Ο ελληνισμός αναζήτησε στη φύση και στον άνθρωπο το «είναι» τους. Με γλώσσα κυριολεξίας αποτύπωσε τις έννοιες. Μέγιστοι επιστήμονες και φιλόσοφοι έθεσαν τις βάσεις και με αποδείξεις και νοήματα δημιούργησαν τις προϋποθέσεις του συγκλονιστικού αποτυπώματος ενός ανεπανάληπτου πολιτισμού.
Από ότι παράλληλα και στην συνέχεια προσετέθη, ξεχωρίζει η χριστιανική μετάγγιση βαθύτερων αρχών και αξιών του ανθρώπου . Η αρετή των αρετών ελευθερία, η συνισταμένη των αρετών δικαιοσύνη, δέχθηκαν την ουσία αρετή, χριστιανική αγάπη με καθολικά γνωρίσματα.
Η αποτύπωση του αιτιατού και αιτίου στην γλώσσα με μοναδικότητα, το κινούν και ακίνητο, η εντροπία, η εντελέχεια ως ανεπανάληπτες παρακαταθήκες του ελληνισμού, δέχθηκαν την κατάργηση κάθε δουλείας και την ταυτότητα στην γέννηση του ανθρώπου από πατέρα και μητέρα.
Χριστιανική μετάγγιση πρωτογενής και ανεπανάληπτη, που η επιστημονική γνώση των γαμετών στην βιολογία επιβεβαίωσε. Γάμος κατά την βιολογία συντελείται μεταξύ γαμετών, άρρεν και θήλυ. Απόλυτη ταύτιση επιστήμης και χριστιανικής διδαχής, που αποφέρει την ταυτότητα του ανθρώπου, σε αντίθεση με άλλες θρησκείες ή πολιτειακά καθεστώτα.
Η καθολική αγάπη του χριστιανισμού ισχύει για κάθε έμβιο ον, με αποθέωση στον άνθρωπο. Τα πρωτογενή και δευτερογενή χαρακτηριστικά ορίζουν το φύλο του ανθρώπου. Οι αποκλίσεις και αποχρώσεις στην έκφρασή τους επιβεβαιώνουν την επιστημονική καταγραφή και οι κοινωνίες κατά το δίκαιό τους προστατεύουν ως ατομικό δικαίωμα.
Η συνέχεια του ελληνισμού, με την ενσάρκωση στο πολιτιστικό γίγνεσθαι του χριστιανισμού και ως παράδοση έφερε και το σύνταγμα του 1975. Από τα προαναφερθέντα η συνταγματική επιταγή ,που αφορά τους πολίτες είναι απολύτως ταυτισμένη με την επιστήμη και το πολιτιστικό αποτύπωμα του ελληνορθόδοξου πολιτισμού.
Προφανώς και υπάρχει η πρόνοια της συνέχειας του έθνους, την κορωνίδα των εννοιών που διαπραγματεύεται το σύνταγμα. Είναι ξεκάθαρο το πρόταγμα του άρθρου 21. Προστατεύεται η οικογένεια και τα μέρη αυτής. Ο γάμος, η μητρότητα και τα τέκνα. Δεν χωρεί ερμηνεία , εκτός και αν μιλήσουμε άλλη γλώσσα ή διαστρέψουμε την επιστήμη κατά το δοκούν.
Στην άστοχη και ιστορικά επικίνδυνη νομοθετική πρωτοβουλία, ίσως χειρότερη από τις «πρέσπες», προσπαθούν να θέσουν επιχειρήματα ψευδεπίγραφα . Από και ως που υφίσταται ανθρώπινο δικαίωμα, όταν δεν υπάρχει η ανθρώπινη δυνατότητα. Πως δίνεις δημιούργημα ζωής από άρρεν και θήλυ, παιδί σε ομοφυλόφιλους;
Η επιβολή μιας κυβερνητική ισχύος ή πλειοψηφίας της βουλής δεν μπορεί να αλλάξει την φύση, που αν συμβεί θα διαστρέψει λέξεις, έννοιες και νοήματα. Για να γίνει κατανοητό . Όλοι συμπονούνε και θέλουμε την προστασία ενός συμπολίτη μας ακρωτηριασμένου. Αγαπάμε, ζητάμε από την πολιτεία την προστασία του, θυσιάζουμε πράγματα από εμάς προς αυτούς για να τους εντάξουμε πλήρως στην κοινωνία μας.
Κάνουμε και αγώνες ειδικούς, αλλάζουμε και προσθέτουμε στις υποδομές της πολιτείας, με όποια θυσία, για να τους ικανοποιήσουμε κάθε ανθρώπινο ή ατομικό δικαίωμα. Μπορούμε να τους δώσουμε το ατομικό και ανθρώπινο δικαίωμα συμμετοχής στους κανονικούς αγώνες;
Πως αναφέρονται σε ανθρώπινο δικαίωμα απόκτησης παιδιού, άνθρωποι που δεν το μπορούν. Αρνήθηκε κανείς το ατομικό δικαίωμα για την συμβίωση και γιατί όχι την περαιτέρω νοθετική προστασία; Τους αγαπήσαμε, τους έχουμε φίλους, αποδεχθήκαμε κάθε διαφορετικότητα εντός των πλαισίων της ευνομούμενης πολιτείας μας. Από την αρχαιότητα αναφέρονται διάφορες σεξουαλικές ιδιαιτερότητες και προτιμήσεις , που δεν γίνονται όμως αποδεκτές, γιατί εκφεύγουν κάθε ανθρώπινης ανοχής.
Πολλές φορές είναι και ειδεχθή εγκλήματα(παιδεραστία). Η υποκρισία, το δήθεν και ότι σκοτεινό αποκαλύπτονται ευδιάκριτα, όταν οι πολιτείες δεν ικανοποιούν το θεσπισθέν ανθρωπιστικό ιδεώδες του όποιου ΟΗΕ(σίτιση, στέγαση, περίθαλψη) για κάθε πολίτη ή κατοικούντα εντός της επικρατείας της χώρας.
Είμαστε οι συνεχιστές, ίσως αχθοφόροι μιας πολιτιστικής παρακαταθήκης αξιών και αρχών και μιας κοσμοθεώρησης ζωής. «Με τα λάθη μας, τα σωστά μας και τα πάθη μας» πορευθήκαμε ως εδώ. Έστω και όχι όπως έπρεπε βγήκαμε σωστοί. Δεν είναι οι βαρύγδουπες διακηρύξεις, συνήθως κενών ανθρώπων, ούτε το θρησκόληπτο που μας διέπει.
Λυπάμαι ανυπόκριτα, που δικαιώνομαι, όταν πριν 22 χρόνια εξέφρασα τους φόβους μου για την δημιουργία του ενός φύλου( από ολίγον άνδρας, έως γυναίκα ή το αντίθετο)και την κοινωνία του ενός πέμπτου, που θα απολαμβάνει την δημιουργία της ζωής, με τους υπόλοιπους να λαθροβιούν.
Η εφαρμογή του νόμου της συσσωρεύσεως, που οδηγεί στην ποιοτική μετατροπή (Ιάμβλιχος) βρίσκεται προ των πυλών. Η βουή ακούγεται. Είναι η ανθρώπινη κληρονομιά , είναι οι ιερές έννοιες, του Έθνους, της Πατρίδος και της Μάνας που μας γέννησε και μας βύζαξε την προκοπή και την αξιοσύνη στη ζωή. Είναι η ίδια η φύση και η ζωή που μας φωνάζει.
Μη ακυρώνετε, ότι ο Δημιουργός σας παρέδωσε και πάνω απ όλα την μάνα που σας γέννησε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.