Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων λήξης του Ομίλου Αστροφυσικής για τη σχολική χρονιά 2025-26, πραγματοποιήθηκε ημερίδα στο χώρο του σχολείου. Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος και ο Ομότιμος Καθηγητής Αστροφυσικής του ΕΚΠΑ κ. Κανάρης Τσίγκανος, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κ.κ. Βαρθολομαίος και η Διευθύντρια του σχολείου κ. Αικατερίνη Ρώσσιου.
Μέσα στην κατάμεστη σχολική αίθουσα και, παρά τη ζέστη, συγκεντρώθηκαν μαθητές και μαθήτριες, παλιά και νέα μέλη του Ομίλου παρακολούθησαν δυο εξαιρετικές εισηγήσεις που αφορούσαν στις «Εκπληκτικές συμπτώσεις της Κοσμολογίας» και στις «Κρυφές ματιές στο αθέατο Σύμπαν». Οι ομιλητές καθήλωσαν μικρούς και μεγάλους, προσφέροντας στα παιδιά μια εξαιρετική ευκαιρία ζωής.
Επιπλέον, παρουσιάστηκε βίντεο με τις δράσεις του Ομίλου την πενταετία 2021- 2026, ενώ ιδιαίτερα συγκινητικά ήταν όσα είπαν παλιά μέλη του Ομίλου για την εμπειρία τους.
Πριν τη λήξη της ημερίδας οι προσκεκλημένοι επέδωσαν στα παιδιά τα Πιστοποιητικά Επιτυχούς Συμμετοχής στον Όμιλο καθώς και τις βεβαιώσεις παρακολούθησης της επιμόρφωσης ραδιοαστρονομίας RADIIO. Τελικά, οι παρευρισκόμενοι αποχώρησαν γεμάτοι από εσωτερική αγαλλίαση.
Σε συνέχεια αυτής της δράσης πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 αστροπαρατήρηση, ανοιχτή για την τοπική κοινωνία, στην αυλή του 2ου Πειραματικού ΓεΛ Κιλκίς. Οι ερασιτέχνες αστρονόμοι Χρήστος Μπερεδήμας, Κωνσταντίνος Φασουλάκος και Παύλος Πασσαλίδης με τα τηλεσκόπιά τους έδειχναν στους παρευρισκόμενους τα ουράνια σώματα που ήταν ορατά στον Κιλκισιώτικο ουρανό.
Η Διευθύντρια του 2ου Πει. ΓεΛ. Κιλκίς κ. Αικατερίνη Ρώσσιου καθώς και η συντονίστρια του Ομίλου κ. Δέσποινα Μουτσάκη αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν όλους τους προσκεκλημένους των δύο δράσεων, χωρίς την πολύτιμη συμβολή των οποίων δε θα μπορούσαν να υλοποιηθούν οι παραπάνω εκδηλώσεις.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.