Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ Kinesis for kids
Άλλη μία χριστουγεννιάτικη και δημιουργική εβδομάδα πέρασε για τα ΚΔΑΠ Kinesis for kids και Kinesis for junior. Συγκεκριμένα, την ώρα της δημιουργικής γραφής γράψαμε τα γράμματα μας προς τον Άγιο Βασίλη και την ώρα των εικαστικών κατασκευάσαμε το γραμματοκιβώτιο στο οποίο θα συλλέξουμε τα γράμματα όλων των παιδιών ώστε να τα στείλουμε στη μακρινή Λαπωνία.
Παιδικά όνειρα και επιθυμίες αποδίδονται τόσο απλά σ' ένα χαρτί αλλά με τόσο βαθιά νοήματα. Τα μικρά μας, αναζητώντας λέξεις για να περιγράψουν πόσο αξίζουν το δώρο που επιθυμούν, μαθαίνουν να εκτιμούν μια προσφορά που γίνεται με αγάπη.
Εμείς από την άλλη ελπίζουμε στην ανταπόδοση αυτού του τόσου σημαντικού συναισθήματος της αγάπης καθώς επίσης και στην κατανόηση της αξίας του να προσφέρουν.
Παράλληλα, την ώρα των εικαστικών συνδυάσαμε την παγκόσμια ημέρα αγάπης με τα Χριστούγεννα. Στόχος της ημέρας είναι η θετική σκέψη και τα θετικά συναισθήματα.
Παράλληλα, την ώρα των εικαστικών συνδυάσαμε την παγκόσμια ημέρα αγάπης με τα Χριστούγεννα. Στόχος της ημέρας είναι η θετική σκέψη και τα θετικά συναισθήματα.
Επιπλέον, οι χριστουγεννιάτικες κάρτες είναι κάτι, που ειδικά για τους παλιότερους, αποτελεί μια παράδοση που τους γέμιζε με ενθουσιασμό και αγάπη, καθώς ο ερχομός τους σηματοδοτούσε τον ερχομό των Χριστουγέννων. Έτσι, αφού μιλήσαμε για τη συγκεκριμένη ημέρα αλλά και για την πρώτη χριστουγεννιάτικη κάρτα, η οποία δημιουργήθηκε το 1843 στην Αγγλία, και τη σημασία τους, κατασκευάσαμε τις δικές μας πρωτότυπες καρτούλες.
Επιλέξαμε λοιπόν τον αγαπητό σε όλους Άγιο Βασίλη και φτιάξαμε την κάρτα μας με τέτοιο τρόπο ώστε όταν ανοίγει το στόμα του να μας εύχεται «ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ». Η μύτη όμως του δικού μας Αϊ Βασίλη είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες.
Γυαλίζει και έχει σχήμα καρδιάς!
Από τα ενδιαφέροντά αυτής της εβδομάδας δε θα μπορούσε να λείπει και η παγκόσμια ημέρα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στην οποία αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στα δικαιώματα του παιδιού.
Από τα ενδιαφέροντά αυτής της εβδομάδας δε θα μπορούσε να λείπει και η παγκόσμια ημέρα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στην οποία αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στα δικαιώματα του παιδιού.
Και επειδή τα δέντρα, όπως και τα παιδιά, αποτελούν πηγή ζωής, έμπνευσης και δημιουργίας, στα εικαστικά κατασκευάσαμε ένα τρισδιάστατο δέντρο με όλες τις σκέψεις μας για τα δικαιώματα των παιδιών αποτυπωμένες πάνω στις μικρές παλάμες των χεριών μας. Για να ολοκληρώσουμε την κατασκευή μας τοποθετήσαμε ένα λαμπρό ήλιο για να κρατά συντροφιά και να φωτίζει το δεντράκι μας καθημερινά.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη ότι το κλειδί για τη σωστή εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι να γίνονται τα πρώτα καθοριστικά βήματα σε μικρή ηλικία, μετατρέπουμε την εκμάθηση των αγγλικών σε παιχνίδι και φροντίζουμε τα παιδιά μας να έρθουν σε επαφή με πρώτες λέξεις και έννοιες της γλώσσας με διασκεδαστικό τρόπο.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη ότι το κλειδί για τη σωστή εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι να γίνονται τα πρώτα καθοριστικά βήματα σε μικρή ηλικία, μετατρέπουμε την εκμάθηση των αγγλικών σε παιχνίδι και φροντίζουμε τα παιδιά μας να έρθουν σε επαφή με πρώτες λέξεις και έννοιες της γλώσσας με διασκεδαστικό τρόπο.
Συγκεκριμένα, αυτή την εβδομάδα, αφού κάναμε επανάληψη τα ζωάκια που μάθαμε στο προηγούμενο μάθημα, επικεντρώσαμε την προσοχή μας στα χρώματα. Έπειτα, χωριστήκαμε σε δυο ομάδες και, βλέποντας εικόνες με διαφορετικά χρώματα και ζώα, προσπαθούσαμε να τα αναγνωρίσουμε στα αγγλικά. Η ομάδα που βρήκε τα περισσότερα ήταν η νικήτρια! Συνεργαστήκαμε, γελάσαμε, μα πάνω απ’ όλα μάθαμε διασκεδάζοντας!
Σε πνεύμα συνεργασία κινήθηκε για άλλη μια φορά και το μάθημα της ρομποτικής. Αυτή τη φορά στο κέντρο του ενδιαφέροντός μας τέθηκε το joy stick, ή αλλιώς μοχλός/χειριστήριο. Αναφερθήκαμε λοιπόν στους μοχλούς-χειριστήρια και ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητά τους.
Σε πνεύμα συνεργασία κινήθηκε για άλλη μια φορά και το μάθημα της ρομποτικής. Αυτή τη φορά στο κέντρο του ενδιαφέροντός μας τέθηκε το joy stick, ή αλλιώς μοχλός/χειριστήριο. Αναφερθήκαμε λοιπόν στους μοχλούς-χειριστήρια και ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητά τους.
Τονίσαμε, ότι τους συναντάμε σε χειριστήρια αυτοκινήτων, σε διάφορα μηχανήματα, όπως κλαρκ αλλά και σε παιχνιδομηχανές. Μπήκαμε στη λογική του τρόπου, με τον οποίο λειτουργούν και χρησιμοποιήσαμε τον αισθητήρα κλίσης. Έτσι, έχοντας τέσσερις διαφορετικούς άξονες είχαμε και διαφορετικές επιλογές κινήσεων. Με αυτόν τον τρόπο κατανοήσαμε τη χρήση του αισθητήρα, βάζοντας στις τέσσερις διαφορετικές κλίσεις τέσσερις διαφορετικές εντολές.
Κλείνοντας, περνάμε από τη σύγχρονη τεχνολογία στην παράδοση και αξίζει να αναφερθούμε στην αξιολάτρευτη καλεσμένη μας, που μας εντυπωσίασε με τις μαγειρικές της ικανότητες. Γιατί η γιαγιά είναι έρωτας, είναι λατρεία, είναι αδυναμία. Η γιαγιά είναι δυο φορές μαμά.
Κλείνοντας, περνάμε από τη σύγχρονη τεχνολογία στην παράδοση και αξίζει να αναφερθούμε στην αξιολάτρευτη καλεσμένη μας, που μας εντυπωσίασε με τις μαγειρικές της ικανότητες. Γιατί η γιαγιά είναι έρωτας, είναι λατρεία, είναι αδυναμία. Η γιαγιά είναι δυο φορές μαμά.
Υπάρχει μια σχέση διαφορετική μαζί της. Η μαγειρική της, τα παραμύθια της, οι ιστορίες της, η μυρωδιά της, όλα ξεχωριστά. Ποτέ δεν σε μαλώνει, πάντα κάνει ό,τι περνάει απ’ το χέρι της για να είναι ευτυχισμένο το εγγόνι της. Έτσι, αυτή την εβδομάδα συνδυάσαμε δύο μεγάλες αγάπες των παιδιών.
Τη γιαγιά και τη μαγειρική. Είχαμε λοιπόν την τιμή να μας επισκεφτεί η γιαγιά Ασημένια, η οποία μαζί με τη μικρή της εγγονή Βασιλική, μας έφτιαξαν μια παραδοσιακή πεντανόστιμη τυρόπιτα.
Οι μικροί μας μάγειρες την υποδέχτηκαν με ανυπομονησία. Σήκωσαν τα μανίκια, στρώθηκαν στη δουλειά και ο χώρος μας γέμισε με όμορφες μυρωδιές μια άλλης εποχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.