Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Η κραυγή μιας κοπέλας, που φοβάται και νιώθει μόνη

Χθες Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου αναρτήθηκε στο gnomikilkis.gr ένα συγκλονιστικό σχόλιο, που στην ουσία ήταν κατάθεση ψυχής, απ` την 37χρονη Νικολέτα. Το "σχόλιο" ανέβηκε σε ανάρτηση της 3ης Μαρτίου του τρέχοντος έτους, που υπέγραφε η ψυχολόγος Βίκυ Καλφοπούλου. Με την ελπίδα ότι η μεγάλη οικογένεια του gnomikilkis.gr θα δείξει την ευαισθησία της και μέσω των σχολίων της στο blog μας θα επικοινωνήσει με τη Νικολέτα, δημοσιεύουμε παρακάτω ολόκληρο το κείμενο-κραυγή μιας κοπέλας, που "τρέμει από το φόβο της και είναι μόνη":
Γεια σας,
Είμαι 37 ετών και σας γράφω διότι εδώ και 6 μήνες, νιώθω κάτι να πιέζει τον λαιμό μου, σαν να είναι κάτι σφιχτά δεμένο γύρω του.
Πέρυσι τον Οκτώβριο, είχα ένα πρήξιμο στον λεμφαδένα και με πανικόβαλλαν στο κέντρο υγείας, αλλά δεν ήταν τίποτα, έπειτα, τον Μάρτιο, άρχισα να νιώθω μία ενόχληση στον λαιμό που μέσα σε 5 μέρες έγινε πιο έντονη. ένα τράβηγμα, σφίξιμο, και ένιωθα τον παλμό της καρδιάς μου σε αυτό το σημείο.Ούτε κρίσεις, ούτε πρόβλημα στην κατάποση. Με τρόμαξαν και πάλι στο κέντρο υγείας (αφού όλο Σαββατοκύριακα με τυχαίνουν αυτά!).Πήγα στον ωρυλα μου και κάναμε εξετάσεις για θυρεοειδή,αίματος, έπειτα σε γιατρό για υπέρηχο, δεν έδειξαν τίποτα. Δυο μήνες αργότερα επισκέφτηκα ξανά αυτούς τους 2 γιατρούς. Ο ωρυλάς με είπε ότι είναι από το άγχος και να το ξεχάσω. Εγώ όμως δεν θεωρώ ότι είχα παραπάνω άγχος από ότι πριν. Το θέμα είναι ότι δεν πείστηκα, γιατί δεν μου έδωσε ένα όνομα για αυτό που έχω. Φοβάμαι μήπως έχω κάτι κακό, κανέναν όγκο.
Το σφίξιμο έφυγε τον Ιούλιο για 10 μέρες περίπου, έγινα πάλι άνθρωπος,...ώσπου ξαναγύρισε. Και έγινα πάλι οξύθυμη, νευρική και καταθλιπτική. Φοβάμαι να πάω ξανά σε γιατρό αλλά καταστρέφω την ζωή των παιδιών μου και του άντρα μου έτσι όπως έγινα. Πέρασαν 6 μήνες...γιατί δεν φεύγει;!...Το καλοκαίρι έβγαλα έναν όγκο δίπλα από το στήθος που τελικά δεν ήταν τίποτα. θέλω να πειστώ ότι απλά αγχώθηκα με όλες αυτές τις εξετάσεις και ότι φώναξα πολύ, γιατί όταν με παρουσιάστηκε μάλωνα με τα παιδιά μου όλη μέρα γιατί χτυπιόντουσαν και ήμουν κουρασμένη. Γιατί μιλάω πολύ γιατί είμαι καθηγήτρια... αλλά δεν πιστεύω στα ψυχοσωματικά... και δεν αντέχω άλλους γιατρούς...και ο άντρας μου δεν αντέχει να ακούει άλλο για αυτό και η φίλη μου με θεωρεί υπερβολική... Πλέον είμαι, ή θα κλαίω ή θα ουρλιάζω για το παραμικρό. Νιώθω τρελή και άρρωστη αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω. Ξαφνικά τρέμω από τον φόβο μου και είμαι μόνη.
Πείτε μου κάτι, οτιδήποτε.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
Νικολέτα

6 σχόλια:

  1. Αφού οι γιατροί δεν βρήκαν κάτι παθολογικό, γιατί δεν ζητάς την βοήθεια επιστήμονα ψυχολόγου;
    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω θα σε συμβούλευα να κάνεις κάτι όπως το να επισκευτείς κάποιον ψυχολόγο. Υπάρχουν και ψυχολόγοι ομοιοπαθητικοί που βλέπουν τον άνθρωπο από άλλο πρισμα. Επίσης να σου πω ότι τα ψυχοσωματικά προβλήματα δεν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο σε εσένα. Οι περισσότεροι έχουμε τέτοια προβλήματα απλώς κάποιοι είναι πιο ευαίσθητοι. Δεν είσαι μόνη. Ευχές για κουράγιο και προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικολέτα πάρτο απόφαση ότι δεν έχεις τίποτα απολύτως. Δεν το λέω εγώ, οι γιατροί το λένε. Άρα έχεις ν` αντιμετωπίσεις μόνο τις φοβίες σου, που λίγο-πολύ τις έχει όλος ο κόσμος. Συμφωνώ με τους προηγούμενους ότι ένας ψυχολόγος θα βοηθήσει, αλλά πάνω απ` όλα εσύ πρέπει να βοηθήσεις τον εαυτό σου. Είσαι στην καλύτερη, στην πιο δημιουργική ηλικία, και είναι κρίμα να την σπαταλάς με φοβίες. Όταν περάσουν τα χρόνια θα το μετανιώσεις. CARPE DIEM, Νικολέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα συμφωνήσω και γω με τους προηγούμενους ότι η επίσκεψη σε κάποιο ψυχολόγο θα ήταν ένα δώρο το ποιό θα μπορούσες να χαρίσεις στον εαυτό σου.Εφόσον δε φαινεται να ειναι κατι οργανικό, ένας ψυχολόγος θα σε βοηθούσε να καταλάβεις και να συνειδητοποιήσεις τι είναι αυτό που πραγματικά σου συμβαίνει ετσι ωστε να μπορεσεις να ανακτήσεις τον έλεγχο και την αυτοεκτίμηση σου.Δεν αξίζει να ταλαιπωρείς άλλο τον εαυτό με σκέψεις και συμπεριφορές που έχουν επιπτωση οχι μονο σε σενα άλλα και στις σχεσεις σου με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν.Η λυση να ξέρεις ειναι στα χεριά σου και είμαι βεβαίη ότι θα τη βρεις, απλώς ένας ειδικός θα σε διευκολύνει σε αυτή τη διαδικασία να ξαναβρεις τον ευατό σου.Δεν έχεις να χάσεις τιποτα!!!Καλή δυναμή και κουραγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. geia soy nikoleta....oi psixologoi einai kaloi....giati einai giatroi....mia fili poy eixe ena sxetiko 8ema...tin eipe enas na brei ''filo''gia na kseperasi ta psixologika tis...oloi exoyme ta sxetika mas...ta ksepername o ka8enas opos mporei..i kori moy 8elei na spoydasi moysikos...psixo8erapeytria lei..emeis stin oikogenia moy to linoyme kapws etsi to olo 8ema ne to tragoydi .. dokimaseto..einai anodino..kai min ksexnas ola einai mesa sto mialo mas...giayto na epilegoyme ti 8a exoyme mesa.. mporoyme na poyme..''oxi den 8a parw''se oti mas xalaei..filakia nase panta kala kai kalitera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν εισαι μονη σου .εχεις τα παιδια σου και τον αντρα σου.αλλα φοβαμαι οτι το κιλκις φταιει.εχουν γινει οι ανθρωποι απομακροι και ψυχροι.σε αλλες πολεις δεν ειναι ετσι καλημερα δεν σου λενε φιλοι οχι να σου πουν πατε για καφε.ειναι ολα τοσο δηθεν.σου ευχομαι να εισαι δυνατη για την οικογενεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.