Δελτίο τύπου 5ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς
Με αφορμή την επερχόμενη επέτειο της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, την Δευτέρα 15-5-2017 η φιλόλογος κα Κική Πασχαλίδου ήρθε καλεσμένη στο σχολείο μας και μίλησε στα παιδιά της ΣΤ’ για τη Γενοκτονία των Ποντίων και το ιστορικό της πλαίσιο.
Μετά την παρουσίαση της κας Πασχαλίδου, ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τα παιδιά, που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και είχαν κι αρκετές γνώσεις ήδη για τα γεγονότα της εποχής εκείνης.
Την Παρασκευή 19-5-2017, η Διευθύντρια του σχολείου, κα Αφροδίτη Ντίνου μίλησε στα παιδιά του σχολείου σχετικά με την ημέρα μνήμης και τιμής στα θύματα της αγριότητας των Νεότουρκων και του Κεμάλ Ατατούρκ, σε απλά λόγια ώστε να καταλάβουν τα παιδιά και με αναφορές στη ζωή των Ελλήνων του Πόντου την εποχή εκείνη, τον πολιτισμό τους και τη σφαγή κι εξόντωσή τους, που ακολούθησε.
Την Παρασκευή 19-5-2017, η Διευθύντρια του σχολείου, κα Αφροδίτη Ντίνου μίλησε στα παιδιά του σχολείου σχετικά με την ημέρα μνήμης και τιμής στα θύματα της αγριότητας των Νεότουρκων και του Κεμάλ Ατατούρκ, σε απλά λόγια ώστε να καταλάβουν τα παιδιά και με αναφορές στη ζωή των Ελλήνων του Πόντου την εποχή εκείνη, τον πολιτισμό τους και τη σφαγή κι εξόντωσή τους, που ακολούθησε.
Στη συνέχεια, τα παιδιά της Δ2 έκαναν μια μικρή παρουσίαση της εργασίας τους για το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ, στην ενότητα Νοιάζομαι και Δρω για τον τόπο μου και μας τραγούδησαν τραγούδια του Πόντου. Στη συνέχεια οι δάσκαλοι των τμημάτων αφιέρωσαν μια διδακτική ώρα στο θέμα, με τρόπο που επέλεξε ο καθένας (βίντεο, συζήτηση, ανάγνωση και συγγραφή κειμένων κ.α.)
Το απόγευμα της 22ης Μαΐου 2017 οι μαθητές του Δ2 και η δασκάλα τους Παυλίδου Νίκη παρουσίασαν σε γονείς κι εκπαιδευτικούς των σχολείων της πόλης, στην αίθουσα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης την εργασία τους «Υιοθετώ ένα μνημείο – Το μνημείο της Γενοκτονίας των Ποντίων», για το πρόγραμμα που υλοποιούμε στο σχολείο μας ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ.
Η Διευθύντρια του σχολείου κα Αφροδίτη Ντίνου, έκανε μια σύντομη εισήγηση παρουσιάζοντας το πρόγραμμα ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ, την προέλευση, τη μεθοδολογία και τους σκοπούς του.
Η δασκάλα της τάξης κα Παυλίδου Νίκη ενημέρωσε το ακροατήριο για τη μεθοδολογία και τις δραστηριότητες που έγιναν και τα παιδιά παρουσίασαν την εργασία τους για την ιστορία του μνημείου, αλλά και τα ιστορικά γεγονότα, στα οποία είναι αφιερωμένο το μνημείο, μέσα από κείμενα, τραγούδια κι ένα δρώμενο για την Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού.
Η συγκίνηση ήταν φανερή και διάχυτη στο χώρο και το χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων αποζημίωσε τα παιδιά για την προσπάθειά τους.
Το απόγευμα της 22ης Μαΐου 2017 οι μαθητές του Δ2 και η δασκάλα τους Παυλίδου Νίκη παρουσίασαν σε γονείς κι εκπαιδευτικούς των σχολείων της πόλης, στην αίθουσα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης την εργασία τους «Υιοθετώ ένα μνημείο – Το μνημείο της Γενοκτονίας των Ποντίων», για το πρόγραμμα που υλοποιούμε στο σχολείο μας ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ.
Η Διευθύντρια του σχολείου κα Αφροδίτη Ντίνου, έκανε μια σύντομη εισήγηση παρουσιάζοντας το πρόγραμμα ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ, την προέλευση, τη μεθοδολογία και τους σκοπούς του.
Η δασκάλα της τάξης κα Παυλίδου Νίκη ενημέρωσε το ακροατήριο για τη μεθοδολογία και τις δραστηριότητες που έγιναν και τα παιδιά παρουσίασαν την εργασία τους για την ιστορία του μνημείου, αλλά και τα ιστορικά γεγονότα, στα οποία είναι αφιερωμένο το μνημείο, μέσα από κείμενα, τραγούδια κι ένα δρώμενο για την Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού.
Η συγκίνηση ήταν φανερή και διάχυτη στο χώρο και το χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων αποζημίωσε τα παιδιά για την προσπάθειά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.