- «Βάλτε αυτή τη συσκευή, σε μια μπρίζα του σπιτιού σας και εξοικονομείστε 40% ηλεκτρικό ρεύμα».
- «Χρησιμοποιείστε αυτή τη συσκευή όζοντος και απολυμάνετε το νερό, τα φρούτα, τα λαχανικά, το κρέας, θεραπεύστε το διαβήτη, την υπέρταση, τις αρθρίτιδες, αποστειρώστε τον αέρα του σπιτιού σας».
- «Χρησιμοποιείστε αυτή τη μπάλα πλυσίματος, χωρίς απορρυπαντικό και έχετε πεντακάθαρα ρούχα»
- «Βάλτε αυτήν την πλακέτα, στο κινητό σας τηλέφωνο και προστατευτείτε, από την ακτινοβολία του»
- «Φορέστε αυτό το ενεργειακό βραχιόλι και αποκτήστε ισορροπία, ενέργεια, δύναμη, υγεία»
Όλα τα παραπάνω αποδείχτηκαν παραπλανητικοί ισχυρισμοί. Η ασφάλεια και η εξοικονόμηση χρημάτων είναι κυρίαρχα κριτήρια, για την επιλογή αγαθών, από τους καταναλωτές. Στην αγορά, όμως, υπάρχουν πολλοί «επιτήδειοι», που πωλούν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Ο εύπιστος καταναλωτής γίνεται, εύκολα, θύμα και αγοράζει «ελπίδα».
Το ΚΕ.Π.ΚΑ., για τις παραπάνω παραπλανητικές πρακτικές, ανέλαβε πρωτοβουλίες. Ζήτησε, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, να ερευνήσει την ορθότητα των ισχυρισμών. Μετά από την επιβεβαίωση, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ότι οι ισχυρισμοί ήταν παραπλανητικοί, εξέδωσε δελτία τύπου, για να σταματήσουν οι καταναλωτές να αγοράζουν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Συνέχισε να πιέζει τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να επιβάλλει κυρώσεις. Όμως, η όλη διαδικασία διαρκεί από μήνες, μέχρι και χρόνια και σε αυτό το διάστημα οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν προϊόντα άχρηστα και να επιδοτούν επιτήδειους επιχειρηματίες.
Για τους λόγους αυτούς, το ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί τους καταναλωτές: «Όπου ακούμε πολλά κεράσια, κρατάμε μικρό καλάθι». Θαύματα δεν υπάρχουν, στην αγορά. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε, σε κανένα, να θησαυρίζει, σε βάρος μας.
Τέλος, επειδή έχουμε δει επιχειρήσεις να αλλάζουν επωνυμία, μετά από κάποιο πρόστιμο και να συνεχίζουν να παραπλανούν τους καταναλωτές, ζητούμε, από την Πολιτεία, να απαγορεύσει, σε επιχειρηματίες, που έχουν παραπλανήσει τους καταναλωτές, να ιδρύουν νέες εταιρίες και επιχειρήσεις.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την εγγραφή μας, ως μέλη, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
- «Χρησιμοποιείστε αυτή τη μπάλα πλυσίματος, χωρίς απορρυπαντικό και έχετε πεντακάθαρα ρούχα»
- «Βάλτε αυτήν την πλακέτα, στο κινητό σας τηλέφωνο και προστατευτείτε, από την ακτινοβολία του»
- «Φορέστε αυτό το ενεργειακό βραχιόλι και αποκτήστε ισορροπία, ενέργεια, δύναμη, υγεία»
Όλα τα παραπάνω αποδείχτηκαν παραπλανητικοί ισχυρισμοί. Η ασφάλεια και η εξοικονόμηση χρημάτων είναι κυρίαρχα κριτήρια, για την επιλογή αγαθών, από τους καταναλωτές. Στην αγορά, όμως, υπάρχουν πολλοί «επιτήδειοι», που πωλούν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Ο εύπιστος καταναλωτής γίνεται, εύκολα, θύμα και αγοράζει «ελπίδα».
Το ΚΕ.Π.ΚΑ., για τις παραπάνω παραπλανητικές πρακτικές, ανέλαβε πρωτοβουλίες. Ζήτησε, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, να ερευνήσει την ορθότητα των ισχυρισμών. Μετά από την επιβεβαίωση, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ότι οι ισχυρισμοί ήταν παραπλανητικοί, εξέδωσε δελτία τύπου, για να σταματήσουν οι καταναλωτές να αγοράζουν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Συνέχισε να πιέζει τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να επιβάλλει κυρώσεις. Όμως, η όλη διαδικασία διαρκεί από μήνες, μέχρι και χρόνια και σε αυτό το διάστημα οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν προϊόντα άχρηστα και να επιδοτούν επιτήδειους επιχειρηματίες.
Για τους λόγους αυτούς, το ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί τους καταναλωτές: «Όπου ακούμε πολλά κεράσια, κρατάμε μικρό καλάθι». Θαύματα δεν υπάρχουν, στην αγορά. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε, σε κανένα, να θησαυρίζει, σε βάρος μας.
Τέλος, επειδή έχουμε δει επιχειρήσεις να αλλάζουν επωνυμία, μετά από κάποιο πρόστιμο και να συνεχίζουν να παραπλανούν τους καταναλωτές, ζητούμε, από την Πολιτεία, να απαγορεύσει, σε επιχειρηματίες, που έχουν παραπλανήσει τους καταναλωτές, να ιδρύουν νέες εταιρίες και επιχειρήσεις.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την εγγραφή μας, ως μέλη, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.