Κάλεσμα για συμμετοχή στην 125η εθελοντική αιμοδοσία της Τράπεζας Αίματος που διατηρουν τα τελευταία 37 χρόνια, απευθύνουν οι Ακρίτες Πολυκάστρου.
Όπως αναφέρουν, "Καλά τα γλέντια και οι χοροί, καλά τα πανηγύρια κι ακόμα πιο καλύτερες οι διακοπές του θέρους, για όλους ή μάλλον για όσους τα έχουν... και μπορούν. Εξάλλου, παλαιότεροι και σοφότεροι ημών, είπαν το ... "Βίος ανεόρταστος. μακρά οδός απανδόχευτος"... κάτι ήξεραν αυτοί!!!
Όμως, το θέρος και ιδιαίτερα κατά τους
μήνες Ιούλιο και Αύγουστο στην πατρίδα μας, οι ανάγκες σε
αίμα είναι πολλαπλά αυξημένες, για πολλούς και διάφορους λόγους, ενώ αντίστροφα
είναι πολύ μικρότερη η προσέλευση εθελοντών αιμοδοτών.
Η Τράπεζα Αίματος
των "Ακριτών" Πολυκάστρου, με τα εκατοντάδες μέλη
της (1316 σήμερα) επί 37 συνεχή χρόνια προσέφερε και προσφέρει
τεράστιο κοινωνικό έργο.
Ένα έργο θεάρεστο και άκρως απαραίτητο
"δίνοντας" αγάπη, δίνοντας αίμα προς τον πάσχοντα συνάνθρωπό
μας.
Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους, μέχρι στιγμής έχει
προσφέρει 9030 φιάλες αίματος για τις ανάγκες 4281 συνανθρώπων
μας από όλο τον Δήμο μας και όχι μόνον.
Όπως κάθε χρόνο την 1η Κυριακή του Ιουλίου (φέτος
5/7/2026) πραγματοποιεί την 125η "εθελοντική"
αιμοδοσία, των Μελών της Τράπεζας Αίματος στο "Σπίτι Του
Πόντου", για την κάλυψη των αναγκών σε αίμα για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ τα μέλη και όσοι επιθυμούν να γίνουν
μέλη της Τράπεζας μας, να προσέλθουν και να προσφέρουν λίγο από το
αίμα τους, για τον πάσχοντα συνάνθρωπό μας, οι ανάγκες σε αίμα είναι μεγάλες
και διαρκείς.
Πρώτα προσφέρουμε αίμα και αμέσως μετά ακολουθεί το καθιερωμένο από το 1987 "Ποντιακό Πανούρ", που φέτος θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 11 Ιουλίου 2026, στο Δημοτικό Στάδιο Πολυκάστρου και είναι το υπ΄αριθμόν 40".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.