Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Η οικονομική κρίση συνιστά φασολάδα!


Όσπρια, ζυμαρικά και λαχανικά αντικαθιστούν ή υπερτερούν πλέον σημαντικά, σε σχέση με το κρέας και τα ψάρια, στο τραπέζι του Έλληνα. Ταυτόχρονα τα εστιατόρια αδειάζουν, ενώ από τα σουπερμάρκετ αγοράζονται πλέον μόνο τα απολύτως αναγκαία. Είναι κι αυτά κάποια απ` τα παρελκόμενα της κρίσης!
Εξ` άλλου, τα επώνυμα προϊόντα αντικαθίστανται από αυτά με ετικέτα του σουπερμάρκετ, τα οποία παρουσιάζουν σημαντική αύξηση στην κατανάλωση, επειδή είναι φτηνότερα, ενώ οι καταναλωτές απορρίπτουν πλέον τα συσκευασμένα τρόφιμα, προτιμώντας τα χύμα προϊόντα.Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Καταναλωτών, οι Έλληνες έχουν αυξήσει την κατανάλωση οσπρίων και ζυμαρικών, η κατανάλωση κρέατος μειώθηκε κατά 30%, ενώ στα ψάρια επιλέγουν τα φτηνά. Το ΙΝΚΑ ζητάει από την κυβέρνηση να υποχρεώσει τις εταιρείες να μειώσουν τις τιμές των προϊόντων, ώστε να αναπροσαρμοστούν στις τιμές των μισθών.
Έρευνες των διατροφολόγων έδειξαν ότι οι καταναλωτές πλέον επιλέγουν τις λιπαρές τροφές (πίτσες) και τις πλούσιες σε υδατάνθρακες (ζυμαρικά), που αποτελούν οικονομικές λύσεις, αλλά με πολλές θερμίδες. Επίσης σημειώνεται αύξηση της κατ` οίκον κατανάλωσης αλκοόλ, ειδικά από εργαζόμενους που έχασαν τη δουλειά τους.

2 σχόλια:

  1. Το ΙΝΚΑ πάρα πολύ σωστά προτείνει την μείωση των τιμών, αφού υπάρχει μείωση της αγοραστικής δύναμης.
    Το θέμα μ'αυτό το "μαμημένο" κράτος είναι οτι σκανδαλωδώς αδιαφορεί για τις τιμές στην αγορά που δυσανάλογα ανεβαίνουν, ειδικά στα είδη πρώτης ανάγκης. Αλλα πείτε μου ένα σωστό πράγμα που έκανε αυτή η "μαμημένη" κυβέρνηση, ώστε να μας δώσει την αίσθηση οτι, όπου μπορεί και περνάει απ'τό χέρι της το κάνει, προς ανακούφιση των πολιτών.
    ΝΤΡΟΠΗ ΑΧΡΕΙΟΙ, ΦΥΛΑΚΗ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή η φασολάδα αλλά ενέχει τον κίνδυνο αύξησης της συγκέντρωσης μορίων μεθανίου στον εσωτερικό περιβάλλοντα αέρα σε επικίνδυνα υψηλά επίπεδα ικανά να απειλήσουν ταχεία ανάφλεξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.