Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Συνέντευξη Φραγγίδη στο ράδιο του ΑΝΤ1, για τα ενεχυροδανειστήρια

" Τα ενεχυροδανειστήρια αλλά και τα καταστήματα αγοράς χρυσού φυτρώνουν πλέον σαν μανιτάρια. Είναι προφανές ότι ο κλάδος ανθεί. Το ερώτημα είναι σε ποιό πλαίσιο λειτουργούν όλα αυτά. Γι ' αυτό και η ερώτηση απευθύνεται προς το Υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να διακριβωθεί το νόμιμο, το νομότυπο, το νομιμοφανές ή το παράνομο της υπόθεσης," τόνισε ο βουλευτής του νομού μας, Γ. Φραγγίδης, μιλώντας στον ΑΝΤ1 (97,2) και στο δημοσιογράφο Κώστα Λασκαράτο.

Ο κ. Φραγγίδης αναρωτήθηκε " πώς σε μία εποχή που η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά έχει σχεδόν καθολικό χαρακτήρα και οι τράπεζες έχουν κυριολεκτικά κλείσει τις στρόφυγγες του δανεισμού, πώς είναι δυνατόν , αυτά τα καταστήματα να διαθέτουν τόσο ρευστό , ρευστό το οποίο ,είναι προφανές ,δεν φορολογείται".
Όμως , ο Βουλευτής Κιλκίς δεν στάθηκε μόνο εκεί.Επεσήμανε κυρίως το καθεστώς που λειτουργούν όλα αυτά τα καταστήματα τα οποία όπως είπε " εκμεταλλεύονται την ανάγκη και την αγωνία του πολίτη για μετρητό".
" Ο πολίτης ", είπε ο κ. Φραγγίδης, "στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει τις υποχρεώσεις του αναγκάζεται να πουλήσει πολύτιμα αντικείμενα , συχνά αντικείμενα που έχουν ιδιαίτερη συναισθηματική αξία και μάλιστα σε εντελώς εξευτελιστικές τιμές, όσο όσο δηλαδή, στην
κυριολεξία να τα σκοτώσει'.
" Τί συνθήκες επικρατούν όταν κλείνουν οι πόρτες ;" ,αναρωτήθηκε ο κ. Φραγγίδης. " Έχουν ακουστεί πολλά, όπως απειλές, εκφοβισμοί, εκβιασμοί. ΄Τί κάνει η Πολιτεία για να προστατεύσει τον αδύναμο πολίτη από τη λειτουργία αυτών των παρατραπεζών; Πώς προστατεύει την αξιοπρέπεια του πολίτη ο οποίος μετά από κάθε τέτοια συναλλαγή αισθάνεται ότι έπεσε θύμα κατάφορης εκμετάλλευσης ενώ βυθίζεται σε καταστάσεις χαμηλής αυτοεκτίμησης και συχνά κατάθλιψης ;".
" Ο κανιβαλισμός αυτός, κάποτε θα πρέπει να σταματήσει, αν πραγματικά πιστεύουμε σε μια ευνομούμενη πολιτεία που σεβόμαστε τους νόμους της και τους κονόνες της ", είπε ο κ. Φραγγίδης.
" Αν υιοθετηθούν πρακτικές Φρακενστάιν στην κοινωνία, τότε ολοκληρο τοοικοδόμημα κινδυνεύει να μετατραπεί σε τέρας . Κινδυνεύουμε με ζουγκλοποίηση.Υπάρχει διάθεση να βάλουμε φρένο στα περιπλανώμενα αρπακτικά που ανενόχλητα καραδοκούν κα με ποιό τρόπο ;", διερωτήθηκε ο
κ. Φραγγίδης.
" Η πολιτεία έχει χρέος να μην αφήσει τους πολίτες της να αισθάνονται εγκαταλελειμμένοι", δήλωσε ο Βουλευτής Κιλκίς για να συμπληρώσει " Η Δημοκρατία πλήττεται όταν οι πολίτες πιστεύουν ότι οι ίδιοι δεν είναι σε θέση να επηρεάσουν τις εξελίξεις και ταυτόχρονα η ίδια η Πολιτεία αδιαφορεί για την προοπτική τους. Οφείλουμε ως κυβέρνηση , ως ΠΑΣΟΚ να εξαντλήσουμε κάθε προσπάθεια για να ξαναδώσουμε ελπίδα , για να ξαναδώσουμε προοπτική. Έχουμε υποχρέωση να αδράξουμε κάθε χέρι που απλώνεται στην κοινωνία και όχι να το απωθήσουμε.
Η ζωή των ανθρώπων δεν είναι για πούλημα" , επεσήμανε ο κ. Φραγγίδης.

1 σχόλιο:

  1. Η άνθηση των ενεχυροδανειστηρίων δεν συμβαίνει ασφαλώς τυχαία. Ο βουλευτής, ως γιατρός, γνωρίζει καλά οτι το να θεραπεύεις το σύμπτωμα και όχι την αιτία μιάς παθολογικής κατάστασης είναι σαν να κάνεις μια ωραία τρύπα στο νερό. Με άλλα λόγια, αν με τούς ασφυκτικούς φόρους και την μείωση του εισοδήματος, στραγγαλίζεις ως κράτος, την αγοραστική δύναμη των πολιτών(αιτία της πάθησης), δημιουργείς τις κατάλληλες συνθήκες για την άνθηση παρατραπεζικών πρακτικών(σύμπτωμα της πάθησης). Αν τώρα η πάθηση είναι ανίατη, να μας το πεί καθαρά και να μην παρηγορεί τον ασθενή(κοινωνία) δίνοντάς του "placebo φάρμακα" του τύπου, "οφείλουμε να ξαναδώσουμε ελπίδα... η ζωή των ανθρώπων δεν είναι για πούλημα". Αυτά είναι καλά μόνον για να "θολώνονται τα νερά" της αδυσώπητης πραγματικότητας και να αλιεύεται συμπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.