Γράφει η Χαρούλα Καραμπίδου
Θα μπορούσα να αραδιάσω δεκάδες επίθετα για να προσδώσουν με τη σειρά τους ποιότητες και χαρακτηριστικά στον Κωνσταντίνο Καβακιώτη. Θα περιοριστώ σε τρία ουσιαστικά: ταλέντο, παιδεία, δουλειά. Άλλωστε όχι μόνο έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του στην υποκριτική αλλά συνεχίζει με πίστη και αφοσίωση να εξελίσσει την τέχνη του, να κερδίζει την αναγνώριση των ομότεχνών του και την εκτίμηση όλων μας.
Τις ημέρες αυτές ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα για την βιογραφική τηλεταινία που αφορά τον George Michael. Την παραγωγή ανέλαβε ένα από τα μεγαλύτερα Βρετανικά κανάλια, το ITV. Ήταν μια έντονη εμπειρία με ένα επιτελείο 15 ατόμων να τον φροντίζει και να τον καθοδηγεί κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
«Ο επαγγελματισμός και η συνέπεια ήταν κάτι που με ενέπνευσε να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Ο ρόλος που ενσαρκώνω είναι του στενού φίλου του, του Λιβανέζου Fadi Fawaz.
«Ο επαγγελματισμός και η συνέπεια ήταν κάτι που με ενέπνευσε να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Ο ρόλος που ενσαρκώνω είναι του στενού φίλου του, του Λιβανέζου Fadi Fawaz.
Είναι αυτός που τον βρήκε νεκρό την ημέρα των Χριστουγέννων, σκηνή που γυρίστηκε ήδη και θα είναι και το τέλος της τηλεταινίας. Είναι πολύ ξεχωριστή στιγμή για εμένα καθώς συμμετέχω στο πρώτο παγκοσμίως τηλεοπτικό αφιέρωμα για τον Αγγλοκύπριο τεράστιο μουσικό θρύλο George Michael, ο οποίος ενέπνευσε γενιές με την μουσική του και ιδίως την δικιά μου.
Είναι μεγάλη τιμή να είμαι και εγώ μέρος αυτής της μεγάλης παραγωγής με εξαίρετους συναδέλφους. Το γεγονός ότι θα παιχτεί στην Μεγάλη Βρετανία και στις ΗΠΑ με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο», λέει ο ίδιος στη διαδικτυακή μας επικοινωνία.
Ο Κώνσταντίνος Καβακιώτης δίνει την ψυχή του σε κάθε ρόλο. «Πατάει» στην αλήθεια του και δικαιώνεται. Εμπνέει και εμπνέεται. Η υποκριτική μοιάζει να είναι ένα σύμπαν μέσα στο οποίο κινείται με άνεση και χωρίς να χάνει τον προσανατολισμό του.
Ο Κώνσταντίνος Καβακιώτης δίνει την ψυχή του σε κάθε ρόλο. «Πατάει» στην αλήθεια του και δικαιώνεται. Εμπνέει και εμπνέεται. Η υποκριτική μοιάζει να είναι ένα σύμπαν μέσα στο οποίο κινείται με άνεση και χωρίς να χάνει τον προσανατολισμό του.
Εργάζεται σκληρά και δε φοβάται να αναμετρηθεί με κανένα ρόλο. Είναι ο δάσκαλος του Νουρέγιεφ στο «Χορεύοντας με τον Διάβολο», ο φιλήδονος Ηρώδης στη « Σαλώμη» του Όσκαρ Ουάιλντ , ο σκοτεινός βασιλιάς «Μακμπέθ» στο ομώνυμο αριστούργημα. Και αν όπως έχει πει ο Σαίξπηρ, σκοπός της τέχνης είναι να δώσει στη ζωή σχήμα, ο Κωνσταντίνος βρήκε τον τρόπο να το πετυχαίνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.