Ερώτηση και ΑΚΕ προς την Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης κατέθεσε σήμερα ο αρμόδιος Τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας- Βουλευτής Κιλκίς Γ. Γεωργαντάς με θέμα: «Έλεγχος για πλαστά δικαιολογητικά στο Δημόσιο»
Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης - ΑΚΕ :
«Tο 2013 ξεκίνησε μια συντονισμένη προσπάθεια για τον έλεγχο νομιμότητας και γνησιότητας των δικαιολογητικών, πιστοποιητικών και λοιπών στοιχείων του προσωπικού μητρώου όλων των υπαλλήλων στο στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα, καθώς και όσων πρόκειται να διοριστούν. Με σειρά εγκυκλίων και νομοθετικών παρεμβάσεων καθορίστηκαν οι αναγκαίες κατευθύνσεις ελέγχου από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού και οι απαιτούμενες ενέργειες σε περιπτώσεις ανακρίβειας, αναληθών ή πλαστών στοιχείων.
Παράλληλα προβλέφθηκε ότι σε περιπτώσεις που εντοπίζεται ανακριβές, αναληθές, παραποιημένο ή πλαστό στοιχείο τότε οι Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού υποχρεώνονται να ενημερώνουν το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.). Για τον λόγο αυτό άλλωστε, το 2014 διαμορφώθηκε σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή στο Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. στην οποία πιστοποιήθηκαν ξεχωριστά οι Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού και υποχρεούνται από τότε έως και σήμερα να καταχωρούν αναλυτικά όλες τις ως άνω περιπτώσεις, όπως επίσης τις ενέργειες που συντελούνται διοικητικά (ανακλήσεις διορισμών, καταγγελίες συμβάσεων κ.α.), πειθαρχικά (άσκηση πειθαρχικής δίωξης, πειθαρχικές αποφάσεις κ.α.) και δικαστικά, μιας και οφείλουν να ενημερώνουν τον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Συνεπώς, σε αυτό το συνεχώς επικαιροποιημένο πληροφοριακό σύστημα του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. υπάρχουν διαθέσιμα συγκεντρωτικά και αναλυτικά στοιχεία όλων των φορέων του στενού και του ευρύτερου δημοσίου τομέα σχετικά με τον έλεγχο νομιμότητας των στοιχείων του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων και τις ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού.
Κατόπιν αυτών ερωτάται η Υπουργός,
Ανά Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, πόσες είναι οι περιπτώσεις υπαλλήλων που έχει εντοπιστεί ανακριβές, αναληθές, παραποιημένο ή πλαστό στοιχείο στο προσωπικό μητρώο τους από το 2015 έως και σήμερα, σύμφωνα με το πληροφοριακό σύστημα τουΣ.Ε.Ε.Δ.Δ.;
Ανά Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, σε πόσες περιπτώσεις ασκήθηκε πειθαρχική δίωξη, λήφθηκε πρωτοβάθμια πειθαρχική απόφαση, δευτεροβάθμια και τελική πειθαρχική απόφαση και ποια είναι αυτή, σύμφωνα με το πληροφοριακό σύστημα του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.;
Ανά Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, σε πόσες περιπτώσεις υπήρξε αποστολή των σχετικών φακέλων στον αρμόδιο Εισαγγελέα και σε ποιο στάδιο βρίσκεται η δικαστική διαδικασία, σύμφωνα με το πληροφοριακό σύστημα του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.;
Ζητείται να κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα για τα υποβληθέντα ερωτήματα».
«Tο 2013 ξεκίνησε μια συντονισμένη προσπάθεια για τον έλεγχο νομιμότητας και γνησιότητας των δικαιολογητικών, πιστοποιητικών και λοιπών στοιχείων του προσωπικού μητρώου όλων των υπαλλήλων στο στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα, καθώς και όσων πρόκειται να διοριστούν. Με σειρά εγκυκλίων και νομοθετικών παρεμβάσεων καθορίστηκαν οι αναγκαίες κατευθύνσεις ελέγχου από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού και οι απαιτούμενες ενέργειες σε περιπτώσεις ανακρίβειας, αναληθών ή πλαστών στοιχείων.
Παράλληλα προβλέφθηκε ότι σε περιπτώσεις που εντοπίζεται ανακριβές, αναληθές, παραποιημένο ή πλαστό στοιχείο τότε οι Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού υποχρεώνονται να ενημερώνουν το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.). Για τον λόγο αυτό άλλωστε, το 2014 διαμορφώθηκε σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή στο Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. στην οποία πιστοποιήθηκαν ξεχωριστά οι Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού και υποχρεούνται από τότε έως και σήμερα να καταχωρούν αναλυτικά όλες τις ως άνω περιπτώσεις, όπως επίσης τις ενέργειες που συντελούνται διοικητικά (ανακλήσεις διορισμών, καταγγελίες συμβάσεων κ.α.), πειθαρχικά (άσκηση πειθαρχικής δίωξης, πειθαρχικές αποφάσεις κ.α.) και δικαστικά, μιας και οφείλουν να ενημερώνουν τον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Συνεπώς, σε αυτό το συνεχώς επικαιροποιημένο πληροφοριακό σύστημα του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. υπάρχουν διαθέσιμα συγκεντρωτικά και αναλυτικά στοιχεία όλων των φορέων του στενού και του ευρύτερου δημοσίου τομέα σχετικά με τον έλεγχο νομιμότητας των στοιχείων του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων και τις ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού.
Κατόπιν αυτών ερωτάται η Υπουργός,
Ανά Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, πόσες είναι οι περιπτώσεις υπαλλήλων που έχει εντοπιστεί ανακριβές, αναληθές, παραποιημένο ή πλαστό στοιχείο στο προσωπικό μητρώο τους από το 2015 έως και σήμερα, σύμφωνα με το πληροφοριακό σύστημα τουΣ.Ε.Ε.Δ.Δ.;
Ανά Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, σε πόσες περιπτώσεις ασκήθηκε πειθαρχική δίωξη, λήφθηκε πρωτοβάθμια πειθαρχική απόφαση, δευτεροβάθμια και τελική πειθαρχική απόφαση και ποια είναι αυτή, σύμφωνα με το πληροφοριακό σύστημα του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.;
Ανά Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, σε πόσες περιπτώσεις υπήρξε αποστολή των σχετικών φακέλων στον αρμόδιο Εισαγγελέα και σε ποιο στάδιο βρίσκεται η δικαστική διαδικασία, σύμφωνα με το πληροφοριακό σύστημα του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.;
Ζητείται να κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα για τα υποβληθέντα ερωτήματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.