Ανακοίνωση Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς
"Συνάδελφοι,
Με υπόμνημά της προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία Α. Λιάκο η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε., κατέθεσε τις επισημάνσεις της επί του πορίσματος της επιτροπής. Έτσι αφού πρώτα νομιμοποίησε τις διαδικασίες ενός προσχηματικού διαλόγου με τη συμμετοχή της σε αυτόν, τώρα νομιμοποιεί με την «κατάθεση των επισημάνσεων της» και ένα πόρισμα που κάτω από άλλες συνθήκες και με άλλη κυβέρνηση, θα θεωρείτο casus belli για το εκπαιδευτικό κίνημα.
Κι όμως…
Στο τέλος του υπομνήματός της η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. εντοπίζει και « επιμέρους θετικές προτάσεις της Επιτροπής», ενώ αγνοεί τα σημεία του πορίσματος της επιτροπής Λιάκου που μεταξύ άλλων προτείνει:
· «δημιουργία λιγότερων αλλά πολυπληθέστερων Λυκείων, μερικά από τα οποία θα προέλθουν από συγχωνεύσεις»
· «συγχώνευση γειτονικών λυκείων σε μεγαλύτερες μονάδες»
· τιμωρητική αξιολόγηση των καθηγητών με βάση την γραπτή επίδοση των μαθητών τους
· τουλάχιστον 20 μαθητές για τη συγκρότηση τμήματος.
Ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών από θέση αρχής είμαστε υπέρ του διαλόγου για την Παιδεία και την Εκπαίδευση. Πιστεύουμε ότι άμεσα πρέπει να ξεκινήσει ένας εκτενής, ειλικρινής, ουσιαστικός διάλογος για την Παιδεία. Το καθ' ύλην αρμόδιο, θεσμοθετημένο, όργανο λαϊκής βάσης για έναν τέτοιο διάλογο είναι το Ε.ΣΥ.Π.. Στο Ε.ΣΥ.Π. οφείλει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να καταθέσει τις θέσεις του κλάδου.
"Συνάδελφοι,
Με υπόμνημά της προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία Α. Λιάκο η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε., κατέθεσε τις επισημάνσεις της επί του πορίσματος της επιτροπής. Έτσι αφού πρώτα νομιμοποίησε τις διαδικασίες ενός προσχηματικού διαλόγου με τη συμμετοχή της σε αυτόν, τώρα νομιμοποιεί με την «κατάθεση των επισημάνσεων της» και ένα πόρισμα που κάτω από άλλες συνθήκες και με άλλη κυβέρνηση, θα θεωρείτο casus belli για το εκπαιδευτικό κίνημα.
Κι όμως…
Στο τέλος του υπομνήματός της η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. εντοπίζει και « επιμέρους θετικές προτάσεις της Επιτροπής», ενώ αγνοεί τα σημεία του πορίσματος της επιτροπής Λιάκου που μεταξύ άλλων προτείνει:
· «δημιουργία λιγότερων αλλά πολυπληθέστερων Λυκείων, μερικά από τα οποία θα προέλθουν από συγχωνεύσεις»
· «συγχώνευση γειτονικών λυκείων σε μεγαλύτερες μονάδες»
· τιμωρητική αξιολόγηση των καθηγητών με βάση την γραπτή επίδοση των μαθητών τους
· τουλάχιστον 20 μαθητές για τη συγκρότηση τμήματος.
Ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών από θέση αρχής είμαστε υπέρ του διαλόγου για την Παιδεία και την Εκπαίδευση. Πιστεύουμε ότι άμεσα πρέπει να ξεκινήσει ένας εκτενής, ειλικρινής, ουσιαστικός διάλογος για την Παιδεία. Το καθ' ύλην αρμόδιο, θεσμοθετημένο, όργανο λαϊκής βάσης για έναν τέτοιο διάλογο είναι το Ε.ΣΥ.Π.. Στο Ε.ΣΥ.Π. οφείλει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να καταθέσει τις θέσεις του κλάδου.
Στόχος αυτού του διαλόγου πρέπει να είναι η συγκρότηση ενός μακρόπνοου σχεδίου που θα έχει την μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση των κοινωνικών φορέων και κυρίως του εκπαιδευτικού κόσμου. Να αναβαθμίζει συνολικά τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία από την προσχολική αγωγή ως την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Να δίνει λύσεις στα χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών."
http://pek-de.blogspot.gr • pek.dekp@gmail.com
http://pek-de.blogspot.gr • pek.dekp@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.