Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Αυτή είναι η υπ. δημ. σύμβουλος Κιλκίς, Δωροθέα Μαρία Μανιουρά - Κυριακίδη

Δωροθέα (Μαρία) Μανιουρά – Κυριακίδη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Κιλκίς

Γεννήθηκα στα Ρύζια Παιονίας το 1961. Έζησαν και μεγάλωσα στο Σταυροχώρι Κιλκίς και στην πόλη του Κιλκίς. Έχω σπουδάσει στην Θεσσαλονίκη Β. Μικροβιολόγος.

Είμαι παντρεμένη με τον Θεόφιλο Κυριακίδη. Έχω τρία παιδιά, την Γενοβέφα, Οικονομολόγο και υπάλληλο της Τράπεζας Πειραιώς, την Νικολέτα, επίσης Οικονομολόγο με μεταπτυχιακές σπουδές σε Ναυτιλιακά και Μεταφορές και τον Αλέξανδρο ο οποίος είναι φοιτητής.

Την τελευταία εικοσαετία ασχολούμαι με τον εθελοντισμό και ιδιαίτερα με την επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν τον αναξιοπαθούντα συνάνθρωπό μας.

Είμαι Εθελόντρια Νοσηλευτικής του Ερυθρού Σταυρού τοπικού τμήματος Κιλκίς.

Είμαι Πρόεδρος του συλλόγου τριτέκνων Νομού Κιλκίς και η πρωτεργάτης της δημιουργίας του συλλόγου.

Επίσης είμαι Πρόεδρος του Ελληνικού Οδηγισμού τοπικού Τμήματος Κιλκίς.

Είμαι ένας άνθρωπος της προσφοράς, είμαι ένας άνθρωπος που νοιάζομαι για τον πλησίον μου. Στους σημερινούς μάλιστα δύσκολους καιρούς, οι ανάγκες των συνανθρώπων μας αυξάνονται. Δεν πρέπει να αφήσουμε κανέναν συνάνθρωπό μας χωρίς φαγητό και στέγη. Δεν πρέπει κανένα παιδί να στερηθεί το γάλα του και τα απαραίτητα για το μεγάλωμά του.

Δεν με πλησίασε κανένας από τον συνδυασμό «Άνοδος 7πολις» του πρώην επιτυχημένου Δημάρχου Πικρολίμνης και νυν υποψηφίου δημάρχου Κιλκίς κ. Σισμανίδη Δημήτρη. Μόνη και πριν από πολλούς μήνες σκεφτόμουν το πώς θα μπορούσα να κάνω ακόμα περισσότερα για τους συνανθρώπους μου. Πως θα μπορούσα να φέρω κοντά στο εθελοντισμό και άλλα πρόσωπα. Πως θα γινόμουν περισσότερο χρήσιμη για τους συμπολίτες μου.

Σήμερα παραθέτοντας το μικρό μου βιογραφικό, σας ζητώ να εργαστούμε όλοι μαζί για τον εθελοντισμό. Όλοι μαζί μπορούμε να δώσουμε μια αχτίδα ΑΓΑΠΗΣ, να δώσουμε ένα χέρι βοήθειας στους συνανθρώπους μας, να έχουν ένα αποκούμπι. Δώστε μου την ευκαιρία από την θέση της δημοτικής συμβούλου να συνεχίσω να εργάζομαι από θεσμικό ρόλο πλέον, για την αλληλεγγύη μεταξύ μας.

Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.