Ερώτηση Χ. Χατζησάββα προς τα αρμόδια υπουργεία σχετικά με τα προβλήματα που υπάρχουν στο οδικό δίκτυο του νομού Κιλκίς
"Η πρόσφατη κακοκαιρία η οποία έπληξε την χώρα μας, έκανε ακόμη περισσότερο εμφανή τα πολύ σοβαρά προβλήματα τα οποία υπάρχουν συνολικά στο οδικό δίκτυο του νομού Κιλκίς και ειδικότερα στον κυριότερο εγκάρσιο οδικό άξονα της περιφερειακής οδού Κιλκίς-Πολυκάστρου-Αξιούπολης-Γουμένισσας καθώς και στην παλαιά εθνική οδός Ευζώνων-Θεσσαλονίκης.
Από την έξοδο της περιφερειακής οδού του Κιλκίς και στο μεγαλύτερο μέρος της μέχρι και την γέφυρα του ποταμού Αξιού, ανολοκλήρωτες και εγκαταλελειμμένες εργασίες, ανυπαρξία διαγράμμισης, παράλληλα με την έλλειψη επαρκών υποδομών απορροής των όμβριων υδάτων, συνθέτουν μια άκρως προβληματική εικόνα.
Θα υπάρξει μέριμνα από το αρμόδιο Υπουργείο για εξασφάλιση και παραχώρηση κονδυλίων έκτακτης επέμβασης στο οδικό δίκτυο του νομού Κιλκίς, προκειμένου να προχωρούν άμεσα οι εργασίες επιδιόρθωσης και εάν ναι από πού θα αντληθούν αυτά τα έκτακτα κονδύλια;"
Από την έξοδο της περιφερειακής οδού του Κιλκίς και στο μεγαλύτερο μέρος της μέχρι και την γέφυρα του ποταμού Αξιού, ανολοκλήρωτες και εγκαταλελειμμένες εργασίες, ανυπαρξία διαγράμμισης, παράλληλα με την έλλειψη επαρκών υποδομών απορροής των όμβριων υδάτων, συνθέτουν μια άκρως προβληματική εικόνα.
Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί η πρόκληση θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων λόγω της συσσώρευσης των όμβριων υδάτων, όπως συνέβη το 2014 όταν διερχόμενος οδηγός έχασε τη ζωή του.
Επιπλέον, προβλέπεται επιδείνωση της ως άνω κατάστασης, καθώς και η παλαιά εθνική οδός Ευζώνων-Θεσσαλονίκης κατά πάσα βεβαιότητα θα επιφορτισθεί έτι περαιτέρω με αύξηση της κίνησης οχημάτων μέσω αυτής, ένεκα της επικείμενης λειτουργίας των διοδίων στους Ευζώνους.
Η Περιφερειακή Ενότητα του Κιλκίς παρά την σχετικά μικρή της έκταση, διαθέτει ένα οδικό δίκτυο το οποίο χρησιμοποιείται ετησίως από 4.000.000 περίπου επιβατικά και φορτηγά οχήματα, προερχόμενα από το εξωτερικό και τους μεθοριακούς σταθμούς των Ευζώνων, της Δοϊράνης, του Προμαχώνα Σερρών.
Η διαρκής συντήρηση και αναβάθμιση του οδικού δικτύου στο σύνολο της επικράτειας του Κιλκίς αποτελεί επιτακτική ανάγκη και σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί η επιλεκτική συντήρηση μόνο τμημάτων αυτού, όπως για παράδειγμα συμβαίνει με το τμήμα του οδικού άξονα από το ύψος του κόμβου Μαυρονερίου μέχρι τα σύνορα με την ενότητα των Σερρών.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Με ποιες ενέργειες το αρμόδιο Υπουργείο θα επιτύχει την αυξημένη χορήγηση κονδυλίων συντήρησης του συνολικού οδικού δικτύου του νομού Κιλκίς και πότε θα υλοποιηθεί αυτό;
Επιπλέον, προβλέπεται επιδείνωση της ως άνω κατάστασης, καθώς και η παλαιά εθνική οδός Ευζώνων-Θεσσαλονίκης κατά πάσα βεβαιότητα θα επιφορτισθεί έτι περαιτέρω με αύξηση της κίνησης οχημάτων μέσω αυτής, ένεκα της επικείμενης λειτουργίας των διοδίων στους Ευζώνους.
Η Περιφερειακή Ενότητα του Κιλκίς παρά την σχετικά μικρή της έκταση, διαθέτει ένα οδικό δίκτυο το οποίο χρησιμοποιείται ετησίως από 4.000.000 περίπου επιβατικά και φορτηγά οχήματα, προερχόμενα από το εξωτερικό και τους μεθοριακούς σταθμούς των Ευζώνων, της Δοϊράνης, του Προμαχώνα Σερρών.
Η διαρκής συντήρηση και αναβάθμιση του οδικού δικτύου στο σύνολο της επικράτειας του Κιλκίς αποτελεί επιτακτική ανάγκη και σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί η επιλεκτική συντήρηση μόνο τμημάτων αυτού, όπως για παράδειγμα συμβαίνει με το τμήμα του οδικού άξονα από το ύψος του κόμβου Μαυρονερίου μέχρι τα σύνορα με την ενότητα των Σερρών.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Με ποιες ενέργειες το αρμόδιο Υπουργείο θα επιτύχει την αυξημένη χορήγηση κονδυλίων συντήρησης του συνολικού οδικού δικτύου του νομού Κιλκίς και πότε θα υλοποιηθεί αυτό;
Θα υπάρξει μέριμνα από το αρμόδιο Υπουργείο για εξασφάλιση και παραχώρηση κονδυλίων έκτακτης επέμβασης στο οδικό δίκτυο του νομού Κιλκίς, προκειμένου να προχωρούν άμεσα οι εργασίες επιδιόρθωσης και εάν ναι από πού θα αντληθούν αυτά τα έκτακτα κονδύλια;"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.