Αργεντίνικο Τάγκο- ο πιο ερωτικός χορός, Σάλσα ένα «μείγμα μπαχαρικών για σάλτσα», Τσα τσα τσα, Ρούμπα, Μάμπο.
Όμορφες παρέες γεννήθηκαν μέσα στα χρόνια στα τμήματα χορού της Τέχνης, παρουσίασαν τη δουλειά και το μεράκι τους σε πάρτυ και μουσικοχορευτικές παραστάσεις και άλλες τόσες προσδοκούμε να γίνουν στην πορεία.
Συνεχίζουμε να χορεύουμε κερδίζοντας όχι μόνο την εμπειρία γοητευτικών χορών αλλά και μιας άριστης φυσικής δραστηριότητας.
Παρούσα η Τέχνη για άλλη μια χρονιά με τμήματα λάτιν, Αργεντίνικου τάνγκο, σάλσα, τσα τσα, ρούμπα και μάμπο.
Το Αργεντίνικο τάγκο πρωτοέφτασε στα Βαλκάνια και την ανατολή μέσα από τα γαλλόφωνα καμπαρέ και στέκια, και είναι ο χορός που σε συνεπαίρνει με τον ερωτισμό του, τις δυναμικές και ταχύτατες φιγούρες, την αισθησιακή κίνηση και τη μαγεία της λατινικής Αμερικής.
Η προέλευση της Salsa είναι από την Κούβα όπου Αφρικανοί σκλάβοι χρησιμοποιούσαν το χορό και τη μουσική ως τρόπο έκφρασης των πολιτισμικών τους εθίμων. Με την μεταφορά των αφρικανών σκλάβων στην Αμερική από Ευρωπαίους, μεγάλο μέρος του εγχώριου πληθυσμού ήρθε σε επαφή με την μουσική των σκλάβων, η οποία έγινε πολύ δημοφιλής.
Η Ρούμπα αναπτύχθηκε στην περιοχή της Αβάνας και Ματανζάς στο τέλος του 19ου αιώνα. Επειδή ήταν ένας πολύ ενεργητικός αφρό-κουβανικός χορός, συχνά απαγορεύονταν ως επικίνδυνος στους σκλάβους που τον χόρευαν.
Το βέβαιο είναι ότι όλοι οι latin χοροί έχουν κάτι διαφορετικό να προσφέρουν. Καθένας έχει άλλα χαρακτηριστικά, άλλο στυλ, άλλη τεχνική, άλλη έκφραση.
Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Τρίτη και ειδικότερα:
7 με 8 μαθήματα λάτιν, σάλσα, ρούμπα, τσα-τσα κ.α. και
8 με 9 μαθήματα αργεντίνικου τάνγκο.
Και φυσικά ποιος άλλος παρά ο βιρτουόζος και επαγγελματίας χορευτής του Τάνγκο, της salsa και των latin χορών, Κωνσταντίνος Πετρίδης, θα σας μυήσει και θα σας παρασύρει στα μυστικά τους.
Ο Κωνσταντίνος Πετρίδης, καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης, γεννήθηκε στο Βρότσλαφ της Πολωνίας.
Σε ηλικία 10 ετών εισήχθη στην Κρατική Σχολή Χορού του Πόζναν, απ’ όπου και αποφοίτησε ως διπλωματούχος χορευτής και δάσκαλος χορού, μετά από σπουδές εννέα ετών.
Προσελήφθη στην όπερα του Βρότσλαφ ως σολίστ, όπου και εργάστηκε δύο χρόνια, χορεύοντας κλασικό και σύγχρονο ρεπερτόριο.
Εργάστηκε ως σολίστ για οκτώ χρόνια στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, ενώ απασχολήθηκε και στην όπερα του Γκέλσεν Κίρχεν στη Γερμανία.
Από το 1994 διδάσκει ως καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης και είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού “Εμμέλεια”.
Έχει διδάξει σε Ανώτερες Δραματικές Σχολές, έχει χορογραφήσει για το Κ.Θ.Β.Ε., για μιούζικαλ και άλλες θεατρικές παραστάσεις όπως “Μποστ-Φαύστα”, “Γενικός γραμματέας” του Καπετανάκη, “Όπερα της πεντάρας”.
Το 1997 παίρνει χορογραφική διάκριση στο διαγωνισμό της Ραλλού Μάνου Δήμου Αθηναίων.
Συνεργάστηκε με τον G. Bregovic στην πολιτιστική πρωτεύουσα Ευρώπης στη Θεσσαλονίκη το 1997, και χόρεψε γι’ αυτόν στο Άρχους της Δανίας το 1999 και στο Παλέρμο της Ιταλίας το 2000.
Συμμετείχε σε σειρά παραστάσεων που διοργάνωσε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, χορεύοντας το ρόλο του “άνδρα” στην όπερα Κάρμεν του Μπιζέ, στο πλαίσιο των “Δημητρίων”.
Έχει χορέψει σε πολλά μπαλέτα, όπως: “Ιεροτελεστία της Άνοιξης” του Ι. Στραβίνσκι, “Εικαστικά παιχνίδια” του Ρ. Σούμαν, “Μάγκριτ” του Σ. Προκόφιεφ, “Ρωμιοσύνη” σε μουσική του Μ. Θεοδωράκη και πολλά άλλα.
Μη χάσετε τη μοναδική εμπειρία να εκπαιδευτείτε διασκεδάζοντας από τον πρωτοχορευτή Κωνσταντίνο Πετρίδη.
Σκέφτεσαι, να λείψεις;
Πληροφορίες για εγγραφές στα μαθήματα: Από την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου και κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20) και τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 και 6946253961 ενώ μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση texni-kilkis@hotmail.gr
Σας περιμένουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.