Δελτίο τύπου 3ου Γυμνασίου Κιλκίς
Στα πλαίσια συμμετοχής του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς στο πρόγραμμα ERASMUS με τίτλο «Positive coexistence in the school society», (στο οποίο συμμετέχουν επίσης και σχολεία από Γαλλία-Λιμόζ, Φινλανδία-Λόβισα, Γερμανία-Στουτγκάρδη και Ισπανία-Αλμερία, Λας Νόριας), 2 καθηγήτριες και 4 μαθήτριες ταξίδεψαν στη Λιμόζ της Γαλλίας για να συμμετάσχουν στη διεθνή συνάντηση όλων των αντιπροσωπειών, από 31/3/2019 μέχρι 6/4/2019. Οι μαθήτριες φιλοξενήθηκαν από γαλλικές οικογένειες.
Τη Δευτέρα 01/04, όλες οι αντιπροσωπείες επισκέφτηκαν το πρωί το Lycee Gay-Lussac όπου μαθητές και καθηγητές παρακολούθησαν διάφορα μαθήματα και στη συνέχεια γευμάτισαν στο εστιατόριο του σχολείου. Μετά επισκέφτηκαν το Μουσείο Καλών Τεχνών και ξεναγήθηκαν στο κέντρο της πόλης από Γάλλους καθηγητές και μαθητές.
Την Τρίτη 02/04, η μέρα ξεκίνησε με τη συνάντηση όλων στο σχολείο όπου παρουσιάστηκαν βίντεο των μαθητών με θέμα «Διαχείριση κρίσης στη σχολική τάξη». Στη συνέχεια όλοι μαζί επισκέφτηκαν το σχολείο Saint Leonard στην ομώνυμη πόλη όπου γνώρισαν έναν άλλο τρόπο προσέγγισης της «Θετικής συνύπαρξης στο σχολείο». Στην επιστροφή επισκέφτηκαν ένα παραδοσιακό εργοστάσιο παραγωγής χαρτιού από υφάσματα, το οποίο στεγαζόταν σε έναν πολύ παλιό ανεμόμυλο.
Την Τετάρτη 03/04, επισκέφτηκαν την ευρύτερη περιοχή του Perigord και πιο συγκεκριμένα την γραφική πόλη Sarlat καθώς και το προϊστορικό σπήλαιο του Lascaux που τους ενθουσίασε με τις προϊστορικές ζωγραφιές των Cro-Magnon. Ιδιαίτερα απόλαυσαν και την πολύ σύγχρονη διαδραστική προσέγγιση του μουσείου του σπηλαίου.
Την Πέμπτη 04/04, όλες οι αντιπροσωπείες επισκέφτηκαν τα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου έγινε σύγκριση και ανάλυση όλων των προτάσεων για διαχείριση κρίσεων στη σχολική τάξη και ακολούθησε καταγραφή των συμπερασμάτων. Στη συνέχεια οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα την Λιμόζ μέσα από το παιχνίδι «Terra Aventura: Geocaching in Limoges» στο οποίο συμμετείχαν με ενθουσιασμό και το διασκέδασαν πάρα πολύ. Το απόγευμα ακολούθησε πάρτι στο σχολείο όπου γνωρίστηκαν καλύτερα οι καθηγητές, οι μαθητές και οι οικογένειες που τους φιλοξενούσαν.
Η Παρασκευή 05/04, ξεκίνησε με επίσκεψη στην βιβλιοθήκη της πόλης που ενθουσίασε τους μαθητές με την έκταση(15.000 τ.μ.), τον πλούτο της και την διακόσμησή της. Αμέσως μετά τους υποδέχτηκε θερμά ο δήμαρχος της πόλης και στη συνέχεια επισκέφτηκαν το «Σπίτι της Ευρώπης» όπου ενημερώθηκαν για διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα που αφορούν τους νέους. Η μέρα έκλεισε με την επίσκεψη του Μουσείου πορσελάνης του Adrien Dubouche, όπου καθηγητές και μαθητές είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν το δικό τους πιάτο πορσελάνης.
Η εμπειρία όλης της επίσκεψης ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική για όλους σε πολλά επίπεδα και η φιλοξενία των Γάλλων διοργανωτών ήταν πολύ θερμή. Στις 12-18/05/2019 θα πραγματοποιηθεί στο Κιλκίς η τελική συνάντηση των συντονιστών του προγράμματος όπου θα γίνει η αξιολόγησή του και η παρουσίαση των τελικών προϊόντων του σχεδίου.
Τη Δευτέρα 01/04, όλες οι αντιπροσωπείες επισκέφτηκαν το πρωί το Lycee Gay-Lussac όπου μαθητές και καθηγητές παρακολούθησαν διάφορα μαθήματα και στη συνέχεια γευμάτισαν στο εστιατόριο του σχολείου. Μετά επισκέφτηκαν το Μουσείο Καλών Τεχνών και ξεναγήθηκαν στο κέντρο της πόλης από Γάλλους καθηγητές και μαθητές.
Την Τρίτη 02/04, η μέρα ξεκίνησε με τη συνάντηση όλων στο σχολείο όπου παρουσιάστηκαν βίντεο των μαθητών με θέμα «Διαχείριση κρίσης στη σχολική τάξη». Στη συνέχεια όλοι μαζί επισκέφτηκαν το σχολείο Saint Leonard στην ομώνυμη πόλη όπου γνώρισαν έναν άλλο τρόπο προσέγγισης της «Θετικής συνύπαρξης στο σχολείο». Στην επιστροφή επισκέφτηκαν ένα παραδοσιακό εργοστάσιο παραγωγής χαρτιού από υφάσματα, το οποίο στεγαζόταν σε έναν πολύ παλιό ανεμόμυλο.
Την Τετάρτη 03/04, επισκέφτηκαν την ευρύτερη περιοχή του Perigord και πιο συγκεκριμένα την γραφική πόλη Sarlat καθώς και το προϊστορικό σπήλαιο του Lascaux που τους ενθουσίασε με τις προϊστορικές ζωγραφιές των Cro-Magnon. Ιδιαίτερα απόλαυσαν και την πολύ σύγχρονη διαδραστική προσέγγιση του μουσείου του σπηλαίου.
Την Πέμπτη 04/04, όλες οι αντιπροσωπείες επισκέφτηκαν τα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου έγινε σύγκριση και ανάλυση όλων των προτάσεων για διαχείριση κρίσεων στη σχολική τάξη και ακολούθησε καταγραφή των συμπερασμάτων. Στη συνέχεια οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα την Λιμόζ μέσα από το παιχνίδι «Terra Aventura: Geocaching in Limoges» στο οποίο συμμετείχαν με ενθουσιασμό και το διασκέδασαν πάρα πολύ. Το απόγευμα ακολούθησε πάρτι στο σχολείο όπου γνωρίστηκαν καλύτερα οι καθηγητές, οι μαθητές και οι οικογένειες που τους φιλοξενούσαν.
Η Παρασκευή 05/04, ξεκίνησε με επίσκεψη στην βιβλιοθήκη της πόλης που ενθουσίασε τους μαθητές με την έκταση(15.000 τ.μ.), τον πλούτο της και την διακόσμησή της. Αμέσως μετά τους υποδέχτηκε θερμά ο δήμαρχος της πόλης και στη συνέχεια επισκέφτηκαν το «Σπίτι της Ευρώπης» όπου ενημερώθηκαν για διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα που αφορούν τους νέους. Η μέρα έκλεισε με την επίσκεψη του Μουσείου πορσελάνης του Adrien Dubouche, όπου καθηγητές και μαθητές είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν το δικό τους πιάτο πορσελάνης.
Η εμπειρία όλης της επίσκεψης ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική για όλους σε πολλά επίπεδα και η φιλοξενία των Γάλλων διοργανωτών ήταν πολύ θερμή. Στις 12-18/05/2019 θα πραγματοποιηθεί στο Κιλκίς η τελική συνάντηση των συντονιστών του προγράμματος όπου θα γίνει η αξιολόγησή του και η παρουσίαση των τελικών προϊόντων του σχεδίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.