Υπογράφει ο Κώστας Σιωνίδης
Επικεφαλής Μείζονος Μειοψηφίας
Δήμου Παιονίας
Την Τρίτη 6 Ιουνίου προτείναμε στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Παιονίας να συγκαλέσει έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο για το θέμα που προέκυψε με την εγκατάσταση διοδίων στους Ευζώνους και στον κόμβο του Πολυκάστρου.
Ο κ. Παπαδόπουλος αντιπρότεινε να συμμετάσχουμε με τον Αντιπεριφεριάρχη κ. Βεργίδη, τον Δήμαρχο κ. Γκουντενούδη και τους βουλευτές του νομού σε συνάντηση με τον πρόεδρο της Εγνατία οδός ΑΕ κ. Αντωνούδη και κατόπιν να επαναξιολογήσουμε την αναγκαιότητα έκτακτου Δημοτικού Συμβουλίου, πρόταση που αποδεχθήκαμε.
Η συνάντηση έγινε την Παρασκευή 9 Ιουνίου στα γραφεία της Εγνατίας στη Θεσσαλονίκη. Οι βουλευτές δεν παρέστησαν λόγω διενέργειας ονομαστικής ψηφοφορίας στη Βουλή, παραβρέθηκε όμως ο κ. Λουκοβίτης (διευθυντής πολιτικού γραφείου κ. Γεωργαντά).
Στην συνάντηση αυτή επισημάναμε μεταξύ άλλων ότι το θέμα των διοδίων δεν είναι καινούργιο. Το 2013 είχαν επισκεφτεί το Δήμο για το θέμα αυτό διαδοχικά, ο Υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Καράογλου , ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Παπαδόπουλος και διάφορα τεχνικά κλιμάκια. Όλοι τότε συμφώνησαν, μετά από επιτόπου επισκέψεις , ότι τα διόδια των Ευζώνων πρέπει να γίνουν ανάμεσα στο κόμβο της Ειδομένης και το Τελωνείο, ώστε να μην δημιουργούν πρόβλημα στις εσωτερικές μετακινήσεις των Δημοτών της Παιονίας.
Από την απόφαση αυτή καταλήξαμε διαμέσου διαβεβαιώσεων και εφησυχασμού στο σημερινό εισπρακτικό έκτρωμα που κρύβει μέσα του ένα σωρό κινδύνους.
Για την επιλογή της θέσης των μετωπικών διοδίων Ευζώνων μας δόθηκε την Παρασκευή η εξής απάντηση την οποία θα αναφέρω παρότι δεν την αποδέχομαι. Ειπώθηκε ότι δεν μπορούσε να επιλεχτεί σημείο πέραν του κόμβου της Ειδομένης διότι μέχρι τον κόμβο είναι τα όρια ευθύνης και ιδιοκτησίας του ΤΑΙΠΕΔ.
Ε και; Στην Ελλάδα που με ένα νόμο σε μια νύχτα μεταφέρουμε χρέη σε τρεις επόμενες γενιές, που υποθηκεύουμε την κρατική περιουσία για 100 χρόνια, που κάνουμε τόσα και τόσα δεν μπορούμε να μεταφέρουμε το όριο ευθύνης του ΤΑΙΠΕΔ μερικά μέτρα προκειμένου να φτιάξουμε κάτι λειτουργικό και στο οποίο κανείς σώφρων άνθρωπος δεν θα είχε αντίρρηση;
Από την ώρα λοιπόν, κακώς κατά την άποψη μας, που τα διόδια κατασκευάζονται στο σημείο αυτό, προκύπτουν μια σειρά από προβλήματα.
Ο Δήμαρχος προκειμένου να μην χρησιμοποιούν τα φορτηγά τη Μ. Αλεξάνδρου και τα χωριά του Βόρειου τομέα του Δήμου, ζητά να μπουν πλευρικά διόδια στους Ευζώνους.
Αρκεί αυτό από μόνο του, να αποτρέψει την κυκλοφορία των φορτηγών; Μάλλον όχι. Μήπως χρειάζεται και απαγόρευση διέλευσης βαρέων οχημάτων; Αν ναι, πότε θα ξεκινήσει ; Τι αποφάσεις και πόσος χρόνος χρειάζεται; Πως αυτό θα επηρεάσει τα φορτηγά που εξυπηρετούν τις τοπικές επιχειρήσεις;
Οι δημότες θα πληρώνουν στα τοπικά διόδια; Αν όχι , με ποιο τρόπο θα απαλλάσσονται; Με κάρτα μόνιμου κατοίκου ή πως αλλιώς ;
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα πλευρικά διόδια λειτουργούν με αυτόματες μηχανές είσπραξης.
Από άποψη νομιμότητας η λειτουργία των μετωπικών διοδίων Ευζώνων είναι καλυμμένη;
Μήπως τα δένδρα που χωρίζουν τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας θα βαπτιστούν διαχωριστικά στηθαία ασφαλείας; Τα διόδια θα λειτουργήσουν πριν γίνουν οι απαραίτητες επισκευές και παρεμβάσεις στο δρόμο;
Δυστυχώς, χωρίς οργάνωση, χωρίς προνοητικότητα ,μια λανθασμένη απόφαση θα δημιουργήσει ένα σωρό προβλήματα.
Σε σχέση δε με την ανεξήγητη, αδικαιολόγητη και απάνθρωπη απόφαση των πλευρικών διοδίων του κόμβου Πολυκάστρου το σχόλιο και η θέση μας είναι μονολεκτική.
Όχι!
Τα επικίνδυνα σπορ είναι προαιρετικά.
Ο δρόμος που έγινε το 1970 χρειάζεται εκσυγχρονισμό, διαπλάτυνση , δύο λωρίδες σε κάθε κατεύθυνση, διαχωριστικά στηθαί , σήμανση και νέο οδόστρωμα.
Στατιστικά σήμερα είναι ο πιο επικίνδυνος εθνικός δρόμος της Ελλάδος.
Στο δρόμο Πολυκάστρου – Χαλάστρας, όπως είναι σήμερα, διόδια δεν μπορούν να μπουν.
Αν νομίζουν ότι πρέπει οπωσδήποτε να πληρώνουμε κάτι, μπορούν να μας επιβάλουν τέλος κοιμητηρίων.
Αυτά που ανακοινώθηκαν, αν εφαρμοστούν ως έχουν, τότε όλοι εμείς οι κάτοικοι της Παιονίας θα υποστούμε ακόμα ένα μεγάλο πλήγμα.
Το θέμα θα έχει συνέχεια.
Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση και νηφάλια να επιλέξουμε με ποιο τρόπο θα αντιδράσουμε όλοι μαζί.
Η εκτίμηση μας πάντως είναι, ότι ο μόνος τρόπος αποτελεσματικής αντίδρασης θα είναι η άμεση προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Η συνάντηση έγινε την Παρασκευή 9 Ιουνίου στα γραφεία της Εγνατίας στη Θεσσαλονίκη. Οι βουλευτές δεν παρέστησαν λόγω διενέργειας ονομαστικής ψηφοφορίας στη Βουλή, παραβρέθηκε όμως ο κ. Λουκοβίτης (διευθυντής πολιτικού γραφείου κ. Γεωργαντά).
Στην συνάντηση αυτή επισημάναμε μεταξύ άλλων ότι το θέμα των διοδίων δεν είναι καινούργιο. Το 2013 είχαν επισκεφτεί το Δήμο για το θέμα αυτό διαδοχικά, ο Υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Καράογλου , ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Παπαδόπουλος και διάφορα τεχνικά κλιμάκια. Όλοι τότε συμφώνησαν, μετά από επιτόπου επισκέψεις , ότι τα διόδια των Ευζώνων πρέπει να γίνουν ανάμεσα στο κόμβο της Ειδομένης και το Τελωνείο, ώστε να μην δημιουργούν πρόβλημα στις εσωτερικές μετακινήσεις των Δημοτών της Παιονίας.
Από την απόφαση αυτή καταλήξαμε διαμέσου διαβεβαιώσεων και εφησυχασμού στο σημερινό εισπρακτικό έκτρωμα που κρύβει μέσα του ένα σωρό κινδύνους.
Για την επιλογή της θέσης των μετωπικών διοδίων Ευζώνων μας δόθηκε την Παρασκευή η εξής απάντηση την οποία θα αναφέρω παρότι δεν την αποδέχομαι. Ειπώθηκε ότι δεν μπορούσε να επιλεχτεί σημείο πέραν του κόμβου της Ειδομένης διότι μέχρι τον κόμβο είναι τα όρια ευθύνης και ιδιοκτησίας του ΤΑΙΠΕΔ.
Ε και; Στην Ελλάδα που με ένα νόμο σε μια νύχτα μεταφέρουμε χρέη σε τρεις επόμενες γενιές, που υποθηκεύουμε την κρατική περιουσία για 100 χρόνια, που κάνουμε τόσα και τόσα δεν μπορούμε να μεταφέρουμε το όριο ευθύνης του ΤΑΙΠΕΔ μερικά μέτρα προκειμένου να φτιάξουμε κάτι λειτουργικό και στο οποίο κανείς σώφρων άνθρωπος δεν θα είχε αντίρρηση;
Από την ώρα λοιπόν, κακώς κατά την άποψη μας, που τα διόδια κατασκευάζονται στο σημείο αυτό, προκύπτουν μια σειρά από προβλήματα.
Ο Δήμαρχος προκειμένου να μην χρησιμοποιούν τα φορτηγά τη Μ. Αλεξάνδρου και τα χωριά του Βόρειου τομέα του Δήμου, ζητά να μπουν πλευρικά διόδια στους Ευζώνους.
Αρκεί αυτό από μόνο του, να αποτρέψει την κυκλοφορία των φορτηγών; Μάλλον όχι. Μήπως χρειάζεται και απαγόρευση διέλευσης βαρέων οχημάτων; Αν ναι, πότε θα ξεκινήσει ; Τι αποφάσεις και πόσος χρόνος χρειάζεται; Πως αυτό θα επηρεάσει τα φορτηγά που εξυπηρετούν τις τοπικές επιχειρήσεις;
Οι δημότες θα πληρώνουν στα τοπικά διόδια; Αν όχι , με ποιο τρόπο θα απαλλάσσονται; Με κάρτα μόνιμου κατοίκου ή πως αλλιώς ;
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα πλευρικά διόδια λειτουργούν με αυτόματες μηχανές είσπραξης.
Από άποψη νομιμότητας η λειτουργία των μετωπικών διοδίων Ευζώνων είναι καλυμμένη;
Μήπως τα δένδρα που χωρίζουν τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας θα βαπτιστούν διαχωριστικά στηθαία ασφαλείας; Τα διόδια θα λειτουργήσουν πριν γίνουν οι απαραίτητες επισκευές και παρεμβάσεις στο δρόμο;
Δυστυχώς, χωρίς οργάνωση, χωρίς προνοητικότητα ,μια λανθασμένη απόφαση θα δημιουργήσει ένα σωρό προβλήματα.
Σε σχέση δε με την ανεξήγητη, αδικαιολόγητη και απάνθρωπη απόφαση των πλευρικών διοδίων του κόμβου Πολυκάστρου το σχόλιο και η θέση μας είναι μονολεκτική.
Όχι!
Τα επικίνδυνα σπορ είναι προαιρετικά.
Ο δρόμος που έγινε το 1970 χρειάζεται εκσυγχρονισμό, διαπλάτυνση , δύο λωρίδες σε κάθε κατεύθυνση, διαχωριστικά στηθαί , σήμανση και νέο οδόστρωμα.
Στατιστικά σήμερα είναι ο πιο επικίνδυνος εθνικός δρόμος της Ελλάδος.
Στο δρόμο Πολυκάστρου – Χαλάστρας, όπως είναι σήμερα, διόδια δεν μπορούν να μπουν.
Αν νομίζουν ότι πρέπει οπωσδήποτε να πληρώνουμε κάτι, μπορούν να μας επιβάλουν τέλος κοιμητηρίων.
Αυτά που ανακοινώθηκαν, αν εφαρμοστούν ως έχουν, τότε όλοι εμείς οι κάτοικοι της Παιονίας θα υποστούμε ακόμα ένα μεγάλο πλήγμα.
Το θέμα θα έχει συνέχεια.
Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση και νηφάλια να επιλέξουμε με ποιο τρόπο θα αντιδράσουμε όλοι μαζί.
Η εκτίμηση μας πάντως είναι, ότι ο μόνος τρόπος αποτελεσματικής αντίδρασης θα είναι η άμεση προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.