Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Η υποψήφια ευρωβουλευτής με τους ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, Μαρία Μηλίνη, μιλά με το Θωμά Μαρκόπουλο

Επιμέλεια: Θωμάς Μαρκόπουλος
Μιλάμε με την κυρία ΜΑΡΙΑ Δ. ΜΗΛΙΝΗ, Διευθύντρια Επικοινωνίας του κ. Ανδρέα Λοβέρδου και Υποψήφια Ευρωβουλευτή με τους ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ και το ReNew Europe
Ευρωεκλογές 2024 με τους ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, με το ReNew Europe. Πως είσαι αγαπητή, πώς νιώθεις για τον νέο και όμορφο αγώνα σου; Τι κάνεις επίσης επαγγελματικά και τι ετοιμάζεις αυτό τον καιρό; Τι έχεις στο μυαλό σου;

Είμαι πολύ καλά. Καλύτερα από ποτέ. Από τα μαθητικά μου χρόνια με τρέφει η μάχη των ιδεών. Ο αγώνας, λοιπόν, που ξεκινήσαμε με τους Δημοκράτες και τον Ανδρέα Λοβέρδο είναι δύσκολος αλλά super ωραίος. Θα τον δώσω με όλες μου τις μικρές δυνάμεις ώστε το βράδυ των ευρωεκλογών στις 9 Ιουνίου ο Ανδρέας Λοβέρδος να καταγράψει νίκη. Τίποτε άλλο δεν έχω στο μυαλό μου αυτή την περίοδο.

Αγαπάς αυτό που κάνεις, είσαι γεμάτη σε μυαλό και ψυχή; Νιώθεις ικανοποιημένη, δημιουργική και ήρεμη; Περνάς καλά; Ως Ομάδα και ως Νέο Κόμμα.

Εννοείται ότι αγαπάω αυτό που κάνω. Για μένα η δουλειά και η πολιτική αξίζουν όλο το χρόνο μου και όλη την ενέργεια μου, με εξαίρεση τις ώρες που περνώ με τον σύζυγό μου και με την κόρη μου. Νιώθω πάρα πολύ δημιουργική, δεν θα έλεγαν οι συνεργάτες μου ότι είμαι πάντοτε ήρεμη, περνάω πάρα πολύ ωραία γιατί όπως σας είπα με τρέφει από πολύ μικρή η ενασχόληση με τα κοινά και με την προσπάθεια να πείσω για τις ιδέες μου, σίγουρα το ότι πολιτεύομαι σε ένα νέο κόμμα μου δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη χαρά.

Εχεις καρδιά, ωραιο μυαλό, πάθος, οικογένεια, σπουδές, καριέρα, φυσική γοητεία, δυναμικό αέρα... ολα τα καλά του Θεού δηλ.! Γιατί να ασχοληθείς με την Πολιτική... με την πλατιά και στενή, ανώτερη, ανώτατη έννοια εννοώ;

Πρώτα απ’ όλα ευχαριστώ για τα «άνθη» αν και δεν πιστεύω πως δικαιούμαι τόσο καλά λόγια. Εννοείται ότι η πολιτική είναι από τα πιο ωραία πράγματα με τα οποία μπορεί κανείς να ασχοληθεί γιατί ο όταν γίνεται με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα αξίζει πολλά. Οι μοίρες των λαών και των ανθρώπων μέσα στα χρόνια, η πολιτική ιστορία έχει διδάξει ότι από την πολιτική έγιναν καλύτερες. Συνεπώς όχι μόνο με χαρά ασχολούμαι με την πολιτική αλλά θα προτρέψω και όποιον έχει διαφορετική άποψη να της δώσει μια ευκαιρία.

Τι λες σε μια πολύ νέα κοπέλα/ένα πολύ νέο παλικάρι 17-18 ετών που θέλει να μπει στoν Ιδεολογικό - Κομματικό Κόσμο των Κοινών και της Προσφοράς... και στον δικό σας Ιδεολογικό Χώρο, το Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Κέντρο, Μεταρρυθμιστικό - Πατριωτικό - Λαικό. Με τον κο. Ανδρέα Λοβέρδο.

Είμαι μητέρα της Πολυξένης-Ευδοκίας, δεκαεννιάχρονης φοιτήτριας. Ξέρω πάρα πολύ καλά πόσο αποστασιοποιημένοι είναι οι νεότεροι άνθρωποι από την πολιτική και ποια συμπεράσματα έχουνε βγάλει, όχι αδίκως κάποιες φορές. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να μιλήσω τη γλώσσα των νέων παιδιών για να με ακούσουν. Θα τους μιλήσω όμως με αλήθεια. Γιατί πιστεύω ότι η αλήθεια υπερβαίνει όλα τα εμπόδια ασυνεννοησίας ή χάσματος. Τους λέω λοιπόν αν θέλουν να δούνε καλύτερα πράγματα στην καθημερινότητά τους και στην Ελλάδα μας, ο Ανδρέας Λοβέρδος είναι ένας άνθρωπος που θα το κάνει για αυτούς.

Ποιο το μεγάλο ατού και αβαντάζ, το μεγάλο θετικό, της δικιάς σας Νέας Πολιτικής Στέγης; Γιατί ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ - ReNew Europe;

Το μεγάλο πλεονέκτημα των Δημοκρατών είναι ότι προσέρχονται στην πολιτική με την κοινή λογική ως απολύτως απαραίτητο κριτήριο. Δε θα μας ακούσετε να λέμε πράγματα που θα τινάξουν τον εγκέφαλο του συμπολίτη μας στον αέρα. Έχουμε απόλυτη συναίσθηση του τι συμβαίνει και τι χρειάζεται η κοινωνία και όπως μιλάμε απλά και κατανοητά στις παρέες μας, το ίδιο απλά, κατανοητά, λογικά μιλάμε και στο δημόσιο διάλογο.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.