Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης
Υποψήφιος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς
M.Sc., Τεχνολόγος Γεωπόνος
Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων
1. Παρεμβάσεις για ακριβή καταγραφή και πίεση για την κάλυψη των οργανικών κενών θέσεων με τις απαραίτητες προσλήψεις, αλλά και την έγκαιρη απόσπαση των εκπαιδευτικών.
2. Παρεμβάσεις για την έγκαιρη κάλυψη των λειτουργικών κενών θέσεων με τις απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών.
3. Παρεμβάσεις για την επαγγελματική μεταγυμνασιακή και μεταλυκειακή κατάρτιση.
4. Παρεμβάσεις για την έναρξη του προγράμματος Κατάρτισης και Μαθητείας, των αποφοίτων των ΕΠΑ.Λ.
5. Ενημέρωση για την αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, η οποία με την ορθολογική εφαρμογή της μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου με βάση τα δικά του δεδομένα κάθε φορά, αναγνωρίζοντας παράλληλα πρωτεύοντα ρόλο και σημαντική την συνεισφορά των εκπαιδευτικών.
6. Παρεμβάσεις για την αναγνώριση των κατόχων διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, προκειμένου να προσμετρήσουν τους εν λόγω τίτλους τους για μισθολογική εξέλιξη από την ημερομηνία πρόσληψης τους.
7. Παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων.
8. Παρεμβάσεις για την αναγνώριση του δεύτερου τίτλου σπουδών, εφόσον ο τίτλος είναι της ίδιας κατηγορίας με τον βασικό τίτλο σπουδών αλλά όπως είναι αυτονόητο και ανώτερης.
9. Παρεμβάσεις για την ψήφιση του νόμου για την Ειδική Αγωγή.
10. Παρεμβάσεις για την ίδρυση σχολείων ειδικής αγωγής και επέκταση των τμημάτων ένταξης.
3. Παρεμβάσεις για την επαγγελματική μεταγυμνασιακή και μεταλυκειακή κατάρτιση.
4. Παρεμβάσεις για την έναρξη του προγράμματος Κατάρτισης και Μαθητείας, των αποφοίτων των ΕΠΑ.Λ.
5. Ενημέρωση για την αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, η οποία με την ορθολογική εφαρμογή της μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου με βάση τα δικά του δεδομένα κάθε φορά, αναγνωρίζοντας παράλληλα πρωτεύοντα ρόλο και σημαντική την συνεισφορά των εκπαιδευτικών.
6. Παρεμβάσεις για την αναγνώριση των κατόχων διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, προκειμένου να προσμετρήσουν τους εν λόγω τίτλους τους για μισθολογική εξέλιξη από την ημερομηνία πρόσληψης τους.
7. Παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων.
8. Παρεμβάσεις για την αναγνώριση του δεύτερου τίτλου σπουδών, εφόσον ο τίτλος είναι της ίδιας κατηγορίας με τον βασικό τίτλο σπουδών αλλά όπως είναι αυτονόητο και ανώτερης.
9. Παρεμβάσεις για την ψήφιση του νόμου για την Ειδική Αγωγή.
10. Παρεμβάσεις για την ίδρυση σχολείων ειδικής αγωγής και επέκταση των τμημάτων ένταξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.