Γράφει ο Ηλίας Αθ. Θεοχαράκης
Θεολόγος
Απασχολεί την κοινή γνώμη όλες αυτές τις ημέρες η επίθεση κατά του κυρίου Μπουτάρη. Βεβαίως καταδικάζουμε αναφανδόν Κάθε είδους βία από όπου κι αν προέρχεται και με όποιον τρόπο και αν γίνεται.
Εκφράζουμε όμως και ένα παράπονο αλλά ταυτόχρονα και απορία. Γιατί κύριε Μπουτάρη επιτρέψατέ την ημέρα εορτής μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων να γίνει το Pride party.
Γιατί κύριε Μπουτάρη Έχετε μιλήσει απαξιωτικά. Ότι δηλαδή δεν δίνεται δεκάρα για τις σφαγές των Ελλήνων από τους Τούρκους και μάλιστα θελήσατε να επαναφέρετε και να ονομάσετε την οδό Αποστόλου Παύλου στη Θεσσαλονίκη ως Κεμάλ Ατατούρκ.
Γιατί κύριε Μπουτάρη δεν διαμαρτυρήθηκατε όταν η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ την σφαγή των Ελλήνων της Μικράς Ασίας τη χαρακτήρισε ως συνωστισμό.
Γιατί κύριε Μπουτάρη θέλετε να αλλάξει το όνομα του αεροδρομίου από Μακεδονία σε Θεσσαλονίκη.
Γιατί κύριε Μπουτάρη δεν είναι ολοκαύτωμα οι σφαγές που έγιναν από τους Τούρκους κατά των Ελλήνων των Κυπρίων των Θρακιωτών των Ποντίων των Μικρασιατών και στα 500 χρόνια σκλαβιάς όλων όσων δήλωναν χριστιανοί ορθόδοξοι και Έλληνες αλλά είναι των Εβραίων μόνο που βεβαίως είναι ολοκαύτωμα.
Γιατί κύριε Μπουτάρη είστε υπέρ της ανεγέρσεως τζαμιών στην Ελλάδα αλλά ούτε λόγος από εσάς για την Αγία Σοφία, η οποία τόσα χρόνια καταπατείται από τους μουσουλμάνους
ΓΙΑΤΊ κύριε Μπουτάρη δεν ντρέπεστε να φέρετε εμβλήματα άλλων λαών και ντρέπεστε φέρεται ένα έμβλημα στο πέτο σας ας πούμε του ποντιακού Ελληνισμού.
Νομίζω ότι πολλά από αυτά τα ερωτήματα απασχολούν και άλλα πολλά βέβαια τη συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνισμού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.