"Σε μια εποχή που τα ζητούμενα είναι: η επανεκκίνηση της παραγωγής, η δημιουργία νέου εισοδήματος μέσα από πραγματικές νέες επενδύσεις, η στήριξη των δοκιμαζόμενων επιχειρήσεων – ιδιαίτερα των μικρομεσαίων – και η διατήρηση της κοινωνικής συνοχής η Κυβέρνηση προωθεί ένα μέτρο που αντιστρατεύεται όλους αυτούς τους στόχους.
Ποιους εξυπηρετεί το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές;
· Τους εμπόρους που σύμφωνα με έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ (Ιανουάριος 2013) το 85% απάντησε αρνητικά;
· Τους καταναλωτές που το διαθέσιμο εισόδημα τους έχει μειωθεί δραστικά;
· Το κράτος που ζητά να πληρωθεί τους φόρους του από αυτό το ελάχιστο διαθέσιμο εισόδημα;
Το αίτημα κάποιων μεγάλων υπεραγορών δεν μπορεί να γίνεται δεκτό όταν δεν εκφράζει την υπόλοιπη κοινωνία.
Το άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές είναι λογικό, ωφέλιμο και αποτελεί αίτημα των ίδιων των εμπόρων μόνο για ορισμένες Κυριακές σε τουριστικές περιοχές και μόνο κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις είναι ένα μέτρο χωρίς λογική, χωρίς ωφέλεια για την συντριπτική πλειοψηφία τόσο των εμπόρων όσο και των καταναλωτών, που βάζει σε δοκιμασία τις αντοχές της ελληνικής επιχείρησης, των μικρομεσαίων εργοδοτών και των εργαζόμενων εμποροϋπάλληλων και των οικογενειών τους.
Σε μια οικονομία και μια κοινωνία που δοκιμάζεται πρέπει – περισσότερο από κάθε άλλη φορά - οι νόμοι μας να είναι αποτέλεσμα της πραγματικής διαβούλευσης με τους κοινωνικούς φορείς και κριτήριο τους το μέγιστο ωφέλιμο αποτέλεσμα για το σύνολο της κοινωνίας."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.