Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Τα 2006 τα γράφαμε για να γελάσουμε. Το 2020 τα «λουζόμαστε»!

Οι παλιοί αναγνώστες της έντυπης Γνώμης Κιλκίς και Παιονίας, ίσως και να θυμάστε τη σειρά σατιρικών κειμένων με τίτλο «Κιλκίς 2.039 μΧ». Δημοσιεύθηκαν πριν 14 χρόνια και συγκεκριμένα το 2.006, όπου με χιουμοριστικό και σατιρικό ύφος «προέβλεπαν» το Κιλκίς του μέλλοντος του έτους 2.039 μΧ.

Το εκπληκτικό είναι πως κάποια από όσα γράφτηκαν τότε με στόχο να γελάσουν οι αναγνώστες, συμβαίνουν ήδη και τα ζούμε σε μεγάλο βαθμό. Ίσως και να ζήσουμε ακόμη χειρότερα το επόμενο διάστημα. Και δεν μιλάμε για το 2039 μΧ αλλά για το 2.020μΧ!

Θέματα, όπως η είσοδος των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και η επερχόμενη συμφωνία-συμμαχία με Ελλάδα, η απαγόρευση θρησκευτικών συναθροίσεων αλλά και η εισβολή χιλιάδων λαθραίων από Κογκό, Σομαλία, Αφγανιστάν, Αλγερία και Μαρόκο, ο ηλεκτρονικός έλεγχος με μικροτσίπ,κ.α., γράφτηκαν το 2006. Τότε γελούσαμε, αφού τα θεωρούσαμε απίθανα να συμβούν. Τώρα τα «λουζόμαστε» τρομαγμένοι! Η πραγματική ζωή τελικά ξεπερνάει την φαντασία. Διαβάστε και γελάστε ή καλύτερα κλάψτε..

Αποσπάσματα από τα κείμενα του 2006:

Κιλκίς 2039 μΧ. (μέρος γ’)

Αυτές τις μέρες είναι ευκαιρία να ξεκουραστώ λίγο. Μπαϊράμι έχουμε. Επίσημη θρησκεία μας είναι πλέον το Ισλάμ. Λέγεται ότι κάποτε εδώ ζούσαν κυρίως Χριστιανοί. Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτή η θρησκεία, αλλά άκουσα πως ήταν κάτι φανατικοί, εσωστρεφείς, αντίθετοι με κάθε τι νέο, καινούργιο, άγνωστο. Ήταν δογματικοί με πατρίδες, ιδεολογίες, ηθικές και άλλα κουφά.

Να φανταστείτε ότι έφτασαν στο σημείο να διαδηλώνουν για ταυτότητες. Είχαν λέει ένα χαρτί ο καθένας που δήλωνε ποιος είναι. Έχω δει μια τέτοια σε κάποιο μουσείο. Καλά μιλάμε ότι τότε οι άνθρωποι πρέπει να ήταν Νεάντερταλ. Εγώ έχω εμφυτευμένο το μικροτσίπ στο χεράκι μου και κάνω ότι θέλω. Ψωνίζω πουλάω, αγοράζω, πληρώνω τράπεζα, μπαίνω στο σπίτι μου, πληρώνω διόδια. Νιώθω ελεύθερος. Είμαι απαλλαγμένος από χαρτιά, κάρτες, χρήματα και οποιονδήποτε έλεγχο για να αποδείξω ποιος είμαι, που πάω, τι θέλω να κάνω.

Τι χαζοί που ήταν τελικά αυτοί οι Χριστιανοί. Ευτυχώς ήρθαν μετά το 1995 λαοί από παντού, και κυρίως ανατολικά, και έφεραν νέο πνεύμα. Λαοί με κουλτούρα, πολιτισμό, σεβασμό στον άνθρωπο, το περιβάλλον, οικονομικά εύρωστοι, όχι λιγούρηδες σαν τους ντόπιους, και άλλαξε η κατάσταση. Πολυπολιτισμός νομίζω λέγεται….

Μπαϊράμι λοιπόν γιορτάζουμε αυτές τις μέρες στο κεντρικό τζαμί του Κιλκίς απέναντι από το 3ο Δημοτικό Σχολείο. Λένε ότι εκεί ήταν μια Χριστιανική Εκκλησία για 15 Μάρτυρες. Τι μάρτυρες; Μάρτυρες υπεράσπισης; Μάρτυρες κατηγορίας; Εγώ μόνο τέτοιους μάρτυρες ξέρω.

Εκεί λοιπόν, κάποιοι φανατικοί από αυτούς που δεν δέχονταν ότι η κατάσταση είχε αλλάξει και ότι η ιστορία γύρισε σελίδα, λέγεται πως οργάνωναν επανάσταση με τρομοκρατικές προθέσεις ! Άσε που έκαναν και σατανικές λατρείες. Κάποιοι γείτονες από καλές οικογένειες, από Τσετσενία και Τουρκία, είπαν πως είδαν βράδυ κάποιους από αυτούς με έναν μαυροφορεμένο με μούσι να ψάλουν και με κάτι λιβάνια που βρωμούσαν, να λένε πως θα φάνε το σώμα και θα πιουν το αίμα ενός τύπου. Χριστό νομίζω τον είπαν. Καλά μιλάμε ότι οι τύποι ήταν ψυχοπαθέις. Συγκρίνεται το Ισλάμ με αυτούς τους παρανοϊκούς;

Να φανταστείτε ότι μιλούσαν συνέχεια για Αγάπη, Ταπείνωση και Υπομονή. Τι υπομονή ρε; Έσφαλες; Χατζάρα! Όχι παίζουμε. Ακούς αγάπη! Αρχηγός ήταν κάποιος Νατσιός. Αρχιμαφιόζος που με τη γλώσσα του «πυροβολούσε». Σε μια νύχτα τα ισλαμικά παλικάρια τους τιμώρησαν όπως τους άρμοζε: Κόψιμο της γλώσσας τους και των χεριών τους, γι αυτά που έλεγαν και έγραφαν. Η εκκλησία όλως τυχαίως κατεδαφίστηκε από έκρηξη υγραερίου, όπως δήλωσε ο διοικητής πυροσβεστικής Κιλκίς Ντιμίτρι Καλαζνίκοφ, παιδί βουλγάρων μεταναστών.

Ωραία χρόνια ζούμε σήμερα το 2039 στο πολυπολιτισμικό Κιλκίς. Με την επικράτηση του Ισλάμ, όλα έχουν αλλάξει. Άλλο επίπεδο. Τι κουλτούρα, τι πολιτισμός, τι δικαιοσύνη έχουν οι σημερινοί κουλτουριάρηδες, δημοσιογράφοι και υπερασπιστές της ελευθερίας της έκφρασης.(Αν τολμάνε ας διαφωνήσουν μαζί μας)….

.....Δανέ, Σουηδέ, Έλληνα, Ευρωπαίε, όπως έστρωσες, κοιμήθηκες. Και που είσαι ακόμα. Ακόμα δεν είδες τίποτα. Οι απρόσκλητοι επισκέπτες σου που θα μείνουν μόνιμα, έφυγαν από τον τόπο τους για ένα καλύτερο μέλλον. Στην κόλαση ζούσαν, του Θρησκευτικού φονταμενταλισμού, της φτώχειας, της απαξίωσης του σεβασμού στην ανθρώπινη ύπαρξη (ειδικά οι γυναίκες).


Όσο καθάριζαν wc και έκαναν τις βρομοδουλειές που δεν δεχόσουν να πας ήταν καλά; Τους χάιδευες για να σε υπηρετούν για ένα κομμάτι ψωμί και όλα πήγαιναν καλά. Μόλις όμως έκανες το φάουλ να τους θίξεις τα ιερά τους άρχισαν τα όργανα. Θα μιλάει πλέον ο νόμος της Χατζάρας. Καλή η ανεκτικότητα, αρκεί να μη θίγει εμάς…

...Κιλκίς 2039 μ.Χ. (μέρος δ’) Στο τζαμί μας, στο Κιλκίς θα χοροστατήσει ο Ιμάμης Αχμέτ Ορχάν παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας της περιφέρειας Μακεδονίας που εκτείνεται από την πόλη των Σκοπιών μέχρι την Κατερίνη και από Φλώρινα ως Σέρρες. Πρωτεύουσα μας η Θεσσαλονίκη. Την κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο Νομάρχης Κιλκίς Σορίν Άντζι παιδί Κοσσοβάρων που ήρθαν το 2015μ.Χ. μετά την εξέγερση στο Κόσσοβο εναντίων των Σέρβων...

Με τη δημιουργία ανεξάρτητης κυβέρνησης στο Κόσσοβο, δυσαρεστημένος και πικραμένος διότι του είχαν υποσχεθεί θέση στην κυβέρνηση, αποφάσισε να φύγει για να διαπρέψει στο Κιλκίς. Ήταν καλή εκλογική περιφέρεια: 20.000 Αλβανοί, 40.000 Ρώσοι, 5.000 Τούρκοι, 22.000 διάφοροι Ασιάτες και 500-600 Έλληνες κρυπτοχριστιανοί. Επίσης θα μας τιμούσε με την παρουσία του και ο κεντρικός περιφερειάρχης Βαλκανίων Αμερικάνος Στρατηγός Ρόμπερτ Σμίθ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.