Να, λοιπόν, που η οικονομική κρίση έχει και θετικές παρενέργειες! Μιλάμε, κυρίως, για την ανάπτυξή του αισθήματος της αλληλεγγύης μεταξύ μελών μιας κοινωνίας, που δοκιμάζεται σκληρά. Αλληλεγγύη, όπως αυτή ομάδας καθηγητών της Χίου, που όλο το καλοκαίρι παρείχαν δωρεάν διδακτική στήριξη στους μαθητές, που πλέον φοιτούν στη Γ' Λυκείου. Στόχος των ήδη διορισμένων καθηγητών ήταν να προετοιμάσουν τα παιδιά για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και να βοηθήσουν τις οικογένειές τους οικονομικά, αφού έτσι θα γλύτωναν τα φροντιστήρια.
Μάλιστα, η προσπάθεια της ομάδας των καθηγητών, που έχει το όνομα «Εθελοντική Ομάδα Καθηγητών Χίου - Αλλήλων Ενεκα», θα συνεχίζεται όλο το χρόνο, με τους εκπαιδευτικούς να προσφέρουν φροντιστηριακά μαθήματα στους μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου,
μετά το τέλος του κανονικού ωραρίου τους στο σχολείο! Ήδη μέχρι σήμερα 256 μαθητές παρακολουθούν τα δωρεάν μαθήματα!
Μάλιστα, η προσπάθεια της ομάδας των καθηγητών, που έχει το όνομα «Εθελοντική Ομάδα Καθηγητών Χίου - Αλλήλων Ενεκα», θα συνεχίζεται όλο το χρόνο, με τους εκπαιδευτικούς να προσφέρουν φροντιστηριακά μαθήματα στους μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου,
μετά το τέλος του κανονικού ωραρίου τους στο σχολείο! Ήδη μέχρι σήμερα 256 μαθητές παρακολουθούν τα δωρεάν μαθήματα!
Λέτε αυτοί οι φωτισμένοι καθηγητές να βρουν μιμητές κι εδώ σε `μας;
Και να μου τό'λεγαν δεν θα το πίστευα! Συγχαρητήρια σ'αυτούς τους φωτισμένους και πραγματικούς πατριώτες καθηγητές. Με συγκινούν αφάνταστα. Μακάρι το πνεύμα της αλληλεγγύης τους απο την Χίο να εξαπλωθεί σ'όλη την Ελλάδα. Για τα παιδιά μας που είναι το μέλλον του έθνους, ρε γαμώτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμήν Θεέ μου...
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ. Ετσι είναι... πώς να το κάνουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισημαίνω επίσης οτι παραπαιδεία υπάρχει απο την δεκαετία του '60 και όχι μόνο τα τελευταία 20 χρόνια. Και υπάρχει, γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικό σύστημα παιδείας στα δημόσια σχολεία. Οταν μιά μερίδα καθηγητών, που υπηρετούν στα δημόσια σχολεία κάνουν και ιδιαίτερα φροντιστήρια, αυτό αποδεικνύει ακριβώς την έλλειψη σωστού δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος του κράτους. Κανένας υπουργός παιδείας δεν κατάφερε ή μάλλον δεν ήθελε, μέσω μιάς ουσιαστικής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, να καταργήσει τα φροντιστήρια, που σαν το σαράκι κατατρώει το οικογενειακό εισόδημα.