Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Όταν η πολιτική...κάνει post στο facebook

Του Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλου         Δεν πέρασαν παρά μόνο λίγα 24ωρα από την ανακοίνωση των Ανεξάρτητων Ελλήνων του Πάνου Καμμένου από το Facebook.
Ο πρόεδρος του κόμματος διάλεξε αυτόν τον τρόπο για τα αποκαλυπτήρια της παράταξης του επιβεβαιώνοντας με αυτή την κίνηση, πως οι εποχές αλλάξανε και τα social media παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη διάδοση ειδήσεων ή ακόμη και ιδεών. Μάλιστα ο ίδιος χρησιμοποιεί το facebook εδώ και μήνες ως εργαλείο άμεσης επαφής με τον κόσμο.


Αρχίζουν σιγά – σιγά και κάνουν login
Ωστόσο α πλεονεκτήματα του facebook, φαίνεται ότι εκμεταλλεύονται όλο και περισσότεροι πολιτικοί και έτσι φτιάχνουν προφίλ και τα κρατούν ενήμερα στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Αν όμως, κριτήριο της επιτυχίας ενός πολιτικού στο facebook είναι πόσους «φίλους» έχει, τότε μερικοί φαίνεται να τα καταφέρνουν καλύτερα από άλλους.
Ας μετρήσουμε τους ακόλουθους στο facebook των Ελλήνων πολιτικών
Γιώργος Παπανδρέου: 47.007
Πάνος Καμμένος: 46.625
Εύα Καϊλή: 15.135
Αλέξης Τσίπρας: 7.888
Έλενα Ράπτη: 4.861
Αντώνης Σαμαράς: 3.414
Δείτε πόσους φίλους έχουν πέντε πολιτικές προσωπικότητες της Ευρώπης:
Βασίλισσα Ελισάβετ: Ενημερώνοντας το κοινό της για τις εκδηλώσεις του Μπάκιγχαμ, έχει καταφέρει να κερδίσει 331.312 φίλους. Φυσικά για τη βασίλισσα Ελισάβετ, το «like» δε σημαίνει... ψηφοθηρία.
Ντέιβιντ Κάμερον: Οι 118.158 φίλοι του μπορούν να διαβάσουν τα τελευταία νέα της Βρετανικής πολιτικής.
Νικολά Ζαρκοζί: Από τους πλέον δημοφιλείς πολιτικούς στο facebook, αν κρίνει κανείς από τους 400.000φίλους που έχει.
Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Ο «καβαλιέρε» μετράει γύρω στους 300.000 φίλους αν και ο ίδιος δεν δείχνει ιδιαίτερη συμπάθεια για τα νέα κοινωνικά μέσα.
Άνγκελα Μέρκελ: Αν και η Καγκελάριος ανανεώνει συχνά το προφίλ της με νέα και ομιλίες της, δεν έχει καταφέρει να κερδίσει πάνω από 83.416 φίλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.