Η Κική Δημουλά, η Βασιλική Ράδου – όπως ήταν το πατρικό της όνομα – γεννημένη στην Αθήνα το 1931, εμφανίζεται στα Ελληνικά Γράμματα στα 22 της χρόνια, το 1952 με την Ποιητική Συλλογή της « Ποιήματα», Συλλογή την οποία αποκηρύσσει τελικά και αποσύρει από την κυκλοφορία.
Από το 1956 έως το 2016 εκδίδει τελικά 16 Ποιητικές Συλλογές, έχει να επιδείξει επίσης ένα μικρό σε έκταση αφηγηματικό έργο, μια επιλογή του οποίου περιέχεται στο βιβλίο « Εκτός Σχεδίου» [ 2005 ], και δύο ομιλίες της, που περιέχονται στα βιβλία : «Φιλοπαίγμων Μύθος» [2004 ] και « Έρανος Σκέψεων» [2009].
Η ίδια της σ’ ένα αυτοβιογραφικό της σημείωμα γραμμένο με έντονη ποιητική διάθεση αναφέρει για τον τρόπο της έμπνευσής της, για το πως καταγράφει και αποτυπώνει το προϊόν αυτό της ποιητικής έμπνευσης: «Δεν νιώθω δημιουργός, γράφει.
Πιστεύω ότι είμαι ένας έμπιστος στενογράφος, μιας πολύ βιαστικής πάντα ανησυχίας, που κατά καιρούς με καλεί και μου υπαγορεύει κρυμμένη στο ημίφως ενός παραληρήματος, ψιθυριστά, ασύντακτα και συγκεκριμένα τις ακολασίες της με έναν άγνωστο τρόπο ζωής.
Όταν μετά αρχίζω να καθαρογράφω, τότε μόνον παρεμβαίνω κατ’ ανάγκην- όπου λείπουν λέξεις φράσεις ολόκληρες συχνά και το νόημα του οργίου- προσθέτω εκεί δικές μου λέξεις, δικές μου φράσεις, το δικό μου όργιο στο νόημα, ότι τέλος πάντων έχει περισσέψει από δικές μου ακολασίες με έναν άλλο τρόπο ζωής.
Τόσο μεταχειρισμένη και υπηρεσιακή είναι η ανάμειξή μου στη δημιουργία …»
Όσο ο καιρός πάντως περνάει, τόσο περισσότερο καταξιώνει την Κική Δημουλά στη συνείδηση του αναγνωστικού κοινού, ενός κοινού που αναζητά μία Ποίηση, μέσααπό την οποία, θα βιώνει έντονες στιγμές από την προσωπική του υπαρξιακή περιπέτεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.