Ένα θερμό καλοκαίρι μεταφορικά και ουσιαστικά βιώνουν φέτος οι Ελληνες καταναλωτές. Η τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το κάθε νοικοκυριό ξεχωριστά ή και κάθε συμπολίτης μας μεμονωμένα λόγω της οικονομικής κρίσης και της επαναλαμβανόμενης λιτότητας (είτε εντός είτε εκτός μνημονίου) δεν έχει τελειωμό και δυστυχώς μέρα με τη μέρα συνεχώς διευρύνεται.
Τα χαράτσια της οικονομικής εξαθλίωσης παγιωμένα εδώ και πέντε χρόνια, ιδιαιτέρως δε τώρα εν μέσω της δίνης του μνημονίου (εφοριακά, αλληλεγγύης:τι αστείο και αυτό, ΕΤΑΚ, ΦΠΑ, φως, νερό, τηλέφωνο…) δεν αφήνουν περιθώρια στον έλληνα καταναλωτή - που έτσι και αλλιώς ήταν υπερχρεωμένος – να ασχοληθεί με τις εκπτώσεις που αυτό το διάστημα έχουν αρκετά χαμηλές τιμές.
Γιατί πολύ απλά η μόνη πλέον σκέψη του είναι μόνο η αγορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης διότι κάθε άλλη αγορά προϊόντων (ένδυση, υπόδηση κ.λπ.) αποτελεί σήμερα πολυτέλεια.
Όπως επίσης πολυτέλεια είναι πλέον και οι διακοπές οι οποίες είναι απαραίτητες σ΄ αυτήν την ψυχοπλακωτική περίοδο όμως λόγω της κρίσης που διανύουμε είναι απαγορευτικές μιας και το εισόδημα δεν επαρκεί αφού το τίμημα, για ξενοδοχεία-καταλύματα, διατροφή, τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και καύσιμα, έχει εκτοξευθεί στα ύψη.
Όλα αυτά μαζί συγκεντρωμένα φτιάχνουν το πλέον εκρηκτικό κοκτέιλ οικονομικών μέτρων που δεν γνώρισε ποτέ λαός στο πέρασμα των χρόνων (αλλά το ζει και το νιώθει τρία χρόνια τώρα ο ελληνικός λαός) οδηγώντας τα ελληνικά νοικοκυριά σε απόγνωση και τα χιλιάδες εμπορικά καταστήματα και τους επαγγελματίες σε λουκέτα (και τους εργαζομένους στην ανεργία).
Και μέσα σ΄ όλα αυτά τούτη την στιγμή ορισμένα μόνο πολυεθνικά καταστήματα αγορών μη σκεπτόμενα την κρίση και τον καταναλωτή αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων τους δημιουργώντας ασφαλώς αλγεινή εντύπωση στην κοινή γνώμη. Στα καταστήματα λοιπόν αυτά ο έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να ΄΄γυρίσει΄΄ την πλάτη του προτιμώντας την τοπική αγορά και τα προϊόντα τους που είναι εξίσου εφάμιλλα με τα καταστήματα αυτά.
Τα χαράτσια της οικονομικής εξαθλίωσης παγιωμένα εδώ και πέντε χρόνια, ιδιαιτέρως δε τώρα εν μέσω της δίνης του μνημονίου (εφοριακά, αλληλεγγύης:τι αστείο και αυτό, ΕΤΑΚ, ΦΠΑ, φως, νερό, τηλέφωνο…) δεν αφήνουν περιθώρια στον έλληνα καταναλωτή - που έτσι και αλλιώς ήταν υπερχρεωμένος – να ασχοληθεί με τις εκπτώσεις που αυτό το διάστημα έχουν αρκετά χαμηλές τιμές.
Γιατί πολύ απλά η μόνη πλέον σκέψη του είναι μόνο η αγορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης διότι κάθε άλλη αγορά προϊόντων (ένδυση, υπόδηση κ.λπ.) αποτελεί σήμερα πολυτέλεια.
Όπως επίσης πολυτέλεια είναι πλέον και οι διακοπές οι οποίες είναι απαραίτητες σ΄ αυτήν την ψυχοπλακωτική περίοδο όμως λόγω της κρίσης που διανύουμε είναι απαγορευτικές μιας και το εισόδημα δεν επαρκεί αφού το τίμημα, για ξενοδοχεία-καταλύματα, διατροφή, τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και καύσιμα, έχει εκτοξευθεί στα ύψη.
Όλα αυτά μαζί συγκεντρωμένα φτιάχνουν το πλέον εκρηκτικό κοκτέιλ οικονομικών μέτρων που δεν γνώρισε ποτέ λαός στο πέρασμα των χρόνων (αλλά το ζει και το νιώθει τρία χρόνια τώρα ο ελληνικός λαός) οδηγώντας τα ελληνικά νοικοκυριά σε απόγνωση και τα χιλιάδες εμπορικά καταστήματα και τους επαγγελματίες σε λουκέτα (και τους εργαζομένους στην ανεργία).
Και μέσα σ΄ όλα αυτά τούτη την στιγμή ορισμένα μόνο πολυεθνικά καταστήματα αγορών μη σκεπτόμενα την κρίση και τον καταναλωτή αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων τους δημιουργώντας ασφαλώς αλγεινή εντύπωση στην κοινή γνώμη. Στα καταστήματα λοιπόν αυτά ο έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να ΄΄γυρίσει΄΄ την πλάτη του προτιμώντας την τοπική αγορά και τα προϊόντα τους που είναι εξίσου εφάμιλλα με τα καταστήματα αυτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.