Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

Έλενα Αφεντούλη: Είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Παιονίας

Υπογράφει η Έλενα Αφεντούλη
Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος Παιονίας
Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θέλω να απαντήσω σε ένα δίλημμα που απασχολεί την γενιά μου. Το δίλημμα «συμμετέχω ή αποστασιοποιούμαι». Το εύκολο θα ήταν να κάτσει κάποιος μακριά, να μην επιβαρύνει την καθημερινότητα του και να αρκεστεί στην κριτική και στην ψήφο του. Ναι αυτό θα ήταν είναι το εύκολο. 

Είναι όμως αρκετό; Έως πότε οι νέοι θα παραμένουμε απλοί παρατηρητές; Είμαι λογίστρια με ειδίκευση στην χρηματοοικονομική διοίκηση, έχω μάθει να ασχολούμαι με τους αριθμούς και γνωρίζω πολύ καλά ότι τα αποτελέσματα έρχονται μόνο με σχέδιο και σκληρή δουλειά. 

Θέλω ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μου και θέλω νέες φωνές να βρίσκουν ανταπόκριση εκεί όπου παίρνονται οι αποφάσεις. Αποδέχθηκα με χαρά την πρόταση του Κώστα Σιωνίδη να αγωνιστώ στο πλευρό του για ένα καλύτερο δήμο. 

Ο Κώστας μου εμπνέει εμπιστοσύνη και πιστεύω ότι θα γίνει σύγχρονος και ωφέλιμος δήμαρχος. Συμμετέχω λοιπόν στις δημοτικές εκλογές σαν υποψήφια δημοτική σύμβουλος στη δημοτική ενότητα Ευρωπού. 

Καλό αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.