Του Γιώργου Τσιμπουσλή
(ΠΗΓΗ caranddriver.gr)
Τίποτε δεν διαφαίνεται πια να διαχωρίζει το Ibiza από τα ομογάλακτα αδέρφια του στον γερμανικό όμιλο. Σχεδίαση, τεχνολογίες και κινητήρες πρώτης γενιάς για το νέο Ibiza.
Το ισπανικό μοντέλο εφοδιάζει μια σύγχρονη γενιά κινητήρων προδιαγραφών Euro6.
Οι βενζινοκινητήρες αφορούν τον 1.0 TSI απόδοσης 95 ή 115 ίππων, τον ολοκαίνουργιο 1.5 TSI των 150 ίππων που θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του 2017, ενώ σε ότι αφορά τους ντήζελ οι επιλογές έχουν να κάνουν με τον 1.6 TDI διαβαθμισμένης απόδοσης 80, 90 και 115 ίππων.
Η καινούργια πλαρφόρμα MQB A0 επιτρέπει στο Ibiza την δημιουργία έκδοσης με CNG (φυσικό αέριο) που τροφοδοτεί κινητήρας 1.0 TSI 90 ίππων.
Η καινούργια πλαρφόρμα MQB A0 επιτρέπει στο Ibiza την δημιουργία έκδοσης με CNG (φυσικό αέριο) που τροφοδοτεί κινητήρας 1.0 TSI 90 ίππων.
Ανάλογα με τον κινητήρα προβλέπονται μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων για ισχύ έως 95 ίππους και έξι σχέσεων για μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Το DSG 7, διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο είναι προαιρετική επιλογή.
Το Ibiza θα είναι διαθέσιμο μόνον με 5θυρο αμάξωμα και η σχεδίασή του είναι τέτοια που το κάνει να δείχνει 3θυρο.
Επίσης, η νέα πλατφόρμα να αυξάνει τη στιβαρότητα κατά 30%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.