Εγώ λοιπόν θα τα ξαναπώ για μια φορά ακόμα κι ας κινδυνεψω να θεωρηθω η γραφική που της ξινιζουν όλα. Ξεκινά η εμποροπανήγυρη στο Κιλκίς. Πέντε μέρες Καπέτα - Παπαθεοφίλου και γύρω δρόμοι θα παραδοθούν στους ρυθμούς της σουβλακοφρενιτιδας και της οχλαγωγιας.
Γιορτή του εμπορίου και των γεύσεων, ή φολκλόρ προχειρότητα στηριγμένη στους πλανόδιους πωλητές που δεν τους ενδιαφέρει να δουν πέρα από τα όρια των τραπεζιών που ορίζουν; Απόδειξη το ότι όπως έχω ξαναπεί κάνεις δεν σέβεται ούτε την ώρα του αγιασμού. Ούτε την ώρα που βρίσκονται στη σκηνή τα χορευτικά συγκροτήματα των πολιτιστικών συλλόγων.
Θεωρώ μέγιστη απρέπεια την ώρα του αγιασμού από το Μητροπολίτη από κάτω να ακούγεται η Μαντουβαλα κι άμα τους κάνεις παρατήρηση το πιθανότερο όλων είναι να σου πουν εμείς πληρώσαμε. Όπως ακριβώς είπαν πριν από δύο χρόνια και στην κυρία που πήγε να ανοίξει το παράθυρο της μονοκατοικίας που έμενε το πρωί και είδε ότι ο πλανόδιος πωλητής είχε κρεμάσει και στον τοίχο της την πραμάτεια του.
Πλήρωσα πεζοδρόμιο της είπε. Αυτή είναι η εμποροπανήγυρη στην πόλη μας. Πλανόδιοι πωλητές που κάνουν τους πάγκους σπίτια τους και δημόσια ουρητήρια τις πυλωτες.
Δρόμοι που μυρίζουν το πρωί σαπίλα και ξινισμενη μπύρα. Κι όσο για τους κατοίκους των δρόμων που λαμβάνει χώρα όλη αυτή η οχλαγωγία, μένει μια στενή λωρίδα δρόμου για να καταφέρουν να φτάσουν στα σπίτια τους κι αυτή ενίοτε μπλοκάρει από τις κυρίες που σέρνουν τα καροτσια τους.
Τέτοιες διοργανώσεις κατά τη γνώμη μου δεν είναι για τον αστικό ιστό. Επιβαρύνουν τους κατοίκους και τη ρουτίνα τους. Το έζησα κι απ' την καλή κι απ'την ανάποδη όσο έμενα στην Καπετα.
Ούτε ρολά ανοίγαμε, ούτε στον μπαλκόνι απλώναμε να μην ποτίσουν τσίκνα. Πέντε μέρες στο έλεος της σουβλακοφρενιτιδας και της βαβούρας την οποία και ολοκληρώνει ο πλανόδιος κλαρινιτζης που παίζει πάνω απ το κεφάλι σου κι έτσι και δεν του δώσεις ότι έχεις ευχαρίστηση το ταμπούρλο που τον συνοδεύει αναλαμβάνει να αποτελειώσει το ακουστικό σου νεύρο.
Συμπέρασμα. Θέλει ο Δήμος να κάνει πανηγύρι; Να κάνει.Όχι όμως σε κατοικημένες περιοχές, αλλά πανηγύρια ανά την Ελλάδα υπάρχουν δομές περισσότερο οργανωμένες. Πχ στον Άγιο Μάμα.
Ενώ στο Δήμο Κιλκίς υπάρχουν εκείνες οι χημικές τουαλέτες στη Β. Ρώτα στις οποίες και χρεώνεται μισό ευρώ η επίσκεψη σύμφωνα με όσα μου είπε επιχειρηματίας με μαγαζί μες την εμποροπανήγυρη. Γι αυτό κι οι συμμετέχοντες δείχνουν σαφή προτίμηση στο να επισκέπτονται τουαλέτες καταστημάτων.
Δε λέω. Μου αφήνουν λεφτά είπε μια φίλη. Μετά όμως θέλω τρία μπουκάλια χλωρίνη να συνεφέρω την τουαλέτα. Συμπέρασμα νούμερο δύο. Άλλο γιορτή του εμπορίου και των γεύσεων κι άλλο οχλαγωγία και χάβρα. Και για να φτάσουμε από το ένα στο άλλο χρειάζεται να μπούνε κάποια όρια τα οποία όμως κανένας δεν έχει τη διάθεση να βάλει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.