Σήμερα Παρασκευή 13 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στο Γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς, με αντικείμενο την πορεία του έργου «οδικός άξονας Θεσσαλονίκη-Κιλκίς-Δοϊράνη, τμήμα Α/Κ Μαυρονερίου-είσοδος πόλης Κιλκίς».
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Γκουντενούδης, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Παύλος Θωμαΐδης & Ανδρέας Βεργίδης, ο Δντης Τεχνικών Έργων της Π.Κ.Μ. Αλέξανδρος Μήλιος, η προϊσταμένη της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου (Κιλκίς) Φωτεινή Παπούκα, ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Σισμανίδης, εκπρόσωποι του Δήμου Κιλκίς, του Βουλευτή κ.Γεωργαντά και υπηρεσιακοί παράγοντες των Δνσεων Τεχνικών Έργων Π.Ε.Κιλκίς και Δήμου Κιλκίς.
Αρχικά, πραγματοποιήθηκε λεπτομερής ενημέρωση για το τεχνικό αντικείμενο του έργου και την υφιστάμενη κατάσταση, η οποία έχει ως εξής:
Η υφιστάμενη οδός από τον κόμβο Μαυρονερίου μέχρι το Κιλκίς έχει μήκος 5,5χλμ. περίπου και αποτελεί την κύρια σύνδεση της πόλης με την Ε.Ο.Θεσσαλονίκης-Δοιράνης. Με την ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται η βελτίωση της οδού, η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου και η αναβάθμιση και βελτίωση των υφιστάμενων κόμβων.
Ειδικότερα το έργο περιλαμβάνει :
- την κατασκευή νέου κλάδου επί της οδού ώστε αυτή να διαπλατυνθεί και να καταταχθεί στην κατηγορία ΑΙΙ, με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένες από στηθαίο ασφαλείας (συνολικού πλάτους 17,00μ.)
- την αναμόρφωση του υφιστάμενου Α/Κ Μαυρονερίου
- την αναβάθμιση των 2 ισόπεδων κόμβων σε ανισόπεδους (στο Λεβεντοχώρι και τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κρηστώνης)
- την βελτίωση 2 ισόπεδων κόμβων (της Κρηστώνης και του Πολεμικού Μουσείου)
- την κατασκευή μιας νέας οδικής γέφυρας πάνω από την σιδηροδρομική γραμμή
- την κατασκευή μιας μεταλλικής πεζογέφυρας με ανελκυστήρες για ΑΜΕΑ κοντά στην είσοδο της πόλης και
- την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου μήκους 9χλμ.για την εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων.
Το συνολικό κόστος του έργου (εργολαβία) ανέρχεται στο ποσό των 22.010.452€.
Η απαλλοτρίωση του συνόλου της έκτασης του έργου κηρύχτηκε στις 29 Απριλίου 2013, στη συνέχεια ακολουθήθηκε η διαδικασία του άρθρου 7α του Ν.2985/2002 (με Κ.Υ.Α.) ενώ το δικαστήριο για τον καθορισμό της προσωρινής τιμής μονάδος απαλλοτρίωσης ορίστηκε στις 8 Οκτωβρίου 2014.
Το έργο, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ε.Σ.Π.Α. της Π.Κ.Μ., αναμένεται να ολοκληρωθεί -με βάση τη σύμβαση ανάθεσης- στις 15 Ιουνίου 2016.
Από την υπογραφή της σύμβασης ισχύει μία αποκλειστική προθεσμία 875 ημερών για την περαίωση όλων των εργασιών οδοποιίας δηλαδή μέχρι τις 11 Ιανουαρίου 2016 και μια ενδεικτική προθεσμία 18 μηνών για να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των πρανών, η διαμόρφωση της τελικής επιφάνειας αυτών και τα έργα αποχέτευσης ώστε να αρχίσουν οι εργασίες φύτευσης δηλαδή μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου 2015.
Τελειώνοντας, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς δήλωσαν ότι θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να ξεπεραστούν τα όποια γραφειοκρατικά εμπόδια, ώστε το έργο να υλοποιηθεί ομαλά και να ολοκληρωθεί εντός του χρονοδιαγράμματος του.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Γκουντενούδης, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Παύλος Θωμαΐδης & Ανδρέας Βεργίδης, ο Δντης Τεχνικών Έργων της Π.Κ.Μ. Αλέξανδρος Μήλιος, η προϊσταμένη της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου (Κιλκίς) Φωτεινή Παπούκα, ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Σισμανίδης, εκπρόσωποι του Δήμου Κιλκίς, του Βουλευτή κ.Γεωργαντά και υπηρεσιακοί παράγοντες των Δνσεων Τεχνικών Έργων Π.Ε.Κιλκίς και Δήμου Κιλκίς.
Αρχικά, πραγματοποιήθηκε λεπτομερής ενημέρωση για το τεχνικό αντικείμενο του έργου και την υφιστάμενη κατάσταση, η οποία έχει ως εξής:
Η υφιστάμενη οδός από τον κόμβο Μαυρονερίου μέχρι το Κιλκίς έχει μήκος 5,5χλμ. περίπου και αποτελεί την κύρια σύνδεση της πόλης με την Ε.Ο.Θεσσαλονίκης-Δοιράνης. Με την ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται η βελτίωση της οδού, η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου και η αναβάθμιση και βελτίωση των υφιστάμενων κόμβων.
Ειδικότερα το έργο περιλαμβάνει :
- την κατασκευή νέου κλάδου επί της οδού ώστε αυτή να διαπλατυνθεί και να καταταχθεί στην κατηγορία ΑΙΙ, με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένες από στηθαίο ασφαλείας (συνολικού πλάτους 17,00μ.)
- την αναμόρφωση του υφιστάμενου Α/Κ Μαυρονερίου
- την αναβάθμιση των 2 ισόπεδων κόμβων σε ανισόπεδους (στο Λεβεντοχώρι και τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κρηστώνης)
- την βελτίωση 2 ισόπεδων κόμβων (της Κρηστώνης και του Πολεμικού Μουσείου)
- την κατασκευή μιας νέας οδικής γέφυρας πάνω από την σιδηροδρομική γραμμή
- την κατασκευή μιας μεταλλικής πεζογέφυρας με ανελκυστήρες για ΑΜΕΑ κοντά στην είσοδο της πόλης και
- την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου μήκους 9χλμ.για την εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων.
Το συνολικό κόστος του έργου (εργολαβία) ανέρχεται στο ποσό των 22.010.452€.
Η απαλλοτρίωση του συνόλου της έκτασης του έργου κηρύχτηκε στις 29 Απριλίου 2013, στη συνέχεια ακολουθήθηκε η διαδικασία του άρθρου 7α του Ν.2985/2002 (με Κ.Υ.Α.) ενώ το δικαστήριο για τον καθορισμό της προσωρινής τιμής μονάδος απαλλοτρίωσης ορίστηκε στις 8 Οκτωβρίου 2014.
Το έργο, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ε.Σ.Π.Α. της Π.Κ.Μ., αναμένεται να ολοκληρωθεί -με βάση τη σύμβαση ανάθεσης- στις 15 Ιουνίου 2016.
Από την υπογραφή της σύμβασης ισχύει μία αποκλειστική προθεσμία 875 ημερών για την περαίωση όλων των εργασιών οδοποιίας δηλαδή μέχρι τις 11 Ιανουαρίου 2016 και μια ενδεικτική προθεσμία 18 μηνών για να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των πρανών, η διαμόρφωση της τελικής επιφάνειας αυτών και τα έργα αποχέτευσης ώστε να αρχίσουν οι εργασίες φύτευσης δηλαδή μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου 2015.
Τελειώνοντας, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς δήλωσαν ότι θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να ξεπεραστούν τα όποια γραφειοκρατικά εμπόδια, ώστε το έργο να υλοποιηθεί ομαλά και να ολοκληρωθεί εντός του χρονοδιαγράμματος του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.