν προέρχονται μόνο από το στελεχικό δυναμικό του παλιού ΠΑΣΟΚ;
- Με τους «νέους» και «άφθαρτους», όπως έκαναν στην Περιφέρεια Αττικής και ψήφισαν τον ίδιο αντιλαϊκό προϋπολογισμό μαζί με τους «παλιούς» και «φθαρμένους» που κατηγορούσαν πρωτύτερα;
- Με τη «δημοκρατία» του αρχηγού που αποφασίζει για όλους ή με την «αξιοπρέπεια» με ψίχουλα που τάζουν στο λαό;
- Με τη «δικαιοσύνη» των ίσων αποστάσεων ανάμεσα στο κεφάλαιο και στους εργάτες ή με την «εθνική ανεξαρτησία» που θα διατηρεί τους ξένους και ντόπιους μονοπωλιακούς ομίλους στη χώρα μας, για να τους ανήκουν τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, οι δρόμοι;
Αν μ' αυτές τις «αρχές» και «αξίες» το μέλλον ξεκίνησε για το ΣΥΡΙΖΑ, ο λαός πρέπει να τους απαντήσει: «ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω», γιατί το μόνο που θα καταφέρουν να «ανατρέψουν» τελικά θα είναι οι ελπίδες του λαού για ένα καλύτερο αύριο γι' αυτόν και τα παιδιά του.
Το συμπέρασμα τελικά που βγαίνει είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει από τη μία να ρίξει τις απαιτήσεις του λαού στα τάρταρα και έτσι να τον πείσει ότι έφτιαξε έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων του, και από την άλλη να φτιάξει έναν κόσμο στα όνειρα των καπιταλιστών.
Για το ΚΚΕ, και γι' αυτό που αντικειμενικά και ρεαλιστικά έχει ανάγκη ο λαός της χώρας μας το 2015, «ο κόσμος στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων» περιλαμβάνει πρώτα απ' όλα αποκατάσταση όλων των απωλειών των τελευταίων χρόνων (εκτός κι αν αυτό ο κ. Χρονόπουλος και ο ΣΥΡΙΖΑ το περιλαμβάνει στο πάρτι που τελείωσε, ή στο ότι δεν πρέπει να επιστρέψουμε στο χθες).
Περιλαμβάνει έναν κόσμο τον οποίο θα τον φτιάξει ο ίδιος ο λαός με τα χέρια του, πρωταγωνιστώντας σ' αυτή την οικοδόμηση, και όχι μια κυβέρνηση με το λαό στο παρασκήνιο παθητικό θεατή.
Περιλαμβάνει έναν κόσμο όπου δε θα υπάρχει εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, και αυτό προϋποθέτει τα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής να ανήκουν στο λαό, να είναι κοινωνικοποιημένα, προϋποθέτει η χώρα να είναι αποδεσμευμένη από κάθε ιμπεριαλιστικό οργανισμό από κάθε λυκοσυμμαχία τύπου ΕΕ και ΝΑΤΟ, προϋποθέτει ο λαός να μην αναγνωρίζει και να μην πληρώνει τα χρωστούμενα άλλων, των καπιταλιστών.
Γι' αυτόν τον κόσμο μιλούσε ο Μπελογιάννης και αγωνίζεται 96 χρόνια το ΚΚΕ. Και αυτός ο κόσμος, το μέλλον, ξεκίνησε (όχι στις 26 του Γενάρη) αλλά το 1917 με τη Μεγάλη Οκτωβριανή Σοσιαλιστική Επανάσταση. Τότε έσπασε ο πάγος και χαράχτηκε ο δρόμος γα τους λαούς όλου του κόσμου."
Το να χρησιμοποιείς, όμως, λόγια του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Ν.Ζαχαριάδη (χωρίς να λες ότι το κάνεις) και λόγια του στελέχους του ΚΚΕ Ν.Μπελογιάννη, μόνο και μόνο για να «δείξεις» σε έναν αριστερό και προοδευτικό κόσμο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα με φιλολαϊκή κατεύθυνση, ψαρεύοντας σε θολά νερά εργατικές λαϊκές ψήφους, είναι τουλάχιστον προκλητικό και ντροπιαστικό αν όχι χυδαίο.
Πώς αλήθεια σκέφτεται ο ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του, όπως ο κ. Χρονόπουλος, να «φτιάξει έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων»;
o Με τη διατήρηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας και των διαλυμένων ΣΣΕ, τα 4ωρα ή τα 12ωρα (με απλήρωτες υπερωρίες) κ.ά.; Γιατί δε λέει κουβέντα για την κατάργηση των αντεργατικών νόμων.
o Με τη διατήρηση της ανεργίας ή στην καλύτερη περίπτωση με την ανακύκλωση των ανέργων, από 5μηνο σε 5μηνο; Γιατί, όχι για εξάλειψη αλλά ούτε για την αποφασιστική μείωση της ανεργίας λέει κάτι, ούτε για την αύξηση των επιδομάτων ανεργίας και το χρόνο παροχής τους.
o Με το 1,28 ευρώ αύξηση τη μέρα στους συνταξιούχους κάτω των 700 ευρώ; Με τα κουπόνια φαγητού και με τις 10 Kwh ρεύμα την ημέρα; Δηλαδή μια λάμπα να καίει και ένα πιάτο φαΐ για την κάθε οικογένεια; Γιατί τόσα ψίχουλα μοιράζει.
Πώς αλήθεια σκέφτονται να φτιάξουν «έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων»;
- Με τους «ανιδιοτελείς» που μάζεψαν από αριστερά και δεξιά; Με τους μνημονιακούς υποψηφίους τους, που πλέον δεν προέρχονται μόνο από το στελεχικό δυναμικό του παλιού ΠΑΣΟΚ;
- Με τους «νέους» και «άφθαρτους», όπως έκαναν στην Περιφέρεια Αττικής και ψήφισαν τον ίδιο αντιλαϊκό προϋπολογισμό μαζί με τους «παλιούς» και «φθαρμένους» που κατηγορούσαν πρωτύτερα;
- Με τη «δημοκρατία» του αρχηγού που αποφασίζει για όλους ή με την «αξιοπρέπεια» με ψίχουλα που τάζουν στο λαό;
- Με τη «δικαιοσύνη» των ίσων αποστάσεων ανάμεσα στο κεφάλαιο και στους εργάτες ή με την «εθνική ανεξαρτησία» που θα διατηρεί τους ξένους και ντόπιους μονοπωλιακούς ομίλους στη χώρα μας, για να τους ανήκουν τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, οι δρόμοι;
Αν μ' αυτές τις «αρχές» και «αξίες» το μέλλον ξεκίνησε για το ΣΥΡΙΖΑ, ο λαός πρέπει να τους απαντήσει: «ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω», γιατί το μόνο που θα καταφέρουν να «ανατρέψουν» τελικά θα είναι οι ελπίδες του λαού για ένα καλύτερο αύριο γι' αυτόν και τα παιδιά του.
Το συμπέρασμα τελικά που βγαίνει είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει από τη μία να ρίξει τις απαιτήσεις του λαού στα τάρταρα και έτσι να τον πείσει ότι έφτιαξε έναν κόσμο στο μπόι των ονείρων του, και από την άλλη να φτιάξει έναν κόσμο στα όνειρα των καπιταλιστών.
Για το ΚΚΕ, και γι' αυτό που αντικειμενικά και ρεαλιστικά έχει ανάγκη ο λαός της χώρας μας το 2015, «ο κόσμος στο μπόι των ονείρων και των ανθρώπων» περιλαμβάνει πρώτα απ' όλα αποκατάσταση όλων των απωλειών των τελευταίων χρόνων (εκτός κι αν αυτό ο κ. Χρονόπουλος και ο ΣΥΡΙΖΑ το περιλαμβάνει στο πάρτι που τελείωσε, ή στο ότι δεν πρέπει να επιστρέψουμε στο χθες).
Περιλαμβάνει έναν κόσμο τον οποίο θα τον φτιάξει ο ίδιος ο λαός με τα χέρια του, πρωταγωνιστώντας σ' αυτή την οικοδόμηση, και όχι μια κυβέρνηση με το λαό στο παρασκήνιο παθητικό θεατή.
Περιλαμβάνει έναν κόσμο όπου δε θα υπάρχει εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, και αυτό προϋποθέτει τα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής να ανήκουν στο λαό, να είναι κοινωνικοποιημένα, προϋποθέτει η χώρα να είναι αποδεσμευμένη από κάθε ιμπεριαλιστικό οργανισμό από κάθε λυκοσυμμαχία τύπου ΕΕ και ΝΑΤΟ, προϋποθέτει ο λαός να μην αναγνωρίζει και να μην πληρώνει τα χρωστούμενα άλλων, των καπιταλιστών.
Γι' αυτόν τον κόσμο μιλούσε ο Μπελογιάννης και αγωνίζεται 96 χρόνια το ΚΚΕ. Και αυτός ο κόσμος, το μέλλον, ξεκίνησε (όχι στις 26 του Γενάρη) αλλά το 1917 με τη Μεγάλη Οκτωβριανή Σοσιαλιστική Επανάσταση. Τότε έσπασε ο πάγος και χαράχτηκε ο δρόμος γα τους λαούς όλου του κόσμου."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.