Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2021

Τα ΚΕΠ έχουν μπει δυναμικά στην εξυπηρέτηση του πολίτη για υπηρεσίες του ΕΦΚΑ


Επίσκεψη στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) Νέας Ιωνίας πραγματοποίησαν σήμερα ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς προκειμένου να δουν από κοντά την λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ που διεκπεραιώνονται μέσω των ΚΕΠ.

Οι 13 νέες ψηφιακές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ που παρέχονται μέσω των ΚΕΠ δρομολογήθηκαν τον περασμένο Μάρτιο με κοινή απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργου Γεωργαντά και αποτελούν ένα σημαντικό βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας, η έκδοση ασφαλιστικής ικανότητας, η βεβαίωση απογραφής ή η ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθενείας, είναι μεταξύ των υπηρεσιών που εδώ και λίγους μήνες παρέχονται στους πολίτες και από τα ΚΕΠ με ταχύτητα και χωρίς ταλαιπωρία. Είναι ενδεικτικό πως τους τελευταίους δύο μήνες έχουν γίνει περισσότερες από 44.000 συναλλαγές μέσω των ΚΕΠ γι αυτές τις 13 ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς δήλωσε: «Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνηση, με τον Υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη έχουμε από την πρώτη στιγμή θέσει έναν κεντρικό στόχο: την υλοποίηση πολιτικών που διευκολύνουν στην πράξη τη ζωή των Ελλήνων πολιτών, την ενδυνάμωση τους μέσω της τεχνολογίας, τη διαρκή αναβάθμιση των δημοσίων υπηρεσιών. Προς επίτευξη αυτών, έχουμε αναπτύξει σειρά κοινών πρωτοβουλιών με το Υπουργείο Εργασίας και τον Υπουργό Κωστή Χατζηδάκη, στις οποίες περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η επικαιροποίηση του συνόλου των διαδικασιών αρμοδιότητας ΕΦΚΑ, που είχαν ενταχτεί στα ΚΕΠ. 

Στόχος μας, οι πολίτες να έχουν τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους μέσω εναλλακτικών καναλιών• είτε ψηφιακά, μέσω του gov.gr και του e-EΦΚΑ είτε μέσω των φυσικών καταστημάτων του ΕΦΚΑ και των ΚΕΠ. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ό,τι απαιτείται προκειμένου η καθημερινότητα όλων ανεξαιρέτως των πολιτών να γίνεται διαρκώς ευκολότερη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.