Υπογράφει ο Νίκος Τατίδης
Πολιτευτής ΑΝ.ΕΛ. νομού Κιλκίς
Η σύνδεση του Κιλκίς με Θεσσαλονίκη μέσω προαστιακού είναι αίτημα των πολιτών του Κιλκίς εδώ και πολλά χρόνια. Το αίτημα αυτό, όπως και πολλά άλλα σκοντάφτει σε συμφέροντα άλλων ομίλων, όπως ΚΤΕΛ κ.λπ. είτε στην γραφειοκρατία.
Τώρα που δρομολογείται η ανάπτυξη του κράτους, η αναβάθμιση του λιμανιού Θεσσαλονίκης, η αναβάθμιση του Ο.Σ.Ε, είναι μία ευκαιρία να ενταχθεί στα νέα αναπτυξιακά προγράμματα, ΕΣΠΑ, η σύνδεση του Κιλκίς με Θεσσαλονίκη μέσω προαστιακού. Υπάρχει σιδηροδρομική γραμμή, η παλιά γραμμή, που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει σε ένα μέρος για την εκτέλεση του έργου αυτού.
Η σύνδεση αυτή θα μπορεί να γίνει με γραμμή που θα ξεκινάει από Θεσσαλονίκη, θα εξυπηρετεί:
Α) Την πόλη του Κιλκίς όπου υπάρχουν οι σχολές Α.Τ.Ε.Ι. και θα εξυπηρετεί τους φοιτητές που κινούνται από Κιλκίς προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Τους πολίτες που κατευθύνονται προς τις δύο πόλεις για διάφορους λόγους, εργασίας, εμπορικούς, ψυχαγωγικούς κ.λπ.
Β) Την βιομηχανική περιοχή ΒΙ.ΠΕ.Κ όπου υπάρχουν εργαζόμενοι, τώρα περίπου 500 από την Θεσσαλονίκη, με την αναβάθμιση του λιμανιού ελπίζουμε σε ανάπτυξη της βιομηχανικής περιοχής, οπότε η κινητικότητα ανθρώπων και προϊόντων θα είναι πολύ μεγάλη.
Γ) Θα τερματίζει στην περιοχή της λίμνης Δοϊράνης που απέχει λίγα χιλιόμετρα από την βιομηχανική περιοχή Κιλκίς, θέση Σταυροχώρι, και θα δώσει την τουριστική ανάπτυξη της λίμνης Δοϊράνης. Υπάρχουν και αντίστοιχες προτάσεις με τα διάφορα διαβαλκανικά προγράμματα ανάπτυξης της περιοχής της λίμνης Δοϊράνης.
Η σύνδεση αυτή θα μπορεί να γίνει με γραμμή που θα ξεκινάει από Θεσσαλονίκη, θα εξυπηρετεί:
Α) Την πόλη του Κιλκίς όπου υπάρχουν οι σχολές Α.Τ.Ε.Ι. και θα εξυπηρετεί τους φοιτητές που κινούνται από Κιλκίς προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Τους πολίτες που κατευθύνονται προς τις δύο πόλεις για διάφορους λόγους, εργασίας, εμπορικούς, ψυχαγωγικούς κ.λπ.
Β) Την βιομηχανική περιοχή ΒΙ.ΠΕ.Κ όπου υπάρχουν εργαζόμενοι, τώρα περίπου 500 από την Θεσσαλονίκη, με την αναβάθμιση του λιμανιού ελπίζουμε σε ανάπτυξη της βιομηχανικής περιοχής, οπότε η κινητικότητα ανθρώπων και προϊόντων θα είναι πολύ μεγάλη.
Γ) Θα τερματίζει στην περιοχή της λίμνης Δοϊράνης που απέχει λίγα χιλιόμετρα από την βιομηχανική περιοχή Κιλκίς, θέση Σταυροχώρι, και θα δώσει την τουριστική ανάπτυξη της λίμνης Δοϊράνης. Υπάρχουν και αντίστοιχες προτάσεις με τα διάφορα διαβαλκανικά προγράμματα ανάπτυξης της περιοχής της λίμνης Δοϊράνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.