Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

"Με σύνεση, με έμπνευση και ομόνοια για μια ΠΑΙΟΝΙΑ ΙΣΧΥΡΗ"

Νικόλαος Π. Ρουκούδης
υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με το Δημοτικό Συνδυασμό ‘’Παιονία Ισχυρή’’
Είμαι ο Νίκος Ρουκούδης, γιος του Παναγιώτη Ρουκούδη και της Δήμητρας Σικουρίδου, γέννημα – θρέμμα Πολυκαστρινών, με αίμα Συναπλιώτικο και Ποντιακό. Είμαι παιδί της Παιονίας. Μεγαλώνοντας σε διάφορα μέρη της Ελλάδας λόγω επαγγέλματος του πατέρα μου, λόγω σπουδών και στρατιωτικών υποχρεώσεων, πάντα είχα χαραγμένη στο μυαλό μου, με μια γλυκιά νοσταλγία, την ιδιαίτερη πατρίδα μου, το Πολύκαστρο. Όποτε επέστρεφα ήταν σαν να μην έφυγα ποτέ. Για καλή μου τύχη, ζω πλέον μόνιμα στο Πολύκαστρο και τα τελευταία δύο χρόνια εργάζομαι ως πυροσβέστης στη Γουμένισσα.

Από τα εφηβικά και μετέπειτα φοιτητικά μου χρόνια, είναι αλήθεια, ότι ποτέ δεν άντεχα ούτε το ρόλο του θεατή, ούτε το ρόλο του τιμητή των πάντων. Δε μου άρεσε να παρακολουθώ εκ του μακρόθεν τις εξελίξεις και ποτέ δεν άφησα το νεαρό της ηλικίας μου να επηρεάσει αρνητικά τη συμμετοχή μου στα δρώμενα.

Πιστεύω ειλικρινά ότι δεν υπάρχουν ιδανικότερες συνθήκες από τις σημερινές για τη νέα γενιά, ώστε να αντιδράσει υγιώς και να δημιουργήσει ένα νέο, ένα διαφορετικό σκεπτικό. Να αποτινάξει επιτέλους τον τίτλο της ‘’αμέτοχης και μαλθακής’’ γενιάς και να αναγεννήσει με τον καιρό τα πάντα.

Μέσα από την ιστορία του τόπου μας, την οικογένειά μου και πλέον τη δουλειά μου, αγάπησα απ΄άκρη σε άκρη την Παιονία και θα ήθελα να συνεισφέρω σ’ αυτήν με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο. Χωρίς να είναι διόλου εύκολη η απόφαση ενασχόλησης με τα κοινά, ιδιαίτερα σε νεαρή ηλικία και στη δύσκολη εποχή που διανύουμε, επέλεξα να ενώσω τις δυνάμεις μου και τη φωνή μου με τον υποψήφιο Δήμαρχο και τη φωνή μου με τον υποψήφιο Δήμαρχο Παιονίας Χρήστο Γκουντενούδη στις επερχόμενες εκλογές.

Είναι πλέον καιρός για τη νέα γενιά, να βγάλουμε τα χέρια από τις τσέπες και να αναλάβουμε ενεργητικό και πρωταγωνιστικό ρόλο! Με σύνεση, με έμπνευση και ομόνοια για μια ΠΑΙΟΝΙΑ ΙΣΧΥΡΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.