Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τα έργα υποδομής του οδικού δικτύου του Δ. Παιονίας κατέθεσαν οι τέσσερις βουλευτές της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (Θανάσης Λεβέντης, Νίκος Τσούκαλης, Γρηγόρης Ψαριανός και Φώτης Κουβέλης. Για τα έργα αυτά είχε ενημερωθεί ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης από τον Δήμαρχο Παιονίας Α. Λαπόρδα κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο Πολύκαστρο στις 26/11/2011.Η ερώτηση έχει ως εξής: "Στο Δήμο Παιονίας του Νομού Κιλκίς είναι απαραίτητη η υλοποίηση βασικών έργων υποδομής, όπως η κατασκευή της οδικής αρτηρίας «Γιαννιτσά – Γουμένισσα – Αξιούπολη – Πολύκαστρο – Κιλκίς» και του οδικού άξονα «Γουμένισσα – Ευρωπός – Άσπρο – Θεσσαλονίκη».
Το πρώτο έργο αφορά στην κατασκευή οδικής αρτηρίας δύο διακριτών τμημάτων. Το τμήμα Γιαννιτσών-Γουμένισσας-Αξιούπολης έχει μήκος 30 χλμ. με νέες χαράξεις, ώστε να αποφεύγεται η διέλευση μέσα από τους οικισμούς και έχει προγραμματιστεί η βελτίωση της υπάρχουσας οδού. Το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί στη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά δεν έχει προχωρήσει. Το δεύτερο τμήμα που συνδέει την Αξιούπολη με το Πολύκαστρο και το Κιλκίς θα αναβαθμίσει την οδική σύνδεση των περιοχών αυτών και σύνδεση της ΒΙ.ΠΕ Σταυροχωρίου Κιλκίς με την ΠΑΘΕ και το συνοριακό σταθμό των Ευζώνων. Στον άξονα αυτό βρίσκεται και η γέφυρα του Αξιού που ενώνει την Αξιούπολη με το Πολύκαστρο. Η εν λόγω γέφυρα, η οποία δέχεται καθημερινά αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη στενότητα, καθώς έχει κατασκευαστεί προ 60ετίας με αποτέλεσμα να χρήζει άμεσης αναβάθμισης με διαπλάτυνση ή αντικατάσταση.
Το δεύτερο έργο «Γουμένισσα – Ευρωπός – Άσπρο – Θεσσαλονίκη έχει εξαγγελθεί πολλές φορές από την περιφέρεια και διαθέτει σχετική μελέτη. Η υλοποίησή του εκτιμάται ότι θα μειώσει κατά 30 χλμ. την απόσταση Γουμένισσας – Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα θα αξιοποιηθεί τουριστικά η Γουμένισσα και ο ορεινός όγκος του Πάϊκου.
Με βάση τα προαναφερόμενα, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός: Θα προωθήσει την υλοποίηση των ως άνω αναγκαίων έργων υποδομής του οδικού δικτύου της περιοχής του Δήμου Παιονίας στο Νομό Κιλκίς και με ποιο χρονοδιάγραμμα;"
Το πρώτο έργο αφορά στην κατασκευή οδικής αρτηρίας δύο διακριτών τμημάτων. Το τμήμα Γιαννιτσών-Γουμένισσας-Αξιούπολης έχει μήκος 30 χλμ. με νέες χαράξεις, ώστε να αποφεύγεται η διέλευση μέσα από τους οικισμούς και έχει προγραμματιστεί η βελτίωση της υπάρχουσας οδού. Το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί στη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά δεν έχει προχωρήσει. Το δεύτερο τμήμα που συνδέει την Αξιούπολη με το Πολύκαστρο και το Κιλκίς θα αναβαθμίσει την οδική σύνδεση των περιοχών αυτών και σύνδεση της ΒΙ.ΠΕ Σταυροχωρίου Κιλκίς με την ΠΑΘΕ και το συνοριακό σταθμό των Ευζώνων. Στον άξονα αυτό βρίσκεται και η γέφυρα του Αξιού που ενώνει την Αξιούπολη με το Πολύκαστρο. Η εν λόγω γέφυρα, η οποία δέχεται καθημερινά αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη στενότητα, καθώς έχει κατασκευαστεί προ 60ετίας με αποτέλεσμα να χρήζει άμεσης αναβάθμισης με διαπλάτυνση ή αντικατάσταση.
Το δεύτερο έργο «Γουμένισσα – Ευρωπός – Άσπρο – Θεσσαλονίκη έχει εξαγγελθεί πολλές φορές από την περιφέρεια και διαθέτει σχετική μελέτη. Η υλοποίησή του εκτιμάται ότι θα μειώσει κατά 30 χλμ. την απόσταση Γουμένισσας – Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα θα αξιοποιηθεί τουριστικά η Γουμένισσα και ο ορεινός όγκος του Πάϊκου.
Με βάση τα προαναφερόμενα, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός: Θα προωθήσει την υλοποίηση των ως άνω αναγκαίων έργων υποδομής του οδικού δικτύου της περιοχής του Δήμου Παιονίας στο Νομό Κιλκίς και με ποιο χρονοδιάγραμμα;"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.