Υπογράφει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ "Συναδέλφισσες/οι
Με συνεχείς ανακοινώσεις μας στης 11/7 και 8/8/2013 επισημάναμε το μακελειό που έρχεται για τα σχολεία μας και τον κλάδο, μετά την διαθεσιμότητα – απόλυση των 2500 εκπαιδευτικών συναδέλφων του Υπουργείου Παιδείας με την κατάργηση ειδικοτήτων καθώς και του επερχόμενου νομοσχεδίου για το νέο και επαγγελματικό Λύκειο.
Τα ψέματα τελείωσαν. Το Υπουργείο Εργασίας , η Διοίκηση του Ο.Α.Ε.Δ και οι υπηρεσιακοί παράγοντες της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ., διαπραγματεύθηκαν με κλειστές πόρτες και κρυφή ατζέντα με παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας. Το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. απουσίασε «διακριτικά» και κανείς ποτέ δεν έλαβε υπόψη, προτάσεις πλήρεις και τεκμηριωμένες που καταθέσαμε για την αναβάθμιση του θεσμού της Μαθητείας.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που έδωσε το Υπ. Παιδείας στην δημοσιότητα , δεν προβλέπεται καμιά εκπαιδευτική δομή του τυπικού και μη τυπικού συστήματος για τον Ο.Α.Ε.Δ. (άρθρο 17 παρ. 6) δεδομένου ότι εξαιρείται το Υπουργείο Εργασίας . Οι τάξεις Μαθητείας που προβλέπονται στα Επαγγελματικά Λύκεια (άρθρο 7 παρ. 1) και στις Σ.Ε.Κ. (άρθρο 22 παρ. 3) ανήκουν σε αυτά και αφορούν δομές του Υπ. Παιδείας . Συνεπώς αυτά που αναφέρονται στο σχέδιο νόμου, περί συνεργασίας με τον Ο.Α.Ε.Δ. και παράλληλης διδασκαλίας του 7ώρου, στερούνται το λιγότερο σοβαρότητας.
Αυτή την στιγμή με την οικονομική κρίση να σαρώνει τα πάντα και την ανεργία των νέων σε ποσοστά της τάξης του 70% , 8000 μαθητές των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. σπουδάζουν και ασκούνται παράλληλα σε επιχειρήσεις για δυο έτη. Αμείβονται με συλλογικές συμβάσεις εργασίας στο 75% του βασικού ημερομισθίου , με πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, με ασφάλιση στο Ι.Κ.Α. (20 ένσημα μηνιαίως), με επιδόμοτα δώρων, αδειών και επιδόματα σίτησης – στέγασης.
Όλα αυτά καταστρέφονται. Οι μαθητές αλλού θα εγγράφονται και θα σπουδάζουν, αλλού θα αναζητούν θέσεις πρακτικής, με μειωμένο χρόνο άσκησης από δυο χρόνια σε ένα, χωρίς συλλογικές συμβάσεις εργασίας, χωρίς εργασιακά δικαιώματα και αμειβόμενη εργασία, χωρίς ασφαλιστική κάλυψη και προνοιακά επιδόματα στέγασης και σίτισης που χορηγούσε ο Ο.Α.Ε.Δ. μέχρι σήμερα. Αντί αυτών προτείνουν ασφαλιστική κάλυψη έναντι κινδύνου και απροσδιόριστη αποζημίωση- φιλοδώρημα πείνας.
Η δημιουργία σχολών κατάρτισης Σ.Ε.Κ. για 15χρόνους στερεί την δυνατότητα ολοκλήρωσης της προσωπικότητας τους . Αναπαράγει τον λειτουργικό αναλφαβητισμό. Οι μαθητές δεν θα έχουν στέρεη γενική παιδεία και πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που είναι θεμελιώδεις αξίες των συστημάτων Εκπαίδευσης πριν την ενηλικίωση.
ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΗ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΔΥΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ Ο κ. ΦΟΥΧΤΕΛ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΛΩΝΤΑΣ 15ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ 18ΧΡΟΝΟΥΣ «ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ» ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.
Οδηγούν σε αδιέξοδο 12.000 μαθητές των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας και 2000 των Ι.Ε.Κ. Του Ο.Α.Ε.Δ. και τις οικογένειες τους . Παράλληλα καταργούν τις δομές εκπαίδευσης , ξεκινώντας την εφαρμογή της διαθεσιμότητας-απόλυσης στον κλάδο των 670 τακτικών εκπαιδευτικών οδηγώντας παράλληλα στην ανεργία 2.000 ωρομίσθιους με πολυετή προϋπηρεσία.
Καλούμε την παράταξη της ΔΑΚΕ και το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. να αφυπνιστεί. Τα στελέχη της δεν μπορούν να πιστεύουν ότι το νομοσχέδιο θα μας “σώσει” και να εμφανίζονται αρκετές ημέρες μετά την εξαγγελία των διαθεσιμοτήτων και της κινητικότητας και μετά την κατακραυγή των συναδέλφων Διοικητικών υπαλλήλων .
Με ποια θέση για το μέλλον των σχολείων μας πορεύονταν; Γιατί αγνόησαν τις προτάσεις που ψηφίστηκαν ομόφωνα στα συνέδρια της Ομοσπονδίας και δεν τις πρότειναν, ούτε τις διαπραγματεύθηκαν ποτέ; Γιατί δεν έχουν εκδώσει καμιά ανακοίνωση για όλα όσα συμβαίνουν;
Καλούμε τους κοινωνικούς εταίρους την ΓΣΕΕ , την ΓΣΕΕΒΕ και τους εκπροσώπους της στο Δ.Σ. του Ο.Α.Ε.Δ. να πάρουν θέση για την διάλυση του θεσμού της Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ..
Συναδέλφισσες/οι
Καλούμαστε να υπερασπιστούμε τον θεσμό της Μαθητείας και τις δομές εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ. Να προστατεύσουμε το εργασιακό μας μέλλον, το έργο που όλοι μαζί δημιουργήσαμε, να επιδείξουμε πνεύμα ενότητας, αλληλεγγύης και αγωνιστικότητας, μαζί με τους συναδέλφους Διοικητικούς, μαζί με τους εκπαιδευτικούς της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Διεκδικούμε:
•
Την πλήρη ένταξη και αναβάθμιση του θεσμού της Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Καμιά κοινωνική παροχή του συστήματος δεν πρέπει να περικοπεί.
•
Την λειτουργία μη τυπικών συστημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης μεταλυκειακού Ι.Ε.Κ. , Κ.Ε.Κ. - Κέντρων Δια Βίου Μάθησης.
•
Καμιά διαθεσιμότητα καμιά απόλυση εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων του Ο.Α.Ε.Δ."
Με συνεχείς ανακοινώσεις μας στης 11/7 και 8/8/2013 επισημάναμε το μακελειό που έρχεται για τα σχολεία μας και τον κλάδο, μετά την διαθεσιμότητα – απόλυση των 2500 εκπαιδευτικών συναδέλφων του Υπουργείου Παιδείας με την κατάργηση ειδικοτήτων καθώς και του επερχόμενου νομοσχεδίου για το νέο και επαγγελματικό Λύκειο.
Τα ψέματα τελείωσαν. Το Υπουργείο Εργασίας , η Διοίκηση του Ο.Α.Ε.Δ και οι υπηρεσιακοί παράγοντες της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ., διαπραγματεύθηκαν με κλειστές πόρτες και κρυφή ατζέντα με παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας. Το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. απουσίασε «διακριτικά» και κανείς ποτέ δεν έλαβε υπόψη, προτάσεις πλήρεις και τεκμηριωμένες που καταθέσαμε για την αναβάθμιση του θεσμού της Μαθητείας.
Οι μνημονιακές δεσμεύσεις τηρήθηκαν και αποφασίστηκε η κατεδάφιση του πλέον επιτυχημένου θεσμού σύνδεσης της εκπαίδευσης με την εργασία. Αφανίζουν την Μαθητεία του Ο.Α.Ε.Δ.. Διαλύουν ένα θεσμό κοινωνικής πρόνοιας και εκπαίδευσης για μαθητές που προέρχονται από αδύναμα οικονομικά στρώματα, με ισχυρές και βαθιές ρίζες στην ελληνική κοινωνία.
Ένα θεσμό που τροφοδοτούσε τον κόσμο της εργασίας με μορφωμένους τεχνίτες και επιτυχημένους επαγγελματίες με γνώσεις και δεξιότητες. Διαλύουν τις σχέσεις συνεργασίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης του Ο.Α.Ε.Δ. που οικοδομήθηκαν με τόσο κόπο επί σειρά ετών, από τους εκπαιδευτικούς με τους κοινωνικούς εταίρους. Ο ρόλος που επιφυλάσσουν για τον Ο.Α.Ε.Δ. είναι του διαμεσολαβητή “τροχονόμου¨ για την εύρεση θέσεων πρακτικής άσκησης.
Προσφέρουν μια Μαθητεία που δεν είναι μαθητεία, αλλά πρακτική άσκηση σε συνθήκες γαλέρας, για ανειδίκευτους “απασχολούμενους τεχνίτες“ χωρίς εργασιακά δικαιώματα, βορά σε μια αδηφάγο αγορά εργασίας των μεγάλων συμφερόντων, υποκατάστατο θέσεων εργασίας.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που έδωσε το Υπ. Παιδείας στην δημοσιότητα , δεν προβλέπεται καμιά εκπαιδευτική δομή του τυπικού και μη τυπικού συστήματος για τον Ο.Α.Ε.Δ. (άρθρο 17 παρ. 6) δεδομένου ότι εξαιρείται το Υπουργείο Εργασίας . Οι τάξεις Μαθητείας που προβλέπονται στα Επαγγελματικά Λύκεια (άρθρο 7 παρ. 1) και στις Σ.Ε.Κ. (άρθρο 22 παρ. 3) ανήκουν σε αυτά και αφορούν δομές του Υπ. Παιδείας . Συνεπώς αυτά που αναφέρονται στο σχέδιο νόμου, περί συνεργασίας με τον Ο.Α.Ε.Δ. και παράλληλης διδασκαλίας του 7ώρου, στερούνται το λιγότερο σοβαρότητας.
Η Μαθητεία που προτείνεται δεν έχει καμιά σχέση με το θεσμό της Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ.. Δεν πρόκειται για Μαθητεία αλλά για κακέκτυπο πρακτικής άσκησης που θα αποτύχει. Η Μαθητεία είναι ένα πολύπλοκο σύστημα επαγγελματικής εκπαίδευσης με πυρήνα στήριξης την σχολική μονάδα στην οποία φοιτά ο μαθητής . Στηρίζεται στην προσωπική επαφή και επικοινωνία των διδασκόντων με τους μαθητές.
Στην γνώση του ατομικού, οικογενειακού και εκπαιδευτικού προφίλ των μαθητών , που μέσα από αυτά οι εκπαιδευτικοί διδάσκοντες τους τοποθετούν σε θέσεις πρακτικής άσκησης. Στηρίζεται στις σχέσεις εμπιστοσύνης που οικοδομούν οι εκπαιδευτικοί με τους εργοδότες και τις επιχειρήσεις κατά την διάρκεια της πρακτικής άσκησης των μαθητών και της εκπαίδευσης τους στο σχολείο.
Στην ανατροφοδότηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα από την επαφή του μαθητή με τους χώρους εργασίας. Στόχος αυτής της διαδικασίας είναι η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών, η προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των μαθητών και η διασφάλιση της ισόρροπης σχέσης των εργοδοτών με την σχολική μονάδα.
Αυτή την στιγμή με την οικονομική κρίση να σαρώνει τα πάντα και την ανεργία των νέων σε ποσοστά της τάξης του 70% , 8000 μαθητές των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. σπουδάζουν και ασκούνται παράλληλα σε επιχειρήσεις για δυο έτη. Αμείβονται με συλλογικές συμβάσεις εργασίας στο 75% του βασικού ημερομισθίου , με πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, με ασφάλιση στο Ι.Κ.Α. (20 ένσημα μηνιαίως), με επιδόμοτα δώρων, αδειών και επιδόματα σίτησης – στέγασης.
Ένας μαθητής στις σχολές Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. αμείβεται ως πρακτικά ασκούμενος τον μήνα με 440 ευρώ μικτά (340 ευρώ καθαρά) με κρατική επιδότηση 220 ευρώ και εργοδοτική 120. Εκτός αυτών παίρνει δώρα, επιδόματα άδειας, άδεια εξετάσεων και επιδόματα σίτησης και στέγασης ύψους 300 ευρώ ανά μήνα. Πρόκειται για έναν θεσμό εκπαίδευσης και κοινωνικής πρόνοιας που αγκαλιάζει αδύναμα οικονομικά από τα μνημόνια κοινωνικά στρώματα.
Όλα αυτά καταστρέφονται. Οι μαθητές αλλού θα εγγράφονται και θα σπουδάζουν, αλλού θα αναζητούν θέσεις πρακτικής, με μειωμένο χρόνο άσκησης από δυο χρόνια σε ένα, χωρίς συλλογικές συμβάσεις εργασίας, χωρίς εργασιακά δικαιώματα και αμειβόμενη εργασία, χωρίς ασφαλιστική κάλυψη και προνοιακά επιδόματα στέγασης και σίτισης που χορηγούσε ο Ο.Α.Ε.Δ. μέχρι σήμερα. Αντί αυτών προτείνουν ασφαλιστική κάλυψη έναντι κινδύνου και απροσδιόριστη αποζημίωση- φιλοδώρημα πείνας.
Η δημιουργία σχολών κατάρτισης Σ.Ε.Κ. για 15χρόνους στερεί την δυνατότητα ολοκλήρωσης της προσωπικότητας τους . Αναπαράγει τον λειτουργικό αναλφαβητισμό. Οι μαθητές δεν θα έχουν στέρεη γενική παιδεία και πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που είναι θεμελιώδεις αξίες των συστημάτων Εκπαίδευσης πριν την ενηλικίωση.
Στις ειδικότητες που προτείνονται έγινε κοπτοραπτική και επικαλύψεις ειδικοτήτων που ανήκουν στα ΕΠΑ.Λ.- Ι.Ε.Κ. και οι περισσότερες δεν μπορούν να σταθούν αυτοτελώς γιατί αποτελούν εξειδικεύσεις άλλων βασικών ειδικοτήτων. Πλήρης σύγχυση.
Όσον αφορά τους τίτλους των τάξεων Μαθητείας του ΕΠΑ.Λ. ( πτυχίο ειδ. επιπέδου 4Α) και των Σ.Ε.Κ. (πτυχίο ειδ. επιπέδου 3) θα χορηγούνται μετά από εξετάσεις πιστοποίησης από τον ΕΟΠΠΕΠ (άρθρο 12 παρ. 4) και όχι από τον Ο.Α.Ε.Δ., όπως δήλωναν, παραπληροφορώντας τον κλάδο, οι παράγοντες της Διοίκησης- - της Εκπαίδευσης και το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ.
ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΧΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ .
ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΧΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ .
ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΗ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΔΥΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ Ο κ. ΦΟΥΧΤΕΛ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΛΩΝΤΑΣ 15ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ 18ΧΡΟΝΟΥΣ «ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ» ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.
Οδηγούν σε αδιέξοδο 12.000 μαθητές των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας και 2000 των Ι.Ε.Κ. Του Ο.Α.Ε.Δ. και τις οικογένειες τους . Παράλληλα καταργούν τις δομές εκπαίδευσης , ξεκινώντας την εφαρμογή της διαθεσιμότητας-απόλυσης στον κλάδο των 670 τακτικών εκπαιδευτικών οδηγώντας παράλληλα στην ανεργία 2.000 ωρομίσθιους με πολυετή προϋπηρεσία.
Καλούμε την παράταξη της ΔΑΚΕ και το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. να αφυπνιστεί. Τα στελέχη της δεν μπορούν να πιστεύουν ότι το νομοσχέδιο θα μας “σώσει” και να εμφανίζονται αρκετές ημέρες μετά την εξαγγελία των διαθεσιμοτήτων και της κινητικότητας και μετά την κατακραυγή των συναδέλφων Διοικητικών υπαλλήλων .
Με ποια θέση για το μέλλον των σχολείων μας πορεύονταν; Γιατί αγνόησαν τις προτάσεις που ψηφίστηκαν ομόφωνα στα συνέδρια της Ομοσπονδίας και δεν τις πρότειναν, ούτε τις διαπραγματεύθηκαν ποτέ; Γιατί δεν έχουν εκδώσει καμιά ανακοίνωση για όλα όσα συμβαίνουν;
Ποια είναι η θέση τους για την κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων ; Ποια είναι η θέση τους για το νομοσχέδιο του Υπ. Παιδείας; Tι πρότεινε το Υπουργείο Εργασίας, η Διοίκηση του Ο.Α.Ε.Δ. και η Γενική Δ/νση Εκπαίδευσης, στις συζητήσεις που έκαναν με το Υπουργείο Παιδείας;
Καλούμε τους κοινωνικούς εταίρους την ΓΣΕΕ , την ΓΣΕΕΒΕ και τους εκπροσώπους της στο Δ.Σ. του Ο.Α.Ε.Δ. να πάρουν θέση για την διάλυση του θεσμού της Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ..
Συναδέλφισσες/οι
Καλούμαστε να υπερασπιστούμε τον θεσμό της Μαθητείας και τις δομές εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ. Να προστατεύσουμε το εργασιακό μας μέλλον, το έργο που όλοι μαζί δημιουργήσαμε, να επιδείξουμε πνεύμα ενότητας, αλληλεγγύης και αγωνιστικότητας, μαζί με τους συναδέλφους Διοικητικούς, μαζί με τους εκπαιδευτικούς της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Διεκδικούμε:
•
Την πλήρη ένταξη και αναβάθμιση του θεσμού της Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Καμιά κοινωνική παροχή του συστήματος δεν πρέπει να περικοπεί.
•
Την λειτουργία μη τυπικών συστημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης μεταλυκειακού Ι.Ε.Κ. , Κ.Ε.Κ. - Κέντρων Δια Βίου Μάθησης.
•
Καμιά διαθεσιμότητα καμιά απόλυση εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων του Ο.Α.Ε.Δ."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.