Επιστολή στους Υπουργούς Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτη και Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη έστειλε ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Διονύσης Ψωμιάδης σχετικά με τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής από τα νησιά του Αιγαίου το καλοκαίρι. Στην επιστολή του ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης παρατηρεί ότι παρά την ελάχιστη αύξηση των δρομολογίων προς νησιώτικους προορισμούς του Αιγαίου από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης και το ενδιαφέρον των Βορειοελλαδιτών να επισκεφθούν τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη για τις θερινές τους διακοπές, «η υποτιθέμενη “συμπρωτεύουσα” παραμένει άγονη γραμμή». Ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης υπογραμμίζει ότι το θέμα δεν εξαντλείται στους κατοίκους της Μακεδονίας και της Θράκης, αφού το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορούσε να δώσει άμεση και εύκολη πρόσβαση στα ελληνικά νησιά και σε επισκέπτες από τα Βαλκάνια, τις ανατολικές χώρες και τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.
Ο κ. Δ. Ψωμιάδης ζητά από τους Υπουργούς Επκρατείας και Τουρισμού να ενεργήσουν τα δέοντα, ώστε «να επιλυθεί το απαράδεκτο αυτό καθεστώς, που προκαλεί τεράστια ζημία στην εθνική μας οικονομία και δυσχεραίνει την πρόσβαση των βορειοελλαδιτών στα νησιά του Αιγαίου». «Και αυτήν την κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα είναι απαράδεκτο να εξακολουθούν τα συμφέροντα να δρουν σε βάρος του λαού, σε βάρος της εθνικής μας οικονομίας. Θέλω να πιστεύω ότι με αυτήν την κυβέρνηση η «αρχαία τραγωδία» του συγκοινωνιακού αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης θα λάβει τέλος», καταλήγει στην επιστολή του ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη Δ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:
«Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Για μία ακόμη χρονιά η Θεσσαλονίκη παραμένει αποκλεισμένη ακτοπλοϊκά από τα νησιά του Αιγαίου, όπως δυστυχώς συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Ακόμη κι αν αυξήθηκαν ελάχιστα τα δρομολόγια από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η υποτιθέμενη «συμπρωτεύουσα» παραμένει άγονη γραμμή.
Παρά το γεγονός ότι οι Θεσσαλονικείς και οι βορειοελλαδίτες έχουν αποδείξει την αγάπη τους για τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη, προτιμώντας αυτά τα νησιά για τις θερινές διακοπές κάθε χρόνο, ούτε φέτος δρομολογήθηκε πλοίο προς τους δημοφιλείς αυτούς προορισμούς. Έτσι, εάν κάποιος θέλει να επισκεφθεί αυτά τα νησιά υποχρεώνεται (!) να πάει οδικώς μέχρι τον Πειραιά, γεγονός που έχει πλέον τεράστιο κόστος λόγω της ακρίβειας στη βενζίνη και στα διόδια.
Αλλά το θέμα δεν εξαντλείται μόνο στους κατοίκους της Μακεδονίας και της Θράκης. Η Θεσσαλονίκη είναι το μεγάλο Λιμάνι της Βαλκανικής Χερσονήσου και μέσω αυτής θα μπορούσαν επισκέπτες από τα Βαλκάνια, τις ανατολικές χώρες και τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης να έχουν πιο άμεση και εύκολη πρόσβαση στα ελληνικά νησιά.
Κατόπιν τούτων, σας ζητώ να ενεργήσετε τα δέοντα ώστε να επιλυθεί το απαράδεκτο αυτό καθεστώς, που προκαλεί τεράστια ζημία στην εθνική μας οικονομία και δυσχεραίνει την πρόσβαση των βορειοελλαδιτών στα νησιά του Αιγαίου. Καμία πολιτική δεν μπορεί να είναι σοβαρή και να έχει αποτελέσματα, εάν κρατά αποκλεισμένο το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Και αυτήν την κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα είναι απαράδεκτο να εξακολουθούν τα συμφέροντα να δρουν σε βάρος του λαού, σε βάρος της εθνικής μας οικονομίας. Θέλω να πιστεύω ότι με αυτήν την κυβέρνηση η «αρχαία τραγωδία» του συγκοινωνιακού αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης θα λάβει τέλος."
Ο κ. Δ. Ψωμιάδης ζητά από τους Υπουργούς Επκρατείας και Τουρισμού να ενεργήσουν τα δέοντα, ώστε «να επιλυθεί το απαράδεκτο αυτό καθεστώς, που προκαλεί τεράστια ζημία στην εθνική μας οικονομία και δυσχεραίνει την πρόσβαση των βορειοελλαδιτών στα νησιά του Αιγαίου». «Και αυτήν την κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα είναι απαράδεκτο να εξακολουθούν τα συμφέροντα να δρουν σε βάρος του λαού, σε βάρος της εθνικής μας οικονομίας. Θέλω να πιστεύω ότι με αυτήν την κυβέρνηση η «αρχαία τραγωδία» του συγκοινωνιακού αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης θα λάβει τέλος», καταλήγει στην επιστολή του ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη Δ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:
«Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Για μία ακόμη χρονιά η Θεσσαλονίκη παραμένει αποκλεισμένη ακτοπλοϊκά από τα νησιά του Αιγαίου, όπως δυστυχώς συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Ακόμη κι αν αυξήθηκαν ελάχιστα τα δρομολόγια από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η υποτιθέμενη «συμπρωτεύουσα» παραμένει άγονη γραμμή.
Παρά το γεγονός ότι οι Θεσσαλονικείς και οι βορειοελλαδίτες έχουν αποδείξει την αγάπη τους για τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη, προτιμώντας αυτά τα νησιά για τις θερινές διακοπές κάθε χρόνο, ούτε φέτος δρομολογήθηκε πλοίο προς τους δημοφιλείς αυτούς προορισμούς. Έτσι, εάν κάποιος θέλει να επισκεφθεί αυτά τα νησιά υποχρεώνεται (!) να πάει οδικώς μέχρι τον Πειραιά, γεγονός που έχει πλέον τεράστιο κόστος λόγω της ακρίβειας στη βενζίνη και στα διόδια.
Αλλά το θέμα δεν εξαντλείται μόνο στους κατοίκους της Μακεδονίας και της Θράκης. Η Θεσσαλονίκη είναι το μεγάλο Λιμάνι της Βαλκανικής Χερσονήσου και μέσω αυτής θα μπορούσαν επισκέπτες από τα Βαλκάνια, τις ανατολικές χώρες και τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης να έχουν πιο άμεση και εύκολη πρόσβαση στα ελληνικά νησιά.
Κατόπιν τούτων, σας ζητώ να ενεργήσετε τα δέοντα ώστε να επιλυθεί το απαράδεκτο αυτό καθεστώς, που προκαλεί τεράστια ζημία στην εθνική μας οικονομία και δυσχεραίνει την πρόσβαση των βορειοελλαδιτών στα νησιά του Αιγαίου. Καμία πολιτική δεν μπορεί να είναι σοβαρή και να έχει αποτελέσματα, εάν κρατά αποκλεισμένο το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Και αυτήν την κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα είναι απαράδεκτο να εξακολουθούν τα συμφέροντα να δρουν σε βάρος του λαού, σε βάρος της εθνικής μας οικονομίας. Θέλω να πιστεύω ότι με αυτήν την κυβέρνηση η «αρχαία τραγωδία» του συγκοινωνιακού αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης θα λάβει τέλος."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.