Act Business Center

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Ο Σύλλογος Συνταξιούχων Πολιτικών Δημοσίων Υπαλλήλων Ν. Κιλκίς στη Δράμα

Όπως κάθε φορά, έτσι και στις 29-09-2013 ημέρα Κυριακή, ο Σύλλογος Συνταξιούχων Πολιτικών Δημοσίων Υπαλλήλων Ν. Κιλκίς, πραγματοποίησε άλλη μια επιτυχημένη εξόρμηση.

Σε πλήρη απαρτία τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου συνόδεψαν τα πενήντα μέλη μας (ένα λεωφορείο) στην μονοήμερη εκδρομή, προς την Μονή ΕΙΚΟΣΙΦΟΙΝΙΣΣΑΣ στο όρος Παγγαίο και σε υψόμετρο 753 μέτρα , στη σκεπή της οποίας έχει φυτρώσει ένα κυπαρίσσι. Η Μονή Διοικητικά ανήκει στο Νομό Σερρών, αλλά εκκλησιαστικά στην Μητρόπολη Δράμας.

Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας συνεχίσαμε για το Σπήλαιο ΑΓΓΙΤΗ (ΜΑΡΑ), που βρίσκεται στην Προσοτσάνη του Νομού Δράμας. Έχει καταπληκτικό εσωτερικό διάκοσμο, καθώς και πανέμορφο εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο. Είναι το μεγαλύτερο ποτάμιο σπήλαιο του κόσμου, με μήκος 21χλμ. και επισκέψιμο μόνο 500μ.

Συνεχίσαμε για τη Δράμα, οπού καταλήξαμε σε ταβέρνα στο κέντρο της πόλης, όπου μας περίμενε ο Πρόεδρος και ο Γεν. Γραμματέας των Συνταξιούχων Ν. Δράμας κ.κ Γιάννης Κωνσταντινίδης και Σταύρος Μοναστηρίδης αντίστοιχα.

Κάθισαν μαζί μας και αφού συζητήσαμε διάφορα θέματα χαιρέτησαν όλους τους συναδέλφους έναν – έναν ξεχωριστά και αποχώρισαν.

Τους ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διέθεσαν μαζί μας, και όπως μιλήσαμε, πιστεύουμε να μπορέσουμε να κάνουμε μια εκδρομή με κοινό προορισμό οι Σύλλογοι της Δράμας και του Κιλκίς.

Κατά την διάρκεια του φαγητού μας διασκέδασε με το ακορντεόν το μέλος μας Σταύρος Ελευθεριάδης και το συνόδεψαν στο τραγούδι όπως πάντα συνάδελφοί μας.

Μετά το γεύμα συνεχίσαμε για τις Σέρρες,, όπου στην Πλατεία Ελευθερίας και στην Πλατεία Εμπορίου, απολαύσαμε το καφεδάκι μας αγοράζοντας τον παραδοσιακό ακανέ.

Απόλυτα ευχαριστημένοι πήραμε το δρόμο της επιστροφής και φτάσαμε στο Κιλκίς περίπου στις 8:30 μ.μ.

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.