Την ερχόμενη Δευτέρα (16/6) θα πραγματοποιηθεί η κηδεία του Άρη Σταθάκη στο Α'Νεκροταφείο (Ιερός ναός Αγίων Θεοδώρων). Αντί στεφάνων η οικογένεια του εκλιπόντος παρακαλεί τα χρήματα να κατατεθούν στο σύλλογο το «Χαμόγελο του Παιδιού». Στο μεταξύ, η οικογένεια του εκλιπόντος παρουσίασε το βιογραφικό του που έχει ως εξής:
2008 ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ «για την προσφορά του στην οδική ασφάλεια»
1992 ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ «Για την προσφορά του στην κοινωνία»
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΑΘΗΝΑΣ (3/2004-8/2007 και 9/2007-9/2009)
Εξελέγη βουλευτής χωρίς προεκλογικές ομιλίες και συγκεντρώσεις, χωρίς αφίσες, πανό, και φωτογραφίες. Δεν είχε πολιτικό γραφείο. Δεν είχε οδηγό. Δεν είχε αστυνομικούς-σωματοφύλακες (ζήτησε να πάνε σε αστυνομικά τμήματα για να προστατεύουν τους πολίτες). Άφησε στο γκαράζ της Βουλής το βουλευτικό αυτοκίνητο που δικαιούτο και κυκλοφορούσε με δικό του υβριδικό. Δεν έκανε ποτέ κομματικές ομιλίες και αντιπαραθέσεις του στιλ «εμείς» και «εσείς».
ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 2007, 2009
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 2008-2009
ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΥΛΗΣ
Η Επιτροπή δημιουργήθηκε μετά από δικές του πιέσεις και, στο διάστημα που ήταν πρόεδρος δεν δίσταζε να επικρίνει δημόσια τις λανθασμένες αποφάσεις όλων των υπουργών.
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΗ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ
Να δημιουργηθεί διακομματική επιτροπή οδικής ασφάλειας. Να αποκτήσουν όλοι οι βουλευτές μικρά υβριδικά και όχι πανάκριβα αυτοκίνητα.
ΖΗΤΗΣΕ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ
Να δημιουργηθεί ειδικός φορέας οδικής ασφάλειας. Να αρχίσουν θεωρητικά μαθήματα αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας στη Β’ Λυκείου. Να δίνεται δωρεάν ένα κράνος, σε όλους όσοι παίρνουν δίπλωμα μοτοσικλέτας. Να αρχίσουν μαθήματα Α’ βοηθειών σε νέους και παλιούς οδηγούς. Να αλλάξει ριζικά το σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Να γίνει εξορθολογισμός των ορίων ταχύτητας. Να κρίνονται οι προαγωγές των διοικητών της Τροχαίας από το ουσιαστικό έργο τους και όχι από τον αριθμό των κλήσεων. Να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Να φύγουν από τους δρόμους οι παράνομες και επικίνδυνες πινακίδες. Να δοθεί προσωρινά ένα μέρος από το αεροδρόμιο του Ελληνικού για αγώνες ντράγκστερ (400 μ. σε ευθεία), ώστε να εκτονώνονται εκεί οι νέοι και να σταματήσουν οι επικίνδυνες κόντρες στους δρόμους. Να ενημερωθούν οι δικαστές στα θέματα νέας τεχνολογιας κ.ά.
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ
Όταν εισηγήθηκε το θέμα της οδικής ασφάλειας τον χειροκρότησαν όλες οι πτέρυγες της Βουλής και (επειδή αυτό έγινε για πρώτη φορά), ο πρόεδρος του Κοινοβουλίου ζήτησε να γραφτεί στα πρακτικά.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 2005
Παραιτήθηκε το 2008 «γιατί δεν γινόταν τίποτα από αυτά που ήθελε να κάνει», αλλά και επειδή δεν ορίσθηκαν ποτέ μέλη στην Επιτροπή (προφανώς για να μη λειτουργήσει), επειδή δεν συμφωνούσε με το μπέρδεμα αρμοδιοτήτων των δήθεν συναρμόδιων υπουργείων και επειδή δεν έγινε ποτέ ο φορέας οδικής ασφάλειας που είχε ζητήσει.
ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΚ
Ζήτησε να γίνουν πιο αυστηρά τα πρόστιμα για παραβάσεις που σκοτώνουν και να μειωθούν τα πρόστιμα για πολλές τελείως τυπικές παραβάσεις.
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (1998 και 2002)
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 1997 και 2002
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔHMOY ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Το 2003 έφερε (δωρεάν) στην Ελλάδα, το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής/οδικής ασφάλειας που δίδασκαν 13 ευρωπαϊκές χώρες, το έδωσε στα 171 δημοτικά σχολεία του Δήμου Αθηναίων και οργάνωσε σεμινάρια για τους δασκάλους που είχαν δείξει ενδιαφέρον.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ως πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής ασφάλειας του Δ.Α. μελέτησε τις συνθήκες μετάβασης και επιστροφής των μαθητών στα σχολεία, υπέδειξε τις απαραίτητες αλλαγές για την ασφαλή κίνησή τους και τύπωσε φυλλάδια με συμβουλές για γονείς.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥΣ
Για ενημέρωση σε θέματα νέας τεχνολογίας (10-11/6/2003 στο Δημαρχείο Αθηναίων).
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΣΚΙΑΧΤΡΑ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Τις ημέρες των μεγάλων εξόδων από την Αθήνα, έβαζε σε ειδικά βάθρα τρακαρισμένα αυτοκίνητα με μηνύματα για την οδική ασφάλεια και ευαισθητοποίησε όλους τους οδηγούς.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Απομάκρυνε από τους δρόμους χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η εικόνα της πόλης και να ελευθερωθούν αντίστοιχες θέσεις στάθμευσης.
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 2001-2002
ΜΕΛΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ 2012-Σήμερα
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Περίπου 1.000 εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ, μετά το βραδινό δελτίο ειδήσεων, με τίτλο «60 δευτερόλεπτα με τον Άρη Σταθάκη».
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Περίπου 400 ωριαίες εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ, με βασικό στόχο την οδική ασφάλεια και τίτλο «Από τη θέση του οδηγού».
ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1
ΕΡΤ: 1987-1990. ΑΝΤΕΝΝΑ: 1992-1993.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Περίπου 700 εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ με βασικό στόχο την οδική ασφάλεια και τίτλο «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη», 1990-2004.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ
1984-1989 Ανταποκριτής ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
«Απογευματινή»: Αρθρογράφος 1987-1988.
«Απογευματινή»: Συντάκτης εξωτερικών ειδήσεων 1975-1988.
«Νέα Πολιτεία»: Συντάκτης αυτοκινήτου 1968-1971.
«Απογευματινή»: Συντάκτης αυτοκινήτου 1970-1972 & 1975-1990.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
Διευθυντής-Αρθρογράφος: «Πίστες & Δρόμοι», «Car & Driver» «Νέα της ΕΛΠΑ». Συντάκτης: «4 Τροχοί», «Αuto-Εξπρές» κ.α.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1993-1998
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ 1990-1992
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΟΔΗΓΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
(1975-1977 και 1980-1984)
ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1968-1984
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Εμπνευστής και οργανωτής σειράς αγώνων με χειροποίητα αυτοκίνητα που έφτιαξαν ομάδες φοιτητών, μαθητών, προσκόπων, αλλά και ολόκληρες οικογένειες.
2008 ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ «για την προσφορά του στην οδική ασφάλεια»
1992 ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ «Για την προσφορά του στην κοινωνία»
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΑΘΗΝΑΣ (3/2004-8/2007 και 9/2007-9/2009)
Εξελέγη βουλευτής χωρίς προεκλογικές ομιλίες και συγκεντρώσεις, χωρίς αφίσες, πανό, και φωτογραφίες. Δεν είχε πολιτικό γραφείο. Δεν είχε οδηγό. Δεν είχε αστυνομικούς-σωματοφύλακες (ζήτησε να πάνε σε αστυνομικά τμήματα για να προστατεύουν τους πολίτες). Άφησε στο γκαράζ της Βουλής το βουλευτικό αυτοκίνητο που δικαιούτο και κυκλοφορούσε με δικό του υβριδικό. Δεν έκανε ποτέ κομματικές ομιλίες και αντιπαραθέσεις του στιλ «εμείς» και «εσείς».
ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 2007, 2009
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 2008-2009
ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΥΛΗΣ
Η Επιτροπή δημιουργήθηκε μετά από δικές του πιέσεις και, στο διάστημα που ήταν πρόεδρος δεν δίσταζε να επικρίνει δημόσια τις λανθασμένες αποφάσεις όλων των υπουργών.
ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΗ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ
Να δημιουργηθεί διακομματική επιτροπή οδικής ασφάλειας. Να αποκτήσουν όλοι οι βουλευτές μικρά υβριδικά και όχι πανάκριβα αυτοκίνητα.
ΖΗΤΗΣΕ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ
Να δημιουργηθεί ειδικός φορέας οδικής ασφάλειας. Να αρχίσουν θεωρητικά μαθήματα αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας στη Β’ Λυκείου. Να δίνεται δωρεάν ένα κράνος, σε όλους όσοι παίρνουν δίπλωμα μοτοσικλέτας. Να αρχίσουν μαθήματα Α’ βοηθειών σε νέους και παλιούς οδηγούς. Να αλλάξει ριζικά το σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Να γίνει εξορθολογισμός των ορίων ταχύτητας. Να κρίνονται οι προαγωγές των διοικητών της Τροχαίας από το ουσιαστικό έργο τους και όχι από τον αριθμό των κλήσεων. Να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Να φύγουν από τους δρόμους οι παράνομες και επικίνδυνες πινακίδες. Να δοθεί προσωρινά ένα μέρος από το αεροδρόμιο του Ελληνικού για αγώνες ντράγκστερ (400 μ. σε ευθεία), ώστε να εκτονώνονται εκεί οι νέοι και να σταματήσουν οι επικίνδυνες κόντρες στους δρόμους. Να ενημερωθούν οι δικαστές στα θέματα νέας τεχνολογιας κ.ά.
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ
Όταν εισηγήθηκε το θέμα της οδικής ασφάλειας τον χειροκρότησαν όλες οι πτέρυγες της Βουλής και (επειδή αυτό έγινε για πρώτη φορά), ο πρόεδρος του Κοινοβουλίου ζήτησε να γραφτεί στα πρακτικά.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 2005
Παραιτήθηκε το 2008 «γιατί δεν γινόταν τίποτα από αυτά που ήθελε να κάνει», αλλά και επειδή δεν ορίσθηκαν ποτέ μέλη στην Επιτροπή (προφανώς για να μη λειτουργήσει), επειδή δεν συμφωνούσε με το μπέρδεμα αρμοδιοτήτων των δήθεν συναρμόδιων υπουργείων και επειδή δεν έγινε ποτέ ο φορέας οδικής ασφάλειας που είχε ζητήσει.
ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΚ
Ζήτησε να γίνουν πιο αυστηρά τα πρόστιμα για παραβάσεις που σκοτώνουν και να μειωθούν τα πρόστιμα για πολλές τελείως τυπικές παραβάσεις.
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (1998 και 2002)
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 1997 και 2002
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔHMOY ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Το 2003 έφερε (δωρεάν) στην Ελλάδα, το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής/οδικής ασφάλειας που δίδασκαν 13 ευρωπαϊκές χώρες, το έδωσε στα 171 δημοτικά σχολεία του Δήμου Αθηναίων και οργάνωσε σεμινάρια για τους δασκάλους που είχαν δείξει ενδιαφέρον.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ως πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής ασφάλειας του Δ.Α. μελέτησε τις συνθήκες μετάβασης και επιστροφής των μαθητών στα σχολεία, υπέδειξε τις απαραίτητες αλλαγές για την ασφαλή κίνησή τους και τύπωσε φυλλάδια με συμβουλές για γονείς.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥΣ
Για ενημέρωση σε θέματα νέας τεχνολογίας (10-11/6/2003 στο Δημαρχείο Αθηναίων).
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΣΚΙΑΧΤΡΑ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Τις ημέρες των μεγάλων εξόδων από την Αθήνα, έβαζε σε ειδικά βάθρα τρακαρισμένα αυτοκίνητα με μηνύματα για την οδική ασφάλεια και ευαισθητοποίησε όλους τους οδηγούς.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Απομάκρυνε από τους δρόμους χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η εικόνα της πόλης και να ελευθερωθούν αντίστοιχες θέσεις στάθμευσης.
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 2001-2002
ΜΕΛΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ 2012-Σήμερα
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Περίπου 1.000 εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ, μετά το βραδινό δελτίο ειδήσεων, με τίτλο «60 δευτερόλεπτα με τον Άρη Σταθάκη».
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Περίπου 400 ωριαίες εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ, με βασικό στόχο την οδική ασφάλεια και τίτλο «Από τη θέση του οδηγού».
ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1
ΕΡΤ: 1987-1990. ΑΝΤΕΝΝΑ: 1992-1993.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Περίπου 700 εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ με βασικό στόχο την οδική ασφάλεια και τίτλο «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη», 1990-2004.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ
1984-1989 Ανταποκριτής ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
«Απογευματινή»: Αρθρογράφος 1987-1988.
«Απογευματινή»: Συντάκτης εξωτερικών ειδήσεων 1975-1988.
«Νέα Πολιτεία»: Συντάκτης αυτοκινήτου 1968-1971.
«Απογευματινή»: Συντάκτης αυτοκινήτου 1970-1972 & 1975-1990.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
Διευθυντής-Αρθρογράφος: «Πίστες & Δρόμοι», «Car & Driver» «Νέα της ΕΛΠΑ». Συντάκτης: «4 Τροχοί», «Αuto-Εξπρές» κ.α.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1993-1998
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ 1990-1992
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΟΔΗΓΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
(1975-1977 και 1980-1984)
ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1968-1984
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Εμπνευστής και οργανωτής σειράς αγώνων με χειροποίητα αυτοκίνητα που έφτιαξαν ομάδες φοιτητών, μαθητών, προσκόπων, αλλά και ολόκληρες οικογένειες.
http://www.newsit.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.