Έχουν περάσει δώδεκα μέρες μετά από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, κι ο βασιλιάς πλέον είναι γυμνός. Το αφήγημα περί ανθρώπινου λάθους δεν περπάτησε, κι οι επικοινωνιολόγοι σήκωσαν τα μανίκια για να συμαζεψουν τα ασυμαζευτα. Ακολούθησαν συγνώμες, και δηλώσεις περί ανάληψης πολιτικής ευθύνης.
Η παραίτηση ενός Υπουργού που πριν είκοσι μέρες υπερασπιζόταν σθεναρά στο Κοινοβούλιο την ασφάλεια των σιδηροδρόμων ζητώντας από όποιον είχε αντίθετη γνώμη να ανακαλέσει, ούτε στο ελάχιστο δεν ηρέμησε την οργή του κόσμου. Πόσο μάλλον όταν ακόμα μέχρι τώρα δεν έχει ξεκαθαρίσει η πιθανότητα συμμετοχής του στα ψηφοδέλτια των προσεχών εκλογών.
Κάτι που αν συμβεί θα αποδείξει περίτρανα την υποκρισία της Αριστείας και του κράτους της, οι οποίοι θα δώσουν βήμα ξανά σε κάποιον που στη θέση ευθύνης που του ανατέθηκε, αποδείχτηκε κατώτερος των περιστάσεων.
Σε τηλεοπτικό πρόσφατο πάνελ, όταν ρωτήθηκε ο εκπρόσωπος της ΝΔ κ Μαρκόπουλος γύρω από αυτό το θέμα επιτέθηκε σε αντιπολιτευόμενο βουλευτή λέγοντας του ότι αυτό που επιδιώκουν είναι να καταφέρουν απ' το 1974 και μετά να μην υπάρχει ένας Καραμανλής στα ψηφοδέλτια..
Ότι δηλαδή θεωρείται δεδομένο πως όποιος κληρονομεί ένα επώνυμο που περιφέρει ως λάβαρο έχει το δικαίωμα να πολιτεύεται και να συμμετέχει στα κοινά ανεξαρτήτως εάν επί των ημερών του συνέβη η μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία.
Τόσα χρόνια τα τρένα ήταν κινούμενα φέρετρα.
Απαξιωμένα κι αποψιλωμένα από προσωπικό πουλήθηκαν σε Ιταλική εταιρεία 45.000.000 εξασφαλίζοντας της ετήσια αποζημίωση από το Ελληνικό κράτος 50.000.000, δίνοντας της παράλληλα τη δυνατότητα να απαλλαγεί από καταβολή αποζημιώσεων για τυχόν δυστυχήματα από την στιγμή που κι οι ίδιοι είχαν λάβει γνώση της κατάσταση των σιδηροδρόμων όταν τους εξαγόρασαν.
Για τον εκσυγχρονισμό των τρένων και την εγκατάσταση της τηλεδιοίκησης η Ευρωπαϊκή Ένωση έδωσε δισεκατομμύρια ευρώ.
Συγκεκριμένα από το 2000 μέχρι το 2020 δόθηκαν 27 δις με τη μορφή επιχορηγήσεων από τα Ευρωπαϊκά ταμεία.
Το εύλογο ρητορικό ερώτημα είναι που πήγαν τα λεφτά; Μια βδομάδα πριν από το δυστύχημα έγινε γνωστό ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση σέρνει την Ελλάδα στα δικαστήρια για να δώσει εξηγήσεις για την κατάσταση των σιδηροδρόμων.
Ο Γραμματέας της ΓΣΕΕ Νίκος Κουτσιουκης κατήγγειλε στο Οpen ότι δε λειτουργούσε το GPS και ότι ουδέποτε λειτούργησε το European Control Traffic System κάτι που αν λειτουργούσε θα είχε προλάβει το ανθρώπινο λάθος.
Επιστολή των Σιδηροδρομικών με ημερομηνία 7 Φεβρουαρίου κατήγγειλε για πολλοστή φορά τις ελλείψεις στον ΟΣΕ προαναγγέλλοντας προφητικά ότι δεν θα το περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να δούμε τους πάντες να χύνουν κροκοδειλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις.
Ενώ παράλληλα ο μοιραίος Σταθμάρχης, εκτός από προσωποποίηση του ανθρώπινου λάθους, γίνεται κι η προσωποποίηση του πελατειακού κράτους και των μακροχρόνιων συνεπειών του.
Δώδεκα μέρες μετά, και πάνω από τα φέρετρα ήδη έχουν πιάσει δουλειά 29 κατασκευαστές πλυντηρίων που λέει κι η διαφήμιση προσπαθώντας να φορτώσουν από δω κι από κει όλη τη διαχειριστική αλητεία.
Στο Σταθμάρχη στον επιθεωρητή στο δεύτερο Σταθμάρχη στην κακιά την ώρα στην κακιά την χώρα αλλά ποτέ στους ίδιους.
Όταν υπάρχουν δημοσιογράφοι σαν τη Χριστίνα Κοραή σαν το Βασίλη Χιώτη σαν τον Παύλο Τσιμα..που βγαίνουνε στην τηλεόραση την ώρα που ακόμα μετράμε πτώματα δείχνοντας ότι το μόνο που τους νοιάζει είναι η επικοινωνιακή αντεπίθεση του πρωθυπουργού συγκρίνοντας το Μάτι με τα Τέμπη τότε το μόνο που έχω να πω είναι ότι μας αξίζει η 108η θέση στην ελευθερία του τύπου παγκοσμίως...
Λίγες μέρες μετά το δυστύχημα έφτασε στην Αθήνα η Επιτροπή LIBE,η οποία είναι η μεγαλύτερη επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου.Ηρθε στην Αθήνα με κλιμάκιο έξι Ευρωβουλευτών για να ακούσει αρμοδιους για την ελευθερία του τύπου τα ανθρώπινα δικαιώματα τη χρήση κακόβουλων λογισμικών και την καταπολέμηση της διαφθοράς.
Κανένα μέλος της κυβέρνησης δε δέχτηκε να συναντήσει τα μέλη της Επιτροπής.Με πρόσχημα το πένθος ο Υπουργός μεταφορών κ. Γεραπετριτης έκανε λόγο για παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας εν μέσω προεκλογικής περιόδου.Φαινεται ότι μόνο αυτό αναγνωρίζει ως παρέμβαση.
Ενώ η αποστολή επιστολών στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου με υποδείξεις για το τι πρέπει να κάνει για την έρευνα στα Τέμπη δε θεωρείται παρέμβαση μιας εξουσίας σε μια άλλη.
Σε ανάρτηση του ο δημοσιογράφος Αντώνης Παπαδάκης σχολιάζοντας το συγκεκριμένο γεγονός έγραψε.
Σήμερα ένας Μοντεσκιέ αυτοκτόνησε με φόντο τα Τέμπη.
Η επιτροπή LIBE μεταξύ άλλων συναντήθηκε με το Χρήστο Ράμμο, και την Αικατερίνη Παπανικολάου της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών, ενώ εισέπραξε άρνηση και από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και από τον Ισίδωρο Ντογιάκο.
Σαν επίλογο παραθέτω ένα απόσπασμα από τις δηλώσεις της Ευρωβουλευτού Σόφι Ιν'τ Βελντ μέλους της Επιτροπής LIBE.
Στην Ελλάδα υπάρχουν σοβαροί κίνδυνοι για το κράτος δικαίου και τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα.
Η διαδικασία λογοδοσίας βρίσκεται υπό μεγάλη πίεση.
Περιορίζεται η δυνατότητα κινήσεων ανεξάρτητων αρχών και ελεύθερων ΜΜΕ.
Η Δικαιοσύνη είναι ΑΡΓΗ κι αναποτελεσματική προκαλώντας έτσι την κουλτούρα της ατιμωρησίας
Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ διαβρώνει τις δημόσιες υπηρεσίες και το κοινό καλό.
Συμπέρασμα. Δε βρέχει. Μας φτύνουν. Μας πετάνε μες τα μούτρα μας τα χάλια μας κι εμάς το μόνο που μας νοιάζει είναι να τα κουκουλώνουμε.
Κατά τα άλλα μόνο η επιτυχημένη επικοινωνιακή αντεπίθεση φαίνεται πως απασχολεί τους κυβερνώντες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.