Τα έργα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης και συγκεκριμένα το έργο της Εισόδου του Κιλκίς επισκέφτηκε σήμερα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ολοκληρώνει τον σημαντικό αυτό οδικό άξονα για όλη τη χώρα και τις διεθνείς μεταφορές, με την υλοποίηση δυο οδικών έργων. Το πρώτο, που επισκέφτηκαν σήμερα οι κ.κ. Μητσοτάκης και Τζιτζικώστας αφορά στο τμήμα Κόμβος Μαυρονερίου – Είσοδος Κιλκίς. Είναι μήκους 5 χλμ. και έχει προϋπολογισμό 25,9 εκ. ευρώ. Το δεύτερο είναι το τμήμα Άσσηρος – Νέα Σάντα, μήκους 11,5 χλμ. και προϋπολογισμού 56,65 εκ. ευρώ.
Ο οδικός άξονας Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης είναι πολύ σημαντικός καθώς συνδέει τη χώρα με τα ελληνοσκοπιανά σύνορα και με την ολοκλήρωση των δυο έργων θα αποκτήσει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, «θέλω να συγχαρώ τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα για το σημαντικό έργο που επιτελεί στην περιοχή και για την αποτελεσματικότητά του στην απορρόφηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Σήμερα είναι σε εξέλιξη εκατοντάδες έργα υποδομών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπως με ενημέρωσε ο κ. Τζιτζικώστας, που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών».
Ο κ. Τζιτζικώστας χαρακτήρισε τον οδικό άξονα «κομβικής σημασίας» όχι μόνο για την περιοχή, αλλά για όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τη χώρα. «Στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης κατασκευάζουμε τα τελευταία δύο τμήματα. Με την ολοκλήρωσή τους, όλος ο άξονας θα μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια στις μετακινήσεις των πολιτών.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ολοκληρώνει τον σημαντικό αυτό οδικό άξονα για όλη τη χώρα και τις διεθνείς μεταφορές, με την υλοποίηση δυο οδικών έργων. Το πρώτο, που επισκέφτηκαν σήμερα οι κ.κ. Μητσοτάκης και Τζιτζικώστας αφορά στο τμήμα Κόμβος Μαυρονερίου – Είσοδος Κιλκίς. Είναι μήκους 5 χλμ. και έχει προϋπολογισμό 25,9 εκ. ευρώ. Το δεύτερο είναι το τμήμα Άσσηρος – Νέα Σάντα, μήκους 11,5 χλμ. και προϋπολογισμού 56,65 εκ. ευρώ.
Ο οδικός άξονας Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης είναι πολύ σημαντικός καθώς συνδέει τη χώρα με τα ελληνοσκοπιανά σύνορα και με την ολοκλήρωση των δυο έργων θα αποκτήσει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, «θέλω να συγχαρώ τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα για το σημαντικό έργο που επιτελεί στην περιοχή και για την αποτελεσματικότητά του στην απορρόφηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Σήμερα είναι σε εξέλιξη εκατοντάδες έργα υποδομών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπως με ενημέρωσε ο κ. Τζιτζικώστας, που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών».
Ο κ. Τζιτζικώστας χαρακτήρισε τον οδικό άξονα «κομβικής σημασίας» όχι μόνο για την περιοχή, αλλά για όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τη χώρα. «Στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης κατασκευάζουμε τα τελευταία δύο τμήματα. Με την ολοκλήρωσή τους, όλος ο άξονας θα μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια στις μετακινήσεις των πολιτών.
Πρόκειται για ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο, που συνδέει τη χώρα με την κεντρική Ευρώπη, αλλά και το Κιλκίς με την Εγνατία οδό και τη Θεσσαλονίκη. Δώσαμε προτεραιότητα στην ολοκλήρωση του άξονα, καθώς εκτός των άλλων εξυπηρετεί τον συνεχώς αυξανόμενο οδικό τουρισμό σε όλη την Κεντρική Μακεδονία και δέχεται σημαντικούς κυκλοφοριακούς φόρτους με οχήματα διεθνών μεταφορών να διέρχονται καθημερινά.
Ο ίδιος άξονας εξυπηρετεί τις ανάγκες της βιομηχανικής περιοχής Σταυροχωρίου Κιλκίς, ενώ είναι κρίσιμος για τις εξαγωγές ειδικά των αγροτικών προϊόντων της περιοχής μας. Δεν είναι ένα απλό οδικό έργο, αλλά ένα αναπτυξιακό έργο, που θα δώσει ώθηση στην τοπική, περιφερειακή και εθνική οικονομία, στηρίζοντας τις εξαγωγές, τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα».
Τα χαρακτηριστικά των δυο έργων που κατασκευάζονται είναι τα εξής:
-Άσσηρος – Ν. Σάντα: Μήκος 11,5 χλμ., προϋπολογισμός 56,65 εκ. ευρώ. Ολοκλήρωση: Αύγουστος 2019. Περιλαμβάνει επίσης τρεις ανισόπεδους κόμβους (Μυγδονίας, Δρυμού και Καμάρας) και πλήρες παράπλευρο οδικό δίκτυο.
-Κόμβος Μαυρονερίου – Είσοδος Κιλκίς: Μήκος 5 χλμ., προϋπολογισμός 25,9 εκ. ευρώ. Ολοκλήρωση: Σεπτέμβριος 2019. Περιλαμβάνει, πέραν της βελτίωσης της οδού, την κατασκευή παράπλευρου δικτύου μήκους 9 χλμ. και αναβάθμιση των κόμβων, οδική γέφυρα 30 μέτρων πάνω από τη σιδηροδρομική γραμμή, μεταλλική πεζογέφυρα με ανελκυστήρες για άτομα με αναπηρίες κ.ά.
Τα χαρακτηριστικά των δυο έργων που κατασκευάζονται είναι τα εξής:
-Άσσηρος – Ν. Σάντα: Μήκος 11,5 χλμ., προϋπολογισμός 56,65 εκ. ευρώ. Ολοκλήρωση: Αύγουστος 2019. Περιλαμβάνει επίσης τρεις ανισόπεδους κόμβους (Μυγδονίας, Δρυμού και Καμάρας) και πλήρες παράπλευρο οδικό δίκτυο.
-Κόμβος Μαυρονερίου – Είσοδος Κιλκίς: Μήκος 5 χλμ., προϋπολογισμός 25,9 εκ. ευρώ. Ολοκλήρωση: Σεπτέμβριος 2019. Περιλαμβάνει, πέραν της βελτίωσης της οδού, την κατασκευή παράπλευρου δικτύου μήκους 9 χλμ. και αναβάθμιση των κόμβων, οδική γέφυρα 30 μέτρων πάνω από τη σιδηροδρομική γραμμή, μεταλλική πεζογέφυρα με ανελκυστήρες για άτομα με αναπηρίες κ.ά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.