Δελτίο τύπου ΤΟ Κιλκίς του ΚΚΕ
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Ιούλη το λαϊκό – ποντιακό γλέντι που διοργάνωσε η ΚΟΒ Παιονίας της ΤΟ Κιλκίς του ΚΚΕ, στο χωριό Πευκόδασος.
Στην εκδήλωση χαιρετισμό απηύθυνε ο Γραμματέας της ΤΕ Κιλκίς του ΚΚΕ, Κώστας Σιδηρόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στις πολιτικές εξελίξεις, σε τοπικά ζητήματα, ενώ ξεχωριστή αναφορά έκανε στα επιτεύγματα των σοσιαλιστικών κρατών, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την Οκτωβριανή Επανάσταση.
Στην ομιλία του ξεκίνησε σχολιάζοντας τη στάση του Δημάρχου Κιλκίς και της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, να απολύσει τους συμβασιούχους εργαζόμενους της καθαριότητας και να μην υπερασπιστεί στην πράξη το δικαίωμά τους στην μόνιμη και σταθερή εργασία.
Στην εκδήλωση χαιρετισμό απηύθυνε ο Γραμματέας της ΤΕ Κιλκίς του ΚΚΕ, Κώστας Σιδηρόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στις πολιτικές εξελίξεις, σε τοπικά ζητήματα, ενώ ξεχωριστή αναφορά έκανε στα επιτεύγματα των σοσιαλιστικών κρατών, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την Οκτωβριανή Επανάσταση.
Στην ομιλία του ξεκίνησε σχολιάζοντας τη στάση του Δημάρχου Κιλκίς και της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, να απολύσει τους συμβασιούχους εργαζόμενους της καθαριότητας και να μην υπερασπιστεί στην πράξη το δικαίωμά τους στην μόνιμη και σταθερή εργασία.
Εξήγησε ότι Κυβέρνηση και Τοπική Διοίκηση χέρι – χέρι εφαρμόζουν την ίδια αντιλαϊκή πολιτική, τις απολύσεις, τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, την ανακύκλωση και την ομηρία των ανέργων, την υπερφορολόγηση του λαού, την ανταποδοτικότητα των υπηρεσιών, τις ιδιωτικοποιήσεις κτλ., όσο κι αν κατά καιρούς «καβγαδίζουν» μεταξύ τους για επί μέρους ζητήματα.
«Ο ίδιος καβγάς», σημείωσε, «γίνεται και μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, όπου οι διαφορές τους δεν είναι στρατηγικές, αλλά δευτερεύουσες. Ουσιαστικά τσακώνονται για το ποιος καλύτερα θα υλοποιήσει τα μνημόνια, τις αποφάσεις της ΕΕ, τις επιθυμίες των μονοπωλιακών ομίλων. Ποιος καλύτερα θα τσακίσει το λαό».
Στην ίδια ρότα, σημείωσε, ότι βρίσκονται και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα (Δημοκρατική Συμπαράταξη - ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ, Ένωση Κεντρώων κ.ά.), από τη στιγμή που κάθε τους πρόταση έχει κριτήριο την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του κεφαλαίου.
Ένα από τα παραδείγματα που χρησιμοποίησε, για να εξηγήσει τα παραπάνω, ήταν η περίπτωση των διοδίων που πρόκειται να λειτουργήσουν στο ύψος των Ευζώνων.
«Ο ίδιος καβγάς», σημείωσε, «γίνεται και μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, όπου οι διαφορές τους δεν είναι στρατηγικές, αλλά δευτερεύουσες. Ουσιαστικά τσακώνονται για το ποιος καλύτερα θα υλοποιήσει τα μνημόνια, τις αποφάσεις της ΕΕ, τις επιθυμίες των μονοπωλιακών ομίλων. Ποιος καλύτερα θα τσακίσει το λαό».
Στην ίδια ρότα, σημείωσε, ότι βρίσκονται και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα (Δημοκρατική Συμπαράταξη - ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ, Ένωση Κεντρώων κ.ά.), από τη στιγμή που κάθε τους πρόταση έχει κριτήριο την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του κεφαλαίου.
Ένα από τα παραδείγματα που χρησιμοποίησε, για να εξηγήσει τα παραπάνω, ήταν η περίπτωση των διοδίων που πρόκειται να λειτουργήσουν στο ύψος των Ευζώνων.
Εξήγησε ότι «μπορεί να βγαίνουν διάφοροι τοπικοί παράγοντες, δημοτικοί σύμβουλοι, βουλευτές και να διαμαρτύρονται για τα διόδια, αλλά κανένας τους – εκτός από το ΚΚΕ – δεν αμφισβητεί γενικά τη λειτουργία των διοδίων και τη λογική ο λαός να πληρώνει για τη χρήση των δρόμων, τους οποίους έχει ήδη χρυσοπληρώσει. Αντίθετα η διαφωνία τους είναι για το μέρος που θα μπουν τα διόδια και για τον τρόπο που θα τα πληρώνει ο λαός».
Τόνισε, επίσης, ότι «και η εγκληματική φασιστική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, όσο και αν προσπαθεί να δείξει ότι είναι αντισυστημική, ξέρει να επιτίθεται σε εργάτες, σε μετανάστες, σε όποιον προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι, αλλά δεν βγάζει άχνα για τους εκμεταλλευτές και την τάξη τους, ξέρει να υψώνει τους τόνους γενικά για τη διαφθορά, αλλά δεν λέει κουβέντα για τη στήριξη των βιομηχάνων, των εφοπλιστών, των τραπεζιτών, από το κράτος».
Ανέφερε ότι όλοι τους, απ’ όποιο πόστο και αν έχουν, του υπουργού, του βουλευτή, του δημάρχου, του δημοτικού ή περιφερειακού συμβούλου, προτάσσουν μαζί με τους επιχειρηματικούς ομίλους και την αστική τάξη το στόχο της ανάπτυξης και της εξόδου από την κρίση, δεν λένε όμως «για ποιον θα είναι αυτή η ανάπτυξη» και «ποιος θα πληρώσει την έξοδο από την κρίση».
Τόνισε, επίσης, ότι «και η εγκληματική φασιστική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, όσο και αν προσπαθεί να δείξει ότι είναι αντισυστημική, ξέρει να επιτίθεται σε εργάτες, σε μετανάστες, σε όποιον προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι, αλλά δεν βγάζει άχνα για τους εκμεταλλευτές και την τάξη τους, ξέρει να υψώνει τους τόνους γενικά για τη διαφθορά, αλλά δεν λέει κουβέντα για τη στήριξη των βιομηχάνων, των εφοπλιστών, των τραπεζιτών, από το κράτος».
Ανέφερε ότι όλοι τους, απ’ όποιο πόστο και αν έχουν, του υπουργού, του βουλευτή, του δημάρχου, του δημοτικού ή περιφερειακού συμβούλου, προτάσσουν μαζί με τους επιχειρηματικούς ομίλους και την αστική τάξη το στόχο της ανάπτυξης και της εξόδου από την κρίση, δεν λένε όμως «για ποιον θα είναι αυτή η ανάπτυξη» και «ποιος θα πληρώσει την έξοδο από την κρίση».
Εξήγησε ότι και την ανάπτυξη θα την πληρώσει ο λαός, όπως πλήρωσε την κρίση, και έφερε σαν παραδείγματα πλειάδα βιομηχανιών στην περιοχή του Κιλκίς όπου όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης είναι κερδοφόρες και ανταγωνιστικές, όμως οι εργάτες και οι εργάτριες ζουν χειρότερα απ’ ότι πριν 10 χρόνια.
Έχουν μειωθεί οι μισθοί, έχουν αυξηθεί οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, έχει αυξηθεί η εντατικοποίηση της εργασίας, οι υπερωρίες, η απλήρωτη εργασία, οι περικοπές σε διαλείμματα, ρεπό, άδειες, έχουν αυξηθεί τα εργατικά ατυχήματα και δυστυχήματα. Για τα τελευταία, σημείωσε ότι το ΚΚΕ έχει αναδείξει το ζήτημα και στη βουλή μιας και τα ατυχήματα στο Κιλκίς έχουν πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας.
Ο Κ. Σιδηρόπουλος, επισήμανε ότι «ο λαός πρέπει να σκεφτεί, τι είναι αυτό που δεν του επιτρέπει να ζει αξιοπρεπώς, καλύπτοντας τις σύγχρονες ανάγκες του, και να καταλήξει ότι εμπόδιο είναι ο ίδιος ο τρόπος παραγωγής της κοινωνίας, ο λόγος για τον οποίο παράγει». «Σήμερα», σημείωσε, «στην καπιταλιστική Ελλάδα, η παραγωγή γίνεται για να κερδοφορούν οι επιχειρηματικοί όμιλοι.
Ο Κ. Σιδηρόπουλος, επισήμανε ότι «ο λαός πρέπει να σκεφτεί, τι είναι αυτό που δεν του επιτρέπει να ζει αξιοπρεπώς, καλύπτοντας τις σύγχρονες ανάγκες του, και να καταλήξει ότι εμπόδιο είναι ο ίδιος ο τρόπος παραγωγής της κοινωνίας, ο λόγος για τον οποίο παράγει». «Σήμερα», σημείωσε, «στην καπιταλιστική Ελλάδα, η παραγωγή γίνεται για να κερδοφορούν οι επιχειρηματικοί όμιλοι.
Όταν δεν εξασφαλίζουν το προσδοκώμενο κέρδος, κλείνουν τις επιχειρήσεις και ανοίγουν άλλες, ανεξάρτητα από τις πραγματικές ανάγκες του λαού. Γι’ αυτό, ενώ υπάρχει η δυνατότητα, ο ελληνικός λαός να λύσει το διατροφικό του πρόβλημα, να έχει στέγη, φθηνές μεταφορές και ενέργεια, να έχει εξασφαλισμένη και δωρεάν παιδεία, υγεία, πρόνοια, διακοπές, να εργάζεται όλος ο λαός και να παράγει σε όφελός του, αυτό δεν γίνεται.»
Ολοκληρώνοντας, εξήγησε ότι «η πρόταση του ΚΚΕ, για μια οικονομία και κοινωνία, όπου η παραγωγή θα γίνεται με σκοπό να ικανοποιούνται οι ανάγκες του λαού, είναι δυνατή και ρεαλιστική, και ότι εξαρτάται από τον ίδιο το λαό να αποφασίσει το πότε αυτό θα πραγματοποιηθεί, πότε θα γίνει αφέντης στον τόπο του και θα κάνει κουμάντο στον πλούτο που ο ίδιος θα παράγει.
Ολοκληρώνοντας, εξήγησε ότι «η πρόταση του ΚΚΕ, για μια οικονομία και κοινωνία, όπου η παραγωγή θα γίνεται με σκοπό να ικανοποιούνται οι ανάγκες του λαού, είναι δυνατή και ρεαλιστική, και ότι εξαρτάται από τον ίδιο το λαό να αποφασίσει το πότε αυτό θα πραγματοποιηθεί, πότε θα γίνει αφέντης στον τόπο του και θα κάνει κουμάντο στον πλούτο που ο ίδιος θα παράγει.
Η θεωρία αλλά και η πράξη έδειξαν ότι αυτή η κοινωνία είναι δυνατή. Οι σοσιαλιστικές επαναστάσεις του προηγούμενου αιώνα το απέδειξαν, και απέδειξαν ακόμα ότι αυτό που σήμερα φαίνεται στατικό και ακλόνητο, μπορεί σε μια στιγμή να ανατραπεί.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.