Ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων, την χορήγηση τροφίμων σε άπορους δημότες του Δήμου Κιλκίς αποφάσισε ομοφώνως το Δημοτικό Συμβούλιο Κιλκίς κατά την συνεδρίασή του την περασμένη Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου. Ειδικότερα, αποφασίστηκε η ενίσχυση ανήμπορων δημοτών με αναγκαία είδη για τη διατροφή τους όπως λάδι, όσπρια, κρέας, ζυμαρικά κ.α.
Η στήριξη όμως της δημοτικής αρχής προς τους αποδεδειγμένα ανήμπορους και έχοντες ανάγκη συμπολίτες μας, όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Κιλκίς κ. Ευάγγελος Μπαλάσκας δεν θα περιοριστεί μόνο κατά την γιορτινή περίοδο που διανύουμε. Αντίθετα, θα δημιουργηθεί μια μόνιμη δομή για την εξυπηρέτησή τους, το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Η εν λόγω δημοτική υπηρεσία θα προμηθεύει τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης σε ωφελούμενους οι οποίοι θα επιλέγονται από τις Κοινωνικές Δομές του Δήμου με βάση κοινωνικοοικονομικά κριτήρια.
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που συνήλθε με 17 θέματα στην ημερήσια διάταξη, ελήφθησαν μεταξύ άλλων και οι ακόλουθες αποφάσεις:
-Η έγκριση κατά πλειοψηφία του Επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης του δήμου 2012-2014. Όπως αναφέρθηκε από τον εισηγητή του θέματος και εξωτερικό σύμβουλο και συντονιστή του έργου κ. Παναγιώτη Κωνσταντινίδη, το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Δήμου Κιλκίς έτσι όπως διαμορφώθηκε έπειτα από την δημόσια διαβούλευση στην οποία τέθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο που λειτουργεί στη βάση μιας δεξαμενής ιδεών και δράσεων και μπορεί να δώσει τις απατούμενες κατευθύνσεις στο σχεδιασμό μιας νέας στρατηγικής τοπικής ανάπτυξης για το δήμο Κιλκίς.
Συν τοις άλλοις, όπως τονίστηκε, κατά την κατάρτισή του επιχειρήθηκε μια σημαντική προσπάθεια καταγραφής των αναγκών των πολιτών και αποτύπωσης των απόψεων των τελευταίων για σειρά θεμάτων που τους απασχολούν (όπως η ταυτότητα του δήμου, η τοπική ανάπτυξη, η ποιότητα ζωής, η κοινωνική πολιτική κ.α.), μέσω της καμπάνιας με τίτλο «Η γνώμη σου μετράει» που χαιρετίστηκε πανελλαδικά ως μια πρωτοποριακή διαδικασία. Υπενθυμίζεται ότι στην εν λόγω καμπάνια είχε ζητηθεί για πρώτη φορά η συμμετοχή όλης της τοπικής κοινωνίας, όλων των πολιτών, αλλά και των φορέων δημόσιων και ιδιωτικών, κοινωνικών και οικονομικών.
-Η έγκριση κατά πλειοψηφία του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου έτους 2012. Στην εισήγησή του για το θέμα ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Δ. Τσαντάκης τόνισε ότι το τεχνικό πρόγραμμα κινείται στο πλαίσιο της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας που επιτάσσει στενότητα, λιτότητα και περιορισμό δαπανών, γεγονός που όπως υπογράμμισε δεν αφήνει περιθώρια για νέα μεγάλα έργα. Πάραυτα, προσέθεσε ότι το τεχνικό πρόγραμμα περιλαμβάνει συνεχιζόμενα έργα και νέα έργα που σχετίζονται με την καθημερινότητα του πολίτη.
-Η απόσυρση – καταστροφή – διαγραφή από το στόλο οχημάτων του Δήμου Κιλκίς. Αναφερόμενος στο θέμα ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Α. Μανουσαρίδης ενημέρωσε το σώμα για την ύπαρξη κάποιων παλιών και ακατάλληλων οχημάτων του δήμου, που ενώ εμφανίζονταν χρεωμένα στο δυναμικό του δήμου, για διάφορους λόγους (παλαιότητας, αχρηστίας, ασύμφορου κόστους επισκευής) δεν χρησιμοποιούνταν τα τελευταία χρόνια. Από αυτά τα οχήματα, 4 έχουν δοθεί ήδη σε εταιρεία Ανακύκλωσης, 4 δεν βρέθηκαν ούτε τα οχήματα ούτε και οι πινακίδες τους και 3 δεν βρέθηκαν, υπάρχουν όμως οι πινακίδες τους. Επιπλέον για τα οχήματα αυτά, η σημερινή δημοτική αρχή καλείται να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας παρελθόντων ετών (για κάποια από το 1986 και για κάποια άλλα από το 1997), συνολικού ύψους 30.000 ευρώ.
Το συμβούλιο αποφάσισε κατά πλειοψηφία την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας παρελθόντων ετών, την παράδοση των πινακίδων τους και στη συνέχεια την παράδοσή τους σε Εταιρεία Ανακύκλωσης ή στον Ο.Δ.Δ.Υ.
Η στήριξη όμως της δημοτικής αρχής προς τους αποδεδειγμένα ανήμπορους και έχοντες ανάγκη συμπολίτες μας, όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Κιλκίς κ. Ευάγγελος Μπαλάσκας δεν θα περιοριστεί μόνο κατά την γιορτινή περίοδο που διανύουμε. Αντίθετα, θα δημιουργηθεί μια μόνιμη δομή για την εξυπηρέτησή τους, το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Η εν λόγω δημοτική υπηρεσία θα προμηθεύει τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης σε ωφελούμενους οι οποίοι θα επιλέγονται από τις Κοινωνικές Δομές του Δήμου με βάση κοινωνικοοικονομικά κριτήρια.
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που συνήλθε με 17 θέματα στην ημερήσια διάταξη, ελήφθησαν μεταξύ άλλων και οι ακόλουθες αποφάσεις:
-Η έγκριση κατά πλειοψηφία του Επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης του δήμου 2012-2014. Όπως αναφέρθηκε από τον εισηγητή του θέματος και εξωτερικό σύμβουλο και συντονιστή του έργου κ. Παναγιώτη Κωνσταντινίδη, το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Δήμου Κιλκίς έτσι όπως διαμορφώθηκε έπειτα από την δημόσια διαβούλευση στην οποία τέθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο που λειτουργεί στη βάση μιας δεξαμενής ιδεών και δράσεων και μπορεί να δώσει τις απατούμενες κατευθύνσεις στο σχεδιασμό μιας νέας στρατηγικής τοπικής ανάπτυξης για το δήμο Κιλκίς.
Συν τοις άλλοις, όπως τονίστηκε, κατά την κατάρτισή του επιχειρήθηκε μια σημαντική προσπάθεια καταγραφής των αναγκών των πολιτών και αποτύπωσης των απόψεων των τελευταίων για σειρά θεμάτων που τους απασχολούν (όπως η ταυτότητα του δήμου, η τοπική ανάπτυξη, η ποιότητα ζωής, η κοινωνική πολιτική κ.α.), μέσω της καμπάνιας με τίτλο «Η γνώμη σου μετράει» που χαιρετίστηκε πανελλαδικά ως μια πρωτοποριακή διαδικασία. Υπενθυμίζεται ότι στην εν λόγω καμπάνια είχε ζητηθεί για πρώτη φορά η συμμετοχή όλης της τοπικής κοινωνίας, όλων των πολιτών, αλλά και των φορέων δημόσιων και ιδιωτικών, κοινωνικών και οικονομικών.
-Η έγκριση κατά πλειοψηφία του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου έτους 2012. Στην εισήγησή του για το θέμα ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Δ. Τσαντάκης τόνισε ότι το τεχνικό πρόγραμμα κινείται στο πλαίσιο της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας που επιτάσσει στενότητα, λιτότητα και περιορισμό δαπανών, γεγονός που όπως υπογράμμισε δεν αφήνει περιθώρια για νέα μεγάλα έργα. Πάραυτα, προσέθεσε ότι το τεχνικό πρόγραμμα περιλαμβάνει συνεχιζόμενα έργα και νέα έργα που σχετίζονται με την καθημερινότητα του πολίτη.
-Η απόσυρση – καταστροφή – διαγραφή από το στόλο οχημάτων του Δήμου Κιλκίς. Αναφερόμενος στο θέμα ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Α. Μανουσαρίδης ενημέρωσε το σώμα για την ύπαρξη κάποιων παλιών και ακατάλληλων οχημάτων του δήμου, που ενώ εμφανίζονταν χρεωμένα στο δυναμικό του δήμου, για διάφορους λόγους (παλαιότητας, αχρηστίας, ασύμφορου κόστους επισκευής) δεν χρησιμοποιούνταν τα τελευταία χρόνια. Από αυτά τα οχήματα, 4 έχουν δοθεί ήδη σε εταιρεία Ανακύκλωσης, 4 δεν βρέθηκαν ούτε τα οχήματα ούτε και οι πινακίδες τους και 3 δεν βρέθηκαν, υπάρχουν όμως οι πινακίδες τους. Επιπλέον για τα οχήματα αυτά, η σημερινή δημοτική αρχή καλείται να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας παρελθόντων ετών (για κάποια από το 1986 και για κάποια άλλα από το 1997), συνολικού ύψους 30.000 ευρώ.
Το συμβούλιο αποφάσισε κατά πλειοψηφία την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας παρελθόντων ετών, την παράδοση των πινακίδων τους και στη συνέχεια την παράδοσή τους σε Εταιρεία Ανακύκλωσης ή στον Ο.Δ.Δ.Υ.
μπράβο στον δήμαρχο
ΑπάντησηΔιαγραφή