Στελέχη της Επιμορφωτικής Κιλκίς επισκέφθηκαν το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Κιλκίς την Τρίτη 20 Μαΐου 2025, με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών και την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της επαγγελματικής κατάρτισης τα οποία που μπορούν να αποκομίσουν από τη συμμετοχή τους.
Η επίσκεψη είχε στόχο την ενίσχυση της πληροφόρησης και την υποστήριξη των μαθητών στην προσπάθειά τους για απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων, συμβάλλοντας έτσι στην προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη- και κυρίως στην εύρεση και διατήρηση μιας θέσης εργασίας. Στην ενημερωτική συνάντηση συμμετείχε ο Διευθυντής του ΣΔΕ, κ. Θεόδωρου Ηλίας και εκπαιδευτικό προσωπικό.
Οι κ. Ιωάννης Πουνερίδης και Κωνσταντίνος Σαχπεκίδης ενημέρωσαν τους μαθητές για τις δυνατότητες που προσφέρουν τα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης της Επιμορφωτικής, με έμφαση στην εκπαίδευση, την πιστοποίηση και την επιδότηση. Τονίστηκε η αξία του Απολυτηρίου Γυμνασίου για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας αλλά και για τη συμμετοχή σε οργανωμένες επιμορφωτικές δράσεις.
Οι παρευρισκόμενοι αρχικά ενημερώθηκαν για τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχει η Επιμορφωτική, τόσο από την έδρα της στο Κιλκίς όσο και από το παράρτημα στο Πολύκαστρο. Ειδικότερα, δόθηκε έμφαση στις ενέργειες που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι μαθητές του ΣΔΕ (χωρίς κάποια οικονομική επιβάρυνση), προκειμένου να ενημερώνονται για τα τρέχοντα ή αναμενόμενα προγράμματα απασχόλησης για ανέργους και εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.
Οι κ. Ιωάννης Πουνερίδης και Κωνσταντίνος Σαχπεκίδης ενημέρωσαν τους μαθητές για τις δυνατότητες που προσφέρουν τα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης της Επιμορφωτικής, με έμφαση στην εκπαίδευση, την πιστοποίηση και την επιδότηση. Τονίστηκε η αξία του Απολυτηρίου Γυμνασίου για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας αλλά και για τη συμμετοχή σε οργανωμένες επιμορφωτικές δράσεις.
Οι παρευρισκόμενοι αρχικά ενημερώθηκαν για τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχει η Επιμορφωτική, τόσο από την έδρα της στο Κιλκίς όσο και από το παράρτημα στο Πολύκαστρο. Ειδικότερα, δόθηκε έμφαση στις ενέργειες που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι μαθητές του ΣΔΕ (χωρίς κάποια οικονομική επιβάρυνση), προκειμένου να ενημερώνονται για τα τρέχοντα ή αναμενόμενα προγράμματα απασχόλησης για ανέργους και εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.
Με τις ευκαιρίες εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες συχνά οδηγούνται σε πιστοποίηση συγκεκριμένου θεματικού αντικειμένου και λαμβάνουν εκπαιδευτικό επίδομα. Μάλιστα πολλές φορές έχουν την ευκαιρία για πρακτική άσκηση ή εργασία. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, αναφορά έγινε σε δημοφιλή σεμινάρια όπως είναι οι βασικές γνώσεις χειρισμού ΗΥ, η Αγγλική γλώσσα, τα Ισπανικά , το σεμινάριο χειριστής κλαρκ κ.ά. τα οποία μπορούν να «ανεβάσουν» το βιογραφικό τους κερδίζοντας επιπλέον μόρια για τη συμμετοχή σε προκηρύξεις ΑΣΕΠ, Δημοσίου ή και στον Ιδιωτικό Τομέα.
Η ενημερωτική δράση έκλεισε με ανοιχτό διάλογο με τους εκπαιδευόμενους και εκδηλώθηκε το ενδιαφέρον για ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού τους προφίλ αλλά και δυνατότητες σύνδεσης στην αγορά εργασίας. Τα στελέχη της Επιμορφωτικής ευχαρίστησαν θερμά τον κ. Ηλία Θεοδώρου και το εκπαιδευτικό προσωπικό του ΣΔΕ Κιλκίς για τη θερμή υποδοχή και την εποικοδομητική συζήτηση.
Η ενημερωτική δράση έκλεισε με ανοιχτό διάλογο με τους εκπαιδευόμενους και εκδηλώθηκε το ενδιαφέρον για ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού τους προφίλ αλλά και δυνατότητες σύνδεσης στην αγορά εργασίας. Τα στελέχη της Επιμορφωτικής ευχαρίστησαν θερμά τον κ. Ηλία Θεοδώρου και το εκπαιδευτικό προσωπικό του ΣΔΕ Κιλκίς για τη θερμή υποδοχή και την εποικοδομητική συζήτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.