Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Διάκριση του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς, στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Δελτίο τύπου 
2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς

Η ομάδα PcHarv του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς πέτυχε άλλη μια εντυπωσιακή διάκριση στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση τον οποίο διοργανώνει το Ελληνικό Κέντρο Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΛΛΑΚ). 

Ο διαγωνισμός διεξάγεται με την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ, έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες και ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών. Φέτος επικεντρώθηκε στην ευρύτερη θεματική ενότητα της Πράσινης Οικονομίας. Στόχο είχε την προώθηση της ιδέας της ανοικτής και ισότιμης πρόσβασης στη γνώση και το διαμοιρασμό ανάμεσα σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία. Κύρια επιδίωξη είναι οι μαθητές να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών.

Η ομάδα "PcHarv" δημιουργήθηκε στα πλαίσια του ομίλου αριστείας, καινοτομίας και δημιουργικότητας “ANAgainNESIS” και φέτος υλοποίησε 4 σημαντικά έργα.

Συμμετείχε στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα του JA Greece με 2 ομάδες που υλοποίησαν το project "TopHarvest" ( 4η θέση στο διαγωνισμό καλύτερης μαθητικής επιχείρησης και βραβείο καινοτομίας στην έκθεση Βόρειας Ελλάδα) και το project "filamentition" για το πρόγραμμα "Company Junior".

Συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, (Τμήμα Γεωπονίας, Αγροτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος) για την υλοποίηση του project "Μελετώντας τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην αναπαραγωγική οικολογία αρπακτικών πουλιών στο Κιλκίς" σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης.

Επιπλέον, ο όμιλος συμμετείχε στο πρόγραμμα "Climate Detectives" της ESA (European Space Agency) μέσω του Esero.gr, το οποίο επικεντρώθηκε στη μελέτη των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής και στην ανάλυση δεδομένων από δορυφόρους. Η ομάδα συμμετείχε στον διαγωνισμό του ΑΠΘ, (Τμήμα Μετεωρολογίας) για την παγκόσμια μέρα Μετεωρολογίας όπου κατέκτησε την 2η θέση στην κατηγορία των project.

Τέλος, η ομάδα PcHarv συμμετείχε στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, του ΕΛΛΑΚ, με τίτλο project "PcHarv" όπου πέτυχε την ένταξη στις διακριμένες ομάδες και στα διακριμένα έργα. Συμμετείχαν 1700 μαθητές και 310 εκπαιδευτικοί με 164 ομάδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας που με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους πειραματίστηκαν με τις Ανοιχτές Τεχνολογίες. Σε 130 ομάδες που συνέχισαν στη β΄ φάση, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Στο https://openedtech.ellak.gr/robotics2023/2o-piramatiko-gimnasio-kilkis-pcharv/ μπορείτε να δείτε το έργο PcHarv.

Στο https://openedtech.ellak.gr/μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία. Τα έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας.

Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν στο project είναι: Καντίδη Ολυμπία, Καρτσόγλου Άννα, Καρύδας Ιωάννης, Κόνιαρη Ελένη, Κουρουζίδου Χριστίνα, Μωυσίδου Ελισάβετ, Ναστούλας Ελευθέριος, Παυλίδου Αλκμήνη, Σαλτσίδης Χρήστος, Χρηστίδου Δήμητρα

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κατσαρώνας Σταύρος ΠΕ84 MSc, Ντίνου Κωνσταντίνος ΠΕ 86 MA

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Χαραλαμπίδη Κων/νο (Γνώμη Κιλκίς-Παιονίας) για τη συνεισφορά του στη δημιουργία του video της συμμετοχής.



Δελτίο τυπου Οργανωτικής επιτροπής του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών

Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών https://openedtech.ellak.gr/ ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2022-2023.

O 5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώθηκε τη φετινή χρονιά στην ευρύτερη Θεματική ενότητα της Πράσινης Οικονομίας που θα είναι Ανοιχτή και Ιση για όλους και έχει σαν στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών.

Ο κύριος στόχος του διαγωνισμού είναι ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία.

Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, συμμετείχαν στον 5ο Διαγωνισμό με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν μαθαίνοντας με Ανοιχτές Τεχνολογίες. Στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών δήλωσαν συμμετοχή πανω απο 1700 μαθητες και 310 εκπαιδευτικοί με 164 ομαδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας και σε 130 ομάδες μαθητών που συνέχισαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Στο https://openedtech.ellak.gr μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία.

Όλα τα έργα των ομάδων που ολοκληρώθηκαν ήταν εξαιρετικά. Τα έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που τους δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία.

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί θερμά όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό. Ιδιαιτέρως αναγνωρίζει τη δημιουργικότητά τους, αλλά και την συμβολή τους στη διαμόρφωση μια ευρύτερης κοινότητας με πρωταρχικό μέλημα την ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση.

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί το Ίδρυμα Ωνάση με την συμβολή του οποίου ο απαραίτητος εξοπλισμός ανοιχτών τεχνολογιών χορηγήθηκε σε περισσότερες από 130 ομάδες μαθητών από όλη την Ελλάδα.

Τα έργα και οι ομάδες που διακρίθηκαν
(με αλφαβητική σειρά)

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Το έργο “Όταν το νηπιαγωγείο συνάντησε την κάθετη καλλιέργεια” από το 1ου Νηπιαγωγείο Αγίου Κηρύκου

Το έργο ”“Τα Φυλλαράκια” από το Νηπιαγωγείο Λίμνης Ευβοίας

Το έργο η Έξυπνη μας πόλη από το 32ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης

Το έργο Αειφόρο Νηπιαγωγείο, Ανοικτό και Ίσο για Όλους από το Νηπιαγωγείο Κληματιάς Ιωαννίνων

Το έργο ” Ο Δον Ενεργειάκης λύση αναζητεί στην ενεργειακή τη κρίση, το Κάστρο της Λαμίας θέλει πιο πολύ να το φωτίσει“ από το 3ο Νηπιαγωγείο Λαμίας

Το έργο “Τhe Greens Έξυπνη πόλη” από το 1ο Νηπιαγωγείο Λητής

Το έργο “Κάθε σταγόνα μετράει” από το Νηπιαγωγείο Λιανοκλαδίου


Το έργο “The Empathy Plant” από το Νηπιαγωγείο Λυγιάς Λευκάδας, το Νηπιαγωγείο Μαυρονερίου και το 1ο Νηπιαγωγείο Λαγυνών


Το έργο “Edi Greenbot Team_Μετακινούμαι και φροντίζω τη γη μας να μη βρωμίζω!” από το 1ο Νηπιαγωγείο Μεγαλόπολης

Το έργο “Η πόλη των ονείρων μας μέσα από τα μάτια των παιδιών”από το Νηπιαγωγείο Νέας Πεντέλης, 2ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης, 2ο Νηπιαγωγείο Περάματος, 22ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου και 68ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Κρήτης

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Το έργο Green Smart Cities από το 8ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου

Τα έργα Arduino Air Quality Monitoring System και Smart Garbage Monitoring System από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς

Το έργο Κάνοντας την πόλη μας πιο φιλική στο περιβάλλον “το πράσινο σπίτι” από το Δημοτικό Σχολείο. Κολυμβαρίου

Το έργο “Απίθανοι” Υπεύθυνος πολίτης, καλύτερος πλανήτης! από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μουρικίου

Το έργο The Flower Power Project από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μουρνιών Χανίων

Το έργο EFYES: Eyes For Your EyeS από το Πειραματικό Δημοτικό Πανεπιστημίου Πατρών

Το έργο “Δεντρόπολη_Μια πόλη για όλους” από το Δημοτικό Σχολείο Pinewood

Το έργο Έξυπνο σύστημα φωτισμού δρόμων απο το 8o και το 13ο Δημοτικό Σχολείο Π. Φαλήρου

Το έργο “Φλώρινα – Βιώσιμη πόλη” από το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας

Τα έργα Μικροί Διασώστες και Μικροί Εγκέλαδοι από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ

Το έργο Ηλιακός Μετεωρολογικός σταθμός από το Γυμνάσιο Βόνιτσας

Το έργο Ρομποτική Ενυδρειοπονία από το 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης

Το έργο Ένα Έξυπνο Πράσινο Σπίτι από το Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Λήμνου

Το έργο Αυτοματοποιημένος θάλαμος ανάπτυξης και καλλιέργειας μικρολαχανικών από το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς

Το έργο Σύστημα αυτόματου ποτίσματος τροφοδοτούμενου από δεξαμενή συλλογής νερού από το 2ο Γυμνάσιο Μοσχάτου

Το έργο Σύστημα Αυτόματης Δασοπυρόσβεσης από το Γυμνάσιο Νεάπολης Λασιθίου

Το έργο Έξυπνο αυτόματο πότισμα για σχολικό κήπο από το Γυμνάσιο Παλαίρου με Λυκειακές Τάξεις

Το έργο Exciting About Recycle από το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας, 3ο Γυμνάσιο Φλώρινας, και Γυμνάσιο Βεύης Φλώρινας

Το έργο Destiny από το Maker lab Γυμνασίου του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας

Το έργο Αυτόνομο πράσινο αυτοκίνητο από το 7° Γυμνάσιο Χαϊδαρίου "Νέα Φώκαια"

To έργο AutoFarmer από το 5ο Πρότυπο Γυμνάσιο Χαλκίδας

Το έργο Wheel Alert – ρομπότ επιτήρησης των δαπέδων ήπιας κλήσης για ΑΜΕΑ από το 2ο Γυμνάσιο Χανίων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΛΥΚΕΙΩΝ

Το έργο Klima: Εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας από το 1o ΓΕΛ Ελευσίνας και 1ο ΓΕΛ Αργυρούπολης

Το έργο How Will You Move από την Ελληνογερμανική Αγωγή

Το έργο Waterfall Converter από το Πρότυπο Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης

Το έργο Ο τελευταίος να σβήσει τα φώτα από το Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Το έργο “Έξυπνος” Διακόπτης από το 1o ΓΕΛ Καβάλας

Το έργο Green Equal Open Watering System (GEOWS) απο το ΓΕΛ Καλαμπάκας

Το έργο The 4th Experiment: Εξοικονόμηση Ενέργειας και Μείωση Εξόδων για τη Θέρμανση του Σχολικού Κτιρίου με Μηχανική Μάθηση από το 4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων

Το έργο Πράσινοι Σπίτι από το 6ο ΓΕΛ Τρικάλων

Τα έργα Ρομποτικός Βραχίονας Πολλαπλών Λειτουργιών, Mecanum Robot και pc game that connect arduino and processing ide από το ΓΕΛ Σούδας
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΑΛ

Το έργο Eco-friendly House από το 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου

Το έργο Σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας και ορθολογικής Διαχείρισης Φυσικών Πόρων εργαστηρίων από το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αλιάρτου

Το έργο Recycle+ από το Εσπερινό ΕΠΑΛ Γιαννιτσών

Το έργο AutoSolar System από το ΕΚ Ευόσμου

Το έργο “Bathroom Automation” από το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Ζακύνθου

Το έργο Γεωργία Ακριβείας-Έλεγχος Φυτωρίου από το 1ο ΕΠΑΛ Θήβας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.