Γι` αυτό το πολύπαθο τμήμα της ΠΑΘΕ, απ` τον κόμβο Αξιού μέχρι το Πολύκαστρο, και πάλι ο λόγος: Πρώτον, η έξοδος στον κόμβο του Αξιού συνεχίζει να κατέχει τον τίτλο της μοναδικής ...ανάποδης εξόδου για ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο! Πράγματι, εκεί έχουμε έξοδο απ` την αριστερή λωρίδα! Κι αυτό αποτελεί όνειδος για μια ευρωπαϊκή χώρα.
Δεύτερον, για το υπό κατασκευή κομμάτι, μήκους 45 χιλιομέτρων, μας λένε ότι θα φτιάξουν έναν ακόμη δρόμο παράλληλα στον υπάρχοντα, τέσσερις νέους ανισόπεδους κόμβους εκ των οποίων οι δυο στο νομό μας (σε Άσπρο και Πλατανιά), καθώς και το απαιτούμενο κάθετο και παράπλευρο δίκτυο. Όλα αυτά θα στοιχίσουν 260 εκατ. ευρώ!
Κι αν νομίζει κανείς ότι αυτά τα λεφτά θα εξασφαλιστούν μέχρι το τέλος του χρόνου για να μπορέσει να δημοπρατηθεί άμεσα, όπως μας λένε, ας μας γράψει!
Δεύτερον, για το υπό κατασκευή κομμάτι, μήκους 45 χιλιομέτρων, μας λένε ότι θα φτιάξουν έναν ακόμη δρόμο παράλληλα στον υπάρχοντα, τέσσερις νέους ανισόπεδους κόμβους εκ των οποίων οι δυο στο νομό μας (σε Άσπρο και Πλατανιά), καθώς και το απαιτούμενο κάθετο και παράπλευρο δίκτυο. Όλα αυτά θα στοιχίσουν 260 εκατ. ευρώ!
Κι αν νομίζει κανείς ότι αυτά τα λεφτά θα εξασφαλιστούν μέχρι το τέλος του χρόνου για να μπορέσει να δημοπρατηθεί άμεσα, όπως μας λένε, ας μας γράψει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.