Ανακοίνωση ΝΟ.Δ.Ε.
Νέας Δημοκρατίας νομού Κιλκίς
Η νέα σχολική χρονιά αρχίζει με τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αφού εξαπάτησε όλους τους εμπλεκόμενους στο χώρο της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και κηδεμόνες), επιχειρεί με λογιστικές αλχημείες να παρουσιάσει μία πλασματική εικόνα για τη Δημόσια Εκπαίδευση.
Είναι προφανές ότι η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινούσε με χιλιάδες κενά στην Εκπαίδευση. Ο Υπουργός Παιδείας είχε υποσχεθεί την πρόσληψη 20.000 μονίμων εκπαιδευτικών εντός τριετίας. Αντί αυτού είχαμε για άλλη μία φορά μηδενικούς διορισμούς. Προκειμένου να αντιμετωπίσει τα τεράστια κενά και την τραγική έλλειψη πιστώσεων, ο Υπουργός Παιδείας προχώρησε σε μία σειρά αντιεκπαιδευτικών μέτρων, που δίνουν τη χαριστική βολή στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα:
• προχώρησε στη μείωση του ωρολογίου προγράμματος, στον έμμεσο διαχωρισμό των μαθημάτων σε κύρια και δευτερεύοντα χωρίς καμία επιστημονική και εκπαιδευτική τεκμηρίωση, έκανε πιο ελαστικές τις προϋποθέσεις προαγωγής, εισήγαγε με προχειρότητα την «Τρίτη Ανάθεση» και χωρίς διάλογο με τις επιστημονικές ενώσεις και μετέτρεψε το σχολείο σε ένα parking μαθητών στα Γυμνάσια.
• έπληξε την Τεχνική Εκπαίδευση με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα δημιουργώντας τεχνητές υπεραριθμίες, ενώ προβλήματα προέκυψαν από την έλλειψη βιβλίων στα Επαγγελματικά Λύκεια (όπου στάλθηκαν μόνο αυτά της γενικής παιδείας) και σε πολλά Γενικά Λύκεια. Επιπλέον, για μια ακόμα χρονιά στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων, οι μαθητές δεν θα πάρουν εργαστηριακούς οδηγούς και τετράδια εργαστηριακών οδηγών.
• επιχειρεί μέσω των Περιφερειακών Διευθυντών να ενεργοποιήσει τις υποχρεωτικές μετακινήσεις εντός της περιφέρειας.
• απέρριψε αδικαιολόγητα αιτήσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών που επικαλούνταν σοβαρότατους λόγους.
• απαξιώνει τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές απαιτήσεις στην Ειδική Αγωγή.
• διατυμπανίζει την πρόσληψη αναπληρωτών, εκεί που απαιτούνται μόνιμοι διορισμοί.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου επιμένει να παρουσιάζει μία πλασματική ομαλότητα στη Δημόσια Εκπαίδευση, αδιαφορώντας για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που πρέπει να υπάρχουν. Κάνει ένα καθαρά επικοινωνιακό παιχνίδι, χωρίς να λαμβάνει υπόψη της τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Η Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας Κιλκίς πίστευε πάντοτε σε ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Σχολείο, το οποίο θα προσέφερε μία ποιοτική εκπαίδευση σε όλους τους Έλληνες, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στην πραγματικότητα, με την πολιτική της, υποβαθμίζει το Δημόσιο σχολείο.
Είναι προφανές ότι η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινούσε με χιλιάδες κενά στην Εκπαίδευση. Ο Υπουργός Παιδείας είχε υποσχεθεί την πρόσληψη 20.000 μονίμων εκπαιδευτικών εντός τριετίας. Αντί αυτού είχαμε για άλλη μία φορά μηδενικούς διορισμούς. Προκειμένου να αντιμετωπίσει τα τεράστια κενά και την τραγική έλλειψη πιστώσεων, ο Υπουργός Παιδείας προχώρησε σε μία σειρά αντιεκπαιδευτικών μέτρων, που δίνουν τη χαριστική βολή στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα:
• προχώρησε στη μείωση του ωρολογίου προγράμματος, στον έμμεσο διαχωρισμό των μαθημάτων σε κύρια και δευτερεύοντα χωρίς καμία επιστημονική και εκπαιδευτική τεκμηρίωση, έκανε πιο ελαστικές τις προϋποθέσεις προαγωγής, εισήγαγε με προχειρότητα την «Τρίτη Ανάθεση» και χωρίς διάλογο με τις επιστημονικές ενώσεις και μετέτρεψε το σχολείο σε ένα parking μαθητών στα Γυμνάσια.
• έπληξε την Τεχνική Εκπαίδευση με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα δημιουργώντας τεχνητές υπεραριθμίες, ενώ προβλήματα προέκυψαν από την έλλειψη βιβλίων στα Επαγγελματικά Λύκεια (όπου στάλθηκαν μόνο αυτά της γενικής παιδείας) και σε πολλά Γενικά Λύκεια. Επιπλέον, για μια ακόμα χρονιά στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων, οι μαθητές δεν θα πάρουν εργαστηριακούς οδηγούς και τετράδια εργαστηριακών οδηγών.
• επιχειρεί μέσω των Περιφερειακών Διευθυντών να ενεργοποιήσει τις υποχρεωτικές μετακινήσεις εντός της περιφέρειας.
• απέρριψε αδικαιολόγητα αιτήσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών που επικαλούνταν σοβαρότατους λόγους.
• απαξιώνει τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές απαιτήσεις στην Ειδική Αγωγή.
• διατυμπανίζει την πρόσληψη αναπληρωτών, εκεί που απαιτούνται μόνιμοι διορισμοί.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου επιμένει να παρουσιάζει μία πλασματική ομαλότητα στη Δημόσια Εκπαίδευση, αδιαφορώντας για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που πρέπει να υπάρχουν. Κάνει ένα καθαρά επικοινωνιακό παιχνίδι, χωρίς να λαμβάνει υπόψη της τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Η Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας Κιλκίς πίστευε πάντοτε σε ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Σχολείο, το οποίο θα προσέφερε μία ποιοτική εκπαίδευση σε όλους τους Έλληνες, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στην πραγματικότητα, με την πολιτική της, υποβαθμίζει το Δημόσιο σχολείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.